Afiliacja

Agreement business clapping

5 sposobów na ulepszenie doświadczeń partnerów w sieci afiliacyjnej

Marketing afiliacyjny to must have dla firm, które większość swojej działalności opierają na funkcjonowaniu w Internecie. Jednak samo budowanie albo dołączanie do istniejącej sieci afiliacyjnej nie wystarczą, aby zachęcić partnerów do współpracy. Dużo osób lubi indywidualne podejście reklamodawców, które opiera się na pielęgnowaniu wzajemnych relacji i dostarczaniu jak najlepszych doświadczeń dla ... »

5 sukcesów afiliacji

Działasz w e-commerce? Nie zapominaj o afiliacji!

Marketing afiliacyjny staje się coraz popularniejszym narzędziem stosowanym w branży e-commerce. Jego zaletą jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty związane z promowaniem swojej oferty dopiero po osiągnięciu zamierzonego celu – czyli po zdobyciu klienta, który zapłacił za zakup wybranego produktu lub usługi. Chcesz się dowiedzieć, jakie czynniki składają się na sukces podczas pierwszych kroków s... »

trendy w afiliacji 2019

Trendy w afiliacji – czego możemy się spodziewać w 2019 roku?

Marketing afiliacyjny z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Nie inaczej będzie w najbliższym czasie. Rosnąca popularność akcji niestandardowych, nowi gracze na rynku i jeszcze lepsze wykorzystanie dostępnych technologii, to tylko część czekających nas w 2019 roku zmian w świecie reklamy efektywnościowej. Obserwuj, analizuj, reaguj Afiliacja w nierozerwalny sposób wiąże się z zachodzącymi w cyfrowym ... »

afiliacja obawy

Dlaczego w Polsce boimy się afiliacji?

Afiliacja to popularny sposób zarabiania w wielu krajach europejskich oraz w Ameryce. Polacy nadal sceptycznie podchodzą do tego tematu, mimo rozwoju sieci oraz dobrych wyników firm, które decydują się na to rozwiązanie. Dowiedz się, dlaczego w Polsce boimy się afiliacji w 2018 roku . Dostępne raporty dotyczące marketingu efektywnościowego nie budzą żadnych wątpliwości. Rynek afiliacyjny stale się... »

Lista sieci afiliacyjnych

28 sieci afiliacyjnych działających w Polsce – Lista

Wszystkim początkującym w marketingu afiliacyjnym (i nie tylko początkującym), zarówno po stronie wydawcy jaki i reklamodawcy, trudno jest odnaleźć się w gąszczu firm zajmujących się afiliacją. Szczególnie trudno jest rozeznać się w dostępnych na rynku sieciach afiliacyjnych, z którymi można nawiązać współpracę. Z tego właśnie względu prezentujemy listę sieci afiliacyjnych działających na polskim ... »

raport na temat afiliacji na świecie

Marketing afiliacyjny w Europie Wschodniej – Raport

Dzięki uprzejmości sieci afiliacyjnej Awin powstał raport na temat rynku afiliacyjnego w 2017 roku. Dane i doświadczenia zostały zebrane podczas współpracy przez sieć z 6000 reklamodawców i ponad 100 000 wydawców z całego globu. Pozwoliło to na zidentyfikowanie głównych charakterystyk 11 lokalnych rynków, na których działa sieć, oraz wyłonienie głównych trendów w afiliacji. Swoje miejsce w raporci... »

properad

Porównywanie kampanii w różnych sieciach afiliacyjnych

Każdy doświadczony wydawca wie jak istotne jest stałe śledzenie rynku. Nie jest to zadanie proste – w Polsce działa bowiem ponad czterdzieści sieci afiliacyjnych, nie licząc tych związanych z konkretnymi branżami. Rodzi to wiele pytań, w tym dwa najbardziej kluczowe aby praca wydawcy była efektywna : Po pierwsze – które kampanie wybrać? W idealnym założeniu wydawca pozyskuje ruch na kampanie, któr... »

awin

Awin odpowiada na nasze pytania – rozmowa z Mateuszem Łukianiukiem

Mateusz Łukianiuk, Dyrektor Zarządzającym polskiego oddziału AWIN w rozmowie z nami zdradził plany marki na najbliższy czas. Jakich korzyści wynikających z połączenia brandów, mogą spodziewać się reklamodawcy i wydawcy? Jakie trendy czekają nas w marketingu afiliacyjnym? Jaki jest stosunek polskich reklamodawców do afiliacji oraz jak wypadamy jako afilianci na tle innych krajów? Zapraszamy do zapo... »

Poradnik jak utrzymać stosunki z partnerem afiliacyjnym

Poradnik: jak osiągnąć dobrą relację z partnerem afiliacyjnym?

Złota zasada marketingu afiliacyjnego brzmi – utrzymuj dobre stosunki z partnerami. Zadowoleni partnerzy pracują ciężej, aby promować i sprzedawać twoje produkty i usługi. Utrzymanie odpowiednich relacji z nimi powinno być na szczycie Twojej listy priorytetów. Mimo to wiele agencji i firm nie ma odpowiednio ustawionego procesu pracy z partnerami medialnymi. Jest to dla nich zazwyczaj sprawa ... »

Wpływ kuponów rabatowych na przywiązanie do marki

Wpływ marketingu afiliacyjnego i kuponów rabatowych na lojalność wobec marki

Wszyscy się zgadzają, że oferowanie kuponów to dobra rzecz, prawda? Wielu handlowców używa kuponów, ponieważ wierzą, że te pomogą im zwiększyć średnią wartość zamówień oraz wskaźniki konwersji. Dlaczego więc nie używają ich wszyscy handlowcy? Najbardziej podstawowym powodem jest to, że niektórzy błędnie wierzą, że obniżona cena za towar prowadzić będzie do obniżenia dochodów. Jest to prawda, ale t... »

Page 1 of 512345