Wiadomości

Bezpieczeństwo w Internecie

Google usunęło ponad 2,3 miliarda reklam w 2018 roku

W ramach raportu „Trust & Safety in Ads” Google dokonuje krótkiego podsumowania działań podjętych w 2018 roku na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa swojego ekosystemu reklamowego. Z roku na rok cyberprzestępcy sięgają po coraz to bardziej zmyślne sposoby na zdobywanie nowych ofiar w Internecie. Jednym z nich jest tworzenie internetowych kampanii reklamowych, które zazwyczaj działają ... »

logo ceneo.pl

Wyższe prowizje w programie partnerskim Ceneo

Z początkiem marca 2019 roku Ceneo podwyższyło stawki oferowane partnerom afiliacyjnym. Zespół Programu Partnerskiego Ceneo.pl przeprowadza intensywną kampanię mailingową, w której informuje swoich partnerów o atrakcyjniejszych prowizjach w obrębie poszczególnych kategorii produktowych za przekierowanie ruchu do reklamowanych sklepów. Aktualna tabela ze średnimi stawkami dla kategorii produktów zn... »

Twitter wprowadza nowe narzędzie dla wydawców

Twitter wprowadza nowe narzędzie dla wydawców

Twitter ujawnił nowe narzędzie diagnostyczne, które pozwala na monitorowanie aktywnego oglądania filmów w mediach społecznościowych. Narzędzie nazywa się Timing is Everything i jest kolejnym krokiem firmy rozwijającym funkcje dla wydawców. Aby móc z niego skorzystać, należy posiadać konto Twitter Media Studio. Narzędzie znajdziemy w zakładce Insight, która znajduje się w rozwijanym menu Analytics.... »

Tablet

Reklamodawcy Admitad mogli stracić 150 mln USD przez blokowanie reklam w Chrome

W lutym 2018 roku w Google Chrome pojawiło się wbudowane narzędzie do blokowania reklam. Na początku zmianę tę wprowadzono w Europie, Kanadzie i USA. Ostateczna, globalna aktualizacja zaplanowana jest na 9 lipca 2019 roku. Od czasu wprowadzenia nowej wersji przeglądarki nie zobaczymy treści, które nie spełniają wymagań Coalition for Better Ads. Blokowane są wyskakujące okna, komunikaty dźwiękowe o... »

Fameshop - strona główna

„Fejm” i „lajki” – wszystko to, czego potrzeba Ci do zakupów w Fameshop

Fameshop to sklep internetowy, który został powołany do życia kilka dni temu przez Hash.fm, warszawską agencję zajmującą się influcencer marketingiem. Za jego pośrednictwem internetowi twórcy po raz pierwszy w Polsce mogą składać zamówienia na wybrane produkty w zamian za publikacje na blogach i w kanałach społecznościowych. Fameshop skierowany jest do blogerów, trendsetterów i influencerów, którz... »

Logo kongresu Best of Online Marketing

Best of Online Marketing | 28-29 marca | Warszawa

Best of Online Marketing to nowa odsłona Kongresu Online Marketing. W tej edycji kongresu zaproszono najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach z branży marketingu online. Tematy, które zostaną poruszone, zostały opracowane na postawie ankiet przeprowadzonych wśród uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamow... »

finadtech konferencja

Konferencja FinAdTech | 5-6 listopada | Tallinn

FinAdTech to największa międzynarodowa konferencja poświęcona marketingowi afiliacyjnemu w sektorze finansowym, która łączy banki, MIF, usługi Fintech, agencje reklamowe i dużą ilość afiliantów w Europie.  Konferencja odbędzie się w stolicy Estonii, Tallinnie w dniach 5-6 listopada. Koszt biletów to 299 Euro. Poniżej prezentujemy agendę całego wydarzenia:   Więcej informatcji na 2018autumn.fi... »

Warsztaty od Ceneo.pl już we wrześniu

Affiliate Days od Ceneo.pl już 22 września 2018

Popularny serwis Ceneo.pl ogłosił, że już niedługo zorganizuje kolejną edycję warsztatów dla blogerów i właścicieli stron internetowych. Będzie to 4 edycja Affiliate Days with Ceneo.pl. Jest to niezwykła okazja, aby dołączyć do jednego z najstarszych programów afiliacyjnych i zdobyć wiedzę na temat optymalizacji swoich stron internetowych. Event odbędzie się w siedzibie firmy we Wrocławiu 22 wrześ... »

Nowa marka na rynku affilacyjnym

NetSales i SalesMedia łączę siły pod nową nazwą

W wyniku fuzji firm NetSales i SalesMedia powstaje zupełnie nowa marka o nazwie NetSalesMedia, a wszyscy współpracujący z nią wydawcy i reklamodawcy otrzymają m.in. dostęp do nowej platformy czy nową ofertę poszerzoną o kampanie afiliacyjne. Firma NetSales zajmowała się głównie kampaniami performance w modelach CPC i CPL dla klientów bezpośrednich i domów mediowych. Z kolei głównym przedmiotem dzi... »

akademia marketingu

Konferencja Akademia Marketingu: Social Media to nowa telewizja (16-17 maja w Krakowie)

Mamy dla Was kolejną propozycję szkoleniową, która może pomóc w poprawie wyników Waszych działań afiliacyjnych. Tym razem mowa o Akademii Marketingu, gdzie na dwudniowej konferencji zostanie omówiona tematyka marketingu z wykorzystaniem social mediów i video. Prezentacje poprowadzi 30 prelegentów – praktyków i ekspertów z takich firm jak FreshMail, Brand24, Sotrender czy Semanticad. Tematy, ... »

Page 2 of 241234»