Wiadomości

TemplateMonster logo

TemplateMonster wprowadza zmiany w swoim programie afiliacyjnym

TemplateMonster, jedna z wiodących firm zajmujących się projektowaniem i sprzedażą gotowych rozwiązań do tworzenia stron internetowych, wprowadziła nowe reguły w ramach swojego programu partnerskiego, czyli MyTemplateStorage. MyTemplateStorage, która jako sieć afiliacyjna działa nieprzerwanie od 2005 r., umożliwia swoim członkom promowanie ponad 30 tys. produktów znajdujących się na platformie Tem... »

Lidl rusza ze sprzedażą online

Lidl rusza ze sprzedażą online

Lidl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, którzy od dziś mogą korzystać z oferty sklepu internetowego. Na razie nie znajdziemy tam żywności i artykułów spożywczych, jednak będziemy mogli kupić takie artykuły przemysłowe jak m.in. narzędzia, tekstylia czy sprzęt AGD. W ofercie znajdziemy zarówno marki własne, jak i marki producentów. Sieć sklepów Lidl, a także produkty w nich dostępne c... »

Sieci afiliacyjne i programy partnerskie 2019 – raport Interaktywnie.com

Sieci afiliacyjne i programy partnerskie 2019 – raport Interaktywnie.com

Portal Interaktywnie.com opublikował coroczny raport opisujący rynek sieci afiliacyjnych i programów partnerskich. Znajdziemy w nim zestawienie 20 najpopularniejszych programów partnerskich i sieci afiliacyjnych, a także sporo informacji o zmianach w branży i RODO, które w zeszłym roku było gorącym tematem. Jakie tematy zostały poruszone w raporcie? Jak zarabiać na afiliacji? Historia afiliacji in... »

instagram checkout

Instagram Checkout – zakupy jednym kliknięciem

Portale społecznościowe prześcigają się w coraz to nowszych funkcjonalnościach, by przyciągnąć jak największą liczbę aktywnych użytkowników. Instagram, po przejęciu funkcji Snapchata (Instagram Stories), wprowadza nową funkcję – Instagram Checkout. Co to takiego? Instagram Checkout to nowa opcja, dzięki której użytkownik jednym kliknięciem może kupić produkt oznaczony na zdjęciu, bez koniecz... »

Bezpieczeństwo w Internecie

Google usunęło ponad 2,3 miliarda reklam w 2018 roku

W ramach raportu „Trust & Safety in Ads” Google dokonuje krótkiego podsumowania działań podjętych w 2018 roku na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa swojego ekosystemu reklamowego. Z roku na rok cyberprzestępcy sięgają po coraz to bardziej zmyślne sposoby na zdobywanie nowych ofiar w Internecie. Jednym z nich jest tworzenie internetowych kampanii reklamowych, które zazwyczaj działają ... »

logo ceneo.pl

Wyższe prowizje w programie partnerskim Ceneo

Z początkiem marca 2019 roku Ceneo podwyższyło stawki oferowane partnerom afiliacyjnym. Zespół Programu Partnerskiego Ceneo.pl przeprowadza intensywną kampanię mailingową, w której informuje swoich partnerów o atrakcyjniejszych prowizjach w obrębie poszczególnych kategorii produktowych za przekierowanie ruchu do reklamowanych sklepów. Aktualna tabela ze średnimi stawkami dla kategorii produktów zn... »

Twitter wprowadza nowe narzędzie dla wydawców

Twitter wprowadza nowe narzędzie dla wydawców

Twitter ujawnił nowe narzędzie diagnostyczne, które pozwala na monitorowanie aktywnego oglądania filmów w mediach społecznościowych. Narzędzie nazywa się Timing is Everything i jest kolejnym krokiem firmy rozwijającym funkcje dla wydawców. Aby móc z niego skorzystać, należy posiadać konto Twitter Media Studio. Narzędzie znajdziemy w zakładce Insight, która znajduje się w rozwijanym menu Analytics.... »

Tablet

Reklamodawcy Admitad mogli stracić 150 mln USD przez blokowanie reklam w Chrome

W lutym 2018 roku w Google Chrome pojawiło się wbudowane narzędzie do blokowania reklam. Na początku zmianę tę wprowadzono w Europie, Kanadzie i USA. Ostateczna, globalna aktualizacja zaplanowana jest na 9 lipca 2019 roku. Od czasu wprowadzenia nowej wersji przeglądarki nie zobaczymy treści, które nie spełniają wymagań Coalition for Better Ads. Blokowane są wyskakujące okna, komunikaty dźwiękowe o... »

Fameshop - strona główna

„Fejm” i „lajki” – wszystko to, czego potrzeba Ci do zakupów w Fameshop

Fameshop to sklep internetowy, który został powołany do życia kilka dni temu przez Hash.fm, warszawską agencję zajmującą się influcencer marketingiem. Za jego pośrednictwem internetowi twórcy po raz pierwszy w Polsce mogą składać zamówienia na wybrane produkty w zamian za publikacje na blogach i w kanałach społecznościowych. Fameshop skierowany jest do blogerów, trendsetterów i influencerów, którz... »

Logo kongresu Best of Online Marketing

Best of Online Marketing | 28-29 marca | Warszawa

Best of Online Marketing to nowa odsłona Kongresu Online Marketing. W tej edycji kongresu zaproszono najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach z branży marketingu online. Tematy, które zostaną poruszone, zostały opracowane na postawie ankiet przeprowadzonych wśród uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamow... »

Page 1 of 23123»