Content marketing

algorymt youtube

Jak sprawić aby algorytm YouTube pracował dla Ciebie?

Platforma YouTube oferuje ogromny wachlarz możliwości tworzenia materiału wideo, a co za tym idzie, zarobku. Niestety nawet najwyższej jakości kanał będzie miał trudności ze wzrostem jeśli jego twórcy nie będą świadomi mechanizmu, który leży u podstaw YouTube, i który determinuje jakie czynniki wpływają na wartość poszczególnych materiałów wideo oraz całego kanału. Innymi słowy, świadomość funkcjo... »

23 zasady niesamowitego copywritingu

23 zasady niesamowitego copywritingu cz. 3 – Potęga słów kluczowych

Skoro wiemy już jak napisać dobry wstęp i jak zachęcić użytkowników do tego, żeby przeczytali nasz tekst do końca, pora zastanowić się, jak możemy im pomóc trafić na naszą stronę. Znajomość zasad SEO dla każdego copywritera jest sprawą kluczową. Poniżej przedstawiamy parę wskazówek i tricków, które pomogą w sprawnym pozycjonowaniu strony.  10. Spraw, żeby Twój długi ogon słów kluczowych (long tail... »

niesamowity copywriting

23 zasady niesamowitego copywritingu cz. 2 – Wskazówki do tekstu właściwego

W poprzedniej części skupiliśmy się na wstępie do artykułu. Poznaliśmy trzy proste metody, które pomogą nam zatrzymać czytelnika na naszej stronie. Jeśli udało mu się zostać po przeczytaniu wstępu – to już jest połowa sukcesu. Teraz musimy zająć się tekstem właściwym. Poniżej prezentujemy kilka zasad dotyczących tworzenia tekstu internetowego.  4. Struktura tekstu W szkole uczyli nas, że pop... »

2017 rokiem afiliacji treści

2017 rokiem afiliacji treści

Dla branży, nie ma nic bardziej wartościowego niż treść nacechowana autentycznością i wysoką jakością, która w dodatku opowiada pewną historię, pomagającą nabywcy zrozumieć dlaczego powinien kupić akurat ten szczególny produkt. Ta taktyka w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy stała się bardzo popularna, szczególnie wśród ikonicznych bloggerów. I jeśli 2016 przyniósł ze sobą nowy trend w postaci szyb... »

niesamowity copywriting

23 zasady niesamowitego copywritingu cz. 1 – Jak napisać wstęp?

Bycie dobrym copywriterem jest trudne, prawda? A bycie znakomitym copywriterem jest już sztuką. Istnieje masa zasad dotycząca tworzenia unikalnych treści, ale tak naprawdę można sprowadzić je do kilkunastu najważniejszych. Niniejszy poradnik zawiera 23 zasady copywritingu, które przyniosą Ci sukces.  Napisanie artykułu, który odpowiadałby na wszystkie obowiązujące powszechnie zasady copywritingu j... »

Top 10 najlepszych narzędzi marketingowych 2016

Top 10 najlepszych narzędzi SEM/Content Marketing 2016

2017 już za nami, dlatego najwyższa pora, żeby podsumować mijający rok i panujące w nim trendy. Poniższe zestawienie dotyczy najlepszych narzędzi marketingowych, które z pewnością należy wykorzystać w Nowym Roku. 1. AnswerThePublic.com Jest to narzędzie pomagające znaleźć powiązane z danym tematem słowa kluczowe. Urządzenie jest idealnym rozwiązaniem dla copywriterów i seo-wców. Answer the public ... »

Przykłady artykułów evergreen content

Evergreen content – 12 przykładów treści

Treści i newsy odgrywają obecnie kluczową rolę w życiu człowieka. Opisują one bieżące zmiany, które mają miejsce wokół nas. Współcześnie ludzie preferują czytanie krótkich i aktualnych treści zawierających dużo informacji, dlatego newsy są najpoczytniejsze. Oprócz newsów popularne są także artykuły, które mają uniwersalny i ponadczasowy charakter. Muszą być przydatne i zawierać treści, które nie &... »

Dystrybucja treści w Internecie

Dystrybucja treści w Internecie – 6 sprawdzonych sposobów

Internet to dzisiaj gąszcz informacji i niezliczonej ilości stron. Posiadając własne miejsce w Sieci warto więc pomyśleć w jaki sposób wyróżnić się na ich tle tak, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników. Poznaj 6 sprawdzonych i niezwykle sposobów na skuteczną dystrybucję treści w Internecie. Dystrybucja treści w Internecie decyduje o tym ilu odbiorców będzie miała Twoja strona. Oto 6 s... »

content marketing i afiliacja

Content marketing w służbie afiliacji (ZMOT) – Case study

W połowie 2012 roku postanowiłem wejść w projekt afiliacyjny związany z bardzo wąską niszą – przedwczesnym wytryskiem. Była to bardzo obiecująca nisza. Po pierwsze liczba wyszukiwań słów kluczowych, związanych z tym męskim problemem, sięgała kilkunastu tysięcy w skali miesiąca. Po drugie udało mi się znaleźć kilka bardzo ciekawych programów partnerskich, które oferowały „rozwiązania... »