Afiliacja

afiliacja w kasynach

Marketing afiliacyjny w kasynach internetowych

Czym jest kasynowy marketing afiliacyjny? Każda strona internetowa związana z hazardem przez Internet jest zaprojektowana w taki sposób, by zaprezentować swoim użytkownikom jak najwięcej informacji o swoich produktach. Automaty online, jackpoty, bonusy i promocje to tematy, które można zauważyć na danej stronie już w pierwszej chwili. W połączeniu z popularną w ostatnich czasach formą reklamy afil... »

Agreement business clapping

5 sposobów na ulepszenie doświadczeń partnerów w sieci afiliacyjnej

Marketing afiliacyjny to must have dla firm, które większość swojej działalności opierają na funkcjonowaniu w Internecie. Jednak samo budowanie albo dołączanie do istniejącej sieci afiliacyjnej nie wystarczą, aby zachęcić partnerów do współpracy. Dużo osób lubi indywidualne podejście reklamodawców, które opiera się na pielęgnowaniu wzajemnych relacji i dostarczaniu jak najlepszych doświadczeń dla ... »

5 sukcesów afiliacji

Działasz w e-commerce? Nie zapominaj o afiliacji!

Marketing afiliacyjny staje się coraz popularniejszym narzędziem stosowanym w branży e-commerce. Jego zaletą jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty związane z promowaniem swojej oferty dopiero po osiągnięciu zamierzonego celu – czyli po zdobyciu klienta, który zapłacił za zakup wybranego produktu lub usługi. Chcesz się dowiedzieć, jakie czynniki składają się na sukces podczas pierwszych kroków s... »

trendy w afiliacji 2019

Trendy w afiliacji – czego możemy się spodziewać w 2019 roku?

Marketing afiliacyjny z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Nie inaczej będzie w najbliższym czasie. Rosnąca popularność akcji niestandardowych, nowi gracze na rynku i jeszcze lepsze wykorzystanie dostępnych technologii, to tylko część czekających nas w 2019 roku zmian w świecie reklamy efektywnościowej. Obserwuj, analizuj, reaguj Afiliacja w nierozerwalny sposób wiąże się z zachodzącymi w cyfrowym ... »

afiliacja obawy

Dlaczego w Polsce boimy się afiliacji?

Afiliacja to popularny sposób zarabiania w wielu krajach europejskich oraz w Ameryce. Polacy nadal sceptycznie podchodzą do tego tematu, mimo rozwoju sieci oraz dobrych wyników firm, które decydują się na to rozwiązanie. Dowiedz się, dlaczego w Polsce boimy się afiliacji w 2018 roku . Dostępne raporty dotyczące marketingu efektywnościowego nie budzą żadnych wątpliwości. Rynek afiliacyjny stale się... »

Lista sieci afiliacyjnych

28 sieci afiliacyjnych działających w Polsce – Lista

Wszystkim początkującym w marketingu afiliacyjnym (i nie tylko początkującym), zarówno po stronie wydawcy jaki i reklamodawcy, trudno jest odnaleźć się w gąszczu firm zajmujących się afiliacją. Szczególnie trudno jest rozeznać się w dostępnych na rynku sieciach afiliacyjnych, z którymi można nawiązać współpracę. Z tego właśnie względu prezentujemy listę sieci afiliacyjnych działających na polskim ... »

raport na temat afiliacji na świecie

Marketing afiliacyjny w Europie Wschodniej – Raport

Dzięki uprzejmości sieci afiliacyjnej Awin powstał raport na temat rynku afiliacyjnego w 2017 roku. Dane i doświadczenia zostały zebrane podczas współpracy przez sieć z 6000 reklamodawców i ponad 100 000 wydawców z całego globu. Pozwoliło to na zidentyfikowanie głównych charakterystyk 11 lokalnych rynków, na których działa sieć, oraz wyłonienie głównych trendów w afiliacji. Swoje miejsce w raporci... »

properad

Porównywanie kampanii w różnych sieciach afiliacyjnych

Każdy doświadczony wydawca wie jak istotne jest stałe śledzenie rynku. Nie jest to zadanie proste – w Polsce działa bowiem ponad czterdzieści sieci afiliacyjnych, nie licząc tych związanych z konkretnymi branżami. Rodzi to wiele pytań, w tym dwa najbardziej kluczowe aby praca wydawcy była efektywna : Po pierwsze – które kampanie wybrać? W idealnym założeniu wydawca pozyskuje ruch na kampanie, któr... »

awin

Awin odpowiada na nasze pytania – rozmowa z Mateuszem Łukianiukiem

Mateusz Łukianiuk, Dyrektor Zarządzającym polskiego oddziału AWIN w rozmowie z nami zdradził plany marki na najbliższy czas. Jakich korzyści wynikających z połączenia brandów, mogą spodziewać się reklamodawcy i wydawcy? Jakie trendy czekają nas w marketingu afiliacyjnym? Jaki jest stosunek polskich reklamodawców do afiliacji oraz jak wypadamy jako afilianci na tle innych krajów? Zapraszamy do zapo... »

Poradnik jak utrzymać stosunki z partnerem afiliacyjnym

Poradnik: jak osiągnąć dobrą relację z partnerem afiliacyjnym?

Złota zasada marketingu afiliacyjnego brzmi – utrzymuj dobre stosunki z partnerami. Zadowoleni partnerzy pracują ciężej, aby promować i sprzedawać twoje produkty i usługi. Utrzymanie odpowiednich relacji z nimi powinno być na szczycie Twojej listy priorytetów. Mimo to wiele agencji i firm nie ma odpowiednio ustawionego procesu pracy z partnerami medialnymi. Jest to dla nich zazwyczaj sprawa ... »

Page 1 of 512345