Evergreen content – 12 przykładów treści

Przykłady artykułów evergreen content

Treści i newsy odgrywają obecnie kluczową rolę w życiu człowieka. Opisują one bieżące zmiany, które mają miejsce wokół nas. Współcześnie ludzie preferują czytanie krótkich i aktualnych treści zawierających dużo informacji, dlatego newsy są najpoczytniejsze.

Oprócz newsów popularne są także artykuły, które mają uniwersalny i ponadczasowy charakter. Muszą być przydatne i zawierać treści, które nie „starzeją się” z biegiem czasu. Najlepiej gdyby były podane w przystępnej formie, zawierającej jak najwięcej wartościowych informacji. Jest to właśnie evergreen content. Są to treści dodane i aktualne przez lata. Ważne szczególnie jeśli chodzi o budowanie i widoczność marki w wyszukiwarkach. Chodzi tu o utrzymywanie stałego ruchu na stronie przez długi okres czasu. Newsy generują wysoki poziom ruchu ale przez krótki okres. Evergreen content to treści ciekawe i istotne przez tygodnie, miesiące, a nawet lata. Odpowiednio napisane i unikalne teksty, mogą zajmować wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania przez bardzo długi okres i przynosić wzrost ruchu na stronie. Odpowiednio dopasowane do odbiorców, reklam i innych usług mogą wygenerować spory przychód.

1. „W jaki sposób…?”- poradniki

Po pewnym czasie mogą się przedawnić, jednak ich treść jest bardzo przydatna i pozostaje aktualna dłużej niż większość publikowanych postów.

http://affmarketing.pl/jak-stworzyc-bloga-lub-strone-internetowa-w-30-minut/

2. Poradniki dla początkujących

Stanowią punkt wyjścia dla początkujących w branży marketingu jak i innych branżach. Wyjasniają nowe koncepcje i dyscypliny marketingowe. Może to być też dobry trening szkoleniowy dla początkujących pisarzy. Co bardzo ważne, tworząc tego typu treści trafiamy do internautów, którzy zaczynają interesować się konkretną tematyką. Możemy to wykorzystać i wciągnąć ich do swojego lejka sprzedażowego, chociażby przez newsletter.

http://affmarketing.pl/instalacja-google-analytics/

3. Odpowiedzi na pytania

Tworzenie treści, które są najbardziej pomocne i oczywiste. Mogą być to materiały edukacyjne, które będą odpowiedziami na pytania zadawane przez użytkowników w wyszukiwarce Google. Poprzez stworzenie odpowiednich artykułów, na których udzielimy odpowiedzi na pytania, które odnajdziemy możemy zapewnić długą poczytalność i wysokie miejsce w rankingu wyszukiwarki.

Możemy użyć sugerowanych zapytań Google poprzedzając kluczowy temat pytaniami „jak”, „dlaczego” i „co”.

http://sprawnymarketing.pl/email-marketing-spam/

http://affmarketing.pl/spam-w-google-analytics-jak-sobie-z-nim-poradzic-wtyczka-wordpress/

4. Trendy

Gdy pojawia się nowy produkt lub platforma marketerzy chcą poznać jego możliwości. Tak długo jak będą zmieniały się trendy i pojawiały nowe produkty artykuły tego typu będą wciąż aktualne.

http://blog.semanticad.pl/odliczanie-do-konca-twojej-sprzedazy-nowa-reklama-adwords/

http://blog.semanticad.pl/goracy-weekend-w-google-panda-4-0-oraz-payday-loan-2-0/

5. Zostań kuratorem

W internecie istnieje wiele zasobów wiedzy na dany temat. Gromadząc je w jednym miejscu, w danym artykule możesz zrobić przysługą użytkownikom.

http://affmarketing.pl/44-porady-dotyczace-seo-i-link-buildingu-od-44-zagranicznych-ekspertow/

http://socialpress.pl/2015/01/tak-zmienia-sie-social-media-w-2015-roku-prognozy-ekspertow/

6. Case study

Zapewniają one rzeczywiste, autentyczne przykłady które pomogą marketingowcom inwestować w nowe kanały. Użytkownicy często wracają do case’ów i chętnie przesyłają je między sobą. Warto to wykorzystać.

http://affmarketing.pl/content-marketing-w-sluzbie-afiliacji-case-study/

https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/202/content-marketing-i-seo-dla-duzych-firm-case-study

7. Definicje

Marketing cyfrowy jest pełen nowych pojęć, akronimów i żargonu. Ludzie doceniają, kiedy ktoś pomaga im to wszystko zrozumieć i wyjaśni żargon. Poza tym tego typu definicje mają ciekawe wolumeny wyszukiwań w Google i innych wyszukiwarkach.

https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/193/accelerated-mobile-pages-czyli-przyspieszone-strony-mobilne-amp-co-to-jest

8. Listy

Są one łatwe do przyswojenia przez użytkowników i pomagają osobie piszącej zorganizować swoje myśli. Internauci je uwielbiają gdyż bardzo łatwo wyciągnąć z nich samą esencję. Z reguły wystarczy przeczytać same nagłówki każdego punktu z listy, aby zrozumieć cały przekaż artykułu.

http://affmarketing.pl/10-przydatnych-wtyczek-content-marketingowych-do-wordpressa/

9. Dobre praktyki

Będąc w danej branży warto podkreślać dobre i złe praktyki.

http://affmarketing.pl/10-sprawdzonych-sposobow-na-zwiekszenie-ruchu-na-stronie/

10. Zagłębianie się w szczegóły

Posty o tematyce ogólnej mają swoje szerokie zastosowania, jednak czasem warto przyjrzeć się szczegółom bez względu na nisze, może to być pomocne dla czytelników.

http://affmarketing.pl/20-najpopularniejszych-nisz-dla-programow-partnerskich/

11. Dzielenie się tajemnicami

Jeśli chcemy dowiedzieć się czegoś od innych, sprawiedliwe jest dzielenie naszą wiedza z czytelnikami.

http://affmarketing.pl/dystrybucja-tresci-w-internecie-6-sprawdzonych-sposobow/

12. Statystyki

Statystyki dzienne, miesięczne i roczne. Ludzie zawsze są chętni aby znaleźć interesujące ich dane, również te historyczne.

http://affmarketing.pl/raport-zarobkow-blogerow-i-afiliantow-styczen-2016/


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>