Wiadomości

darmowy bilet mail my day

[Konkurs] Wygraj bilet na M@il My Day 2018 – Zakończony

Chcesz wiedzieć jak robić skuteczny email marketing? Jak poradzić sobie ze zmianami prawnymi związanymi z RODO? Jak wykorzystać SEO i AdWords jako uzupełnienie kampanii online? Jak generować leady za pomocą Facebooka? Wszystko to i wiele więcej dowiesz się na najbliższej konferencji M@il My Day już 20 i 21 marca w Warszawie w Złotych Tarasach, a dzięki nam możesz otrzymać bilet na konferencję zupe... »

mail my day

Wiedza i praktyka email marketingowa – VI edycja konferencji M@il My Day

W dniach 20-21 marca odbędzie się kolejna, szósta już edycja konferencji M@il My Day, której organizatorem jest firma FreshMail. Jest to wydarzenie branżowe łączące wiele inspirujących prelekcji oraz case study z praktycznymi warsztatami. Każdy, kto brał udział w poprzednich edycjach wie, że poziom prezentowanej na konferencji wiedzy jest bardzo wysoki. Podczas wydarzenia wystąpią m.in: Paweł Sala... »

YouTube zmienia zasady swojego programu partnerskiego

YouTube zmienia zasady programu partnerskiego

YouTube zdecydował się zmienić zasady swojego działania – w związku z tym postanowiono zmienić reguły monetaryzacji treści oraz zmodyfikować zasady programu partnerskiego. Wszystkie te zabiegi mają na celu odzyskanie zaufania reklamodawców. Sam program partnerski YouTube polega na tym, że twórcy zarabiają na reklamach wyświetlanych podczas oglądania ich materiału wideo w serwisie. Zgodnie ze... »

Wyniki analizy segmentu e-commerce wykonanej przez RTB House.

Jak internauci robią zakupy podczas okresu świątecznego?

Jak co roku grudzień to wyjątkowy czas dla sektora handlowego. Masa osób rzuca się w szał zakupów, a każdy stara się zakupić możliwe najlepszy prezenty dla swoich bliskich. Jak w w obecnym roku poradziła sobie branża e-commerce? RTB House, polska firma działająca na rynku globalnym specjalizująca się retargetingu opartym o deep learning, przeanalizowała zachowanie użytkowników internetu w czasie g... »

proaffiliate

Konferencja i targi afiliacyjne ProAffiliate [rozdajemy wejściówki]

Już 16 października tego roku odbędzie się konferencja oraz targi afiliacyjne w 100% poświęcone afiliacji. W jednym miejscu spotkają się wydawcy, reklamodawcy, sieci afiliacyjne i usługodawcy. W trakcie targów każdy uczestnik otrzyma możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z osobami z branży afiliacyjnej. Swoją obecność zapowiedziało już sporo programów partnerskich z naszego zestawienia. Dod... »

affiliate days with ceneo

II edycja Affiliate Days with Ceneo

Już 9 września odbędzie się kolejna edycja wydarzenia przeznaczonego specjalnie dla afiliantów – Affiliate Days with Ceneo. Zapraszamy na wydarzenie tym bardziej, że portal affmarketing.pl jest oficjalnym partnerem tegorocznego Affiliate Days. Co czeka na Was w siedzibie Ceneo, gdzie odbędzie się ww wydarzenie? Przede wszystkim duża dawka wiedzy, skierowanej stricte do afiliantów. Warsztaty ... »

expedia pozwana

Expedia pozwana za kradzież danych i przekazanie ich konkurencji

Partner afiliacyjny Expedii, Reservation Counter, złożył pozew przeciwko Expedia Inc., twierdząc, że firma przechwyciła poufne dane marketingowe i przekazała je bezpośrednim konkurentom, co doprowadziło do załamania działalności firmy Reservation Counter. Pozew dotyczy również faktu, że Expedia ukryła naruszenie, przez co Reservation Counter nie mogło odpowiednio wcześniej zareagować. Według pozwu... »

raport afiliacja programy partnerskie interaktywnie.com

Sieci afiliacyjne i programy partnerskie 2017 – Raport Interaktywnie.com

Serwis Interaktywnie.com wydał właśnie raport opisujący rynek sieci afiliacyjnych i programów partnerskich. Jak podaje raport, w 2016 roku wydatki na reklamę w Internecie wyniosły 3,3 mld złotych. Rok 2017 także powinien przynieść wzrost wydatków w obszarze reklamy online. Rynek stabilizuje się, podnoszą się oczekiwania zarówno reklamodawców, jak i wydawców. Przyczyną tego jest wzrost konkurencji,... »

google i facebook potentatami w reklamie

Facebook i Google potentatami w obsługiwanych budżetach reklamowych

Wydatki na reklamy w portalach Facebooka i Google mają stanowić prawie połowę wszystkich wydatków na reklamę cyfrową w 2017 roku, nawiązując do nowego raportu z prognozami stworzonego przez eMarketer. Według eMarketer udział wy wydatkach na reklamę tylko w tych dwóch firmach ma wynieść 46,4% całkowitych wydatków na reklamę cyfrową w 2017 r. Google przejmuje większe udziały, pomimo publicznej kryty... »

google youtube polityka

Zmiana polityki reklamowej Google po bojkotach

Google ogłosił w poniedziałek wprowadzenie nowych zasad z powodu kontrowersji, jakie wzbudziły reklamy pojawiające się przy materiałach propagujących terroryzm w serwisie YouTube. Duże marki, takie jak sieć McDonald’s, brytyjski dziennik The Guardian czy zajmujący się finansami HSBC wycofały swoje reklamy z serwisu po raporcie Financial Times, który poinformował, że reklamy mogą pojawiać się... »

Page 1 of 22123»