Social media

social media

Social media ninja – jak nim zostać?

Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się branży w ostatnim czasie. Postęp technologiczny sprawił, że klienci przenieśli się do internetu, który otworzył szerokie pole do działania dla marketingowców. Jednak bycie social media ninja to nie tylko siedzenie godzinami na Facebooku czy Instagramie i komentowanie, ale bardzo złożona i skomplikowana praca wymagająca zarówno wiedzy, ... »

social media marketing

Media społecznościowe jako przykład skutecznego marketingu online

Dziś posiadanie strony internetowej, wysyłanie mailingu do klientów i inne działania marketingowe online stały się standardem. Trudno byłoby znaleźć firmę, która nie kontaktuje się ze swoimi klientami online. Z roku na rok wzrasta również znaczenie mediów społecznościowych. Są one miejscem skutecznej rozmowy i komunikacji z klientem, a także miejscem umożliwiającym szeroką dystrybucję contentu. Są... »

Najczęściej udostępniany typ contentu na Twitterze

Najczęściej udostępniany typ contentu na Twitterze

Twitter jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media wśród biznesu, szczególnie tego internetowego i szczególnie tego zagranicznego. Jednak coraz więcej firm z Polski również zaczyna wykorzystywać to narzędzie. Dlatego też podejrzewam, że dla każdego okażą się przydatne statystyki zebrane przez Neil’a Patel’a dotyczące najpopularniejszego rodzaju treści na Twitterze. Poza tym... »