LeadStar

Sieć afiliacyjna LeadStar.pl

LeadStar.pl
Produkty
Prowizje
Płatności
Materiały reklamowe
Support
Wiarygodność
Szybko rozwijająca się i przyjazna sieć afiliacyjna.
8.7/10
Ogółem
Użytkownicy: 7.9
(Głosów: 69)

LeadStar jest stosunkowo młodą, aczkolwiek jedną z najszybciej rozwijających się sieci afiliacyjnych w Polsce, która działa od 2018 roku. W jej ofercie możemy znaleźć przede wszystkim kampanie związane z branżą finansową, choć nie tylko. Sieć skupia łącznie około 300 programów partnerskich, a w jej obrębie działa ponad 4 900 aktywnych wydawców. Największym atutem platformy LeadStar jest jej podejście do partnerów afiliacyjnych, którzy za promowanie poszczególnych produktów, jak i samej sieci, mogą uzyskać atrakcyjne i duże prowizje. Co miesiąc w LeadStar pojawiają się interesujące bonusy, na które może załapać się każdy z zarejestrowanych uczestników programu. Poza tym dzięki szybko działającemu i przejrzystemu panelowi użytkownika korzystanie z platformy okazuje się być niezwykle prostą i przyjemną czynnością.

Dane programu LeadStar

Adres www leadstar.pl
Prowizja CPC, CPL, CPA, CPS, hybrydy
Produkty Finanse, Ubezpieczenia, Telekomunikacja, Motoryzacja, Zakupy
Forma współpracy Faktura (firmy), Samodzielne rozliczenie podatku (osoby fizyczne)
Próg wypłaty / forma wypłaty Przelew bankowy (od 1 zł)
Materiały reklamowe Linki tekstowe, Bannery, Mailingi, Widgety, Konfigurowalne strony partnerskie
Zasięg terytorialny Polska
Support Formularz kontaktowy, Email, Czat, Kontakt telefoniczny, Skype
Rok powstania 2018

Omówienie programu

LeadStar oferuje stosunkowo bogaty zestaw kampanii i programów do promowania różnego rodzaju produktów. Jednak większość z nich stanowią usługi z branży finansowej i ubezpieczeniowej.

Do wyboru są m.in. pożyczki pozabankowe i firmowe, kredyty gotówkowe, konsolidacyjne, hipoteczne, firmowe i samochodowe, konta osobiste, firmowe i oszczędnościowe, lokaty, karty kredytowe i ubezpieczenia.

Poza tym partnerzy afiliacyjni mogą reklamować usługi telekomunikacyjne, oferty dla firm, oferty inwestycyjne, gry internetowe, zakupy i wiele innych.

Prowizje

W sieci LeadStar obowiązuje kilka modeli rozliczeniowych za przeprowadzane kampanie marketingowe:

  • CPC – prowizja naliczana jest za każde unikalne kliknięcie w link / baner lub wskazane miejsce na stronie internetowej produktu.
  • CPL – prowizja naliczana jest za prawidłowo wypełniony formularz, poprawnie zweryfikowane dane oraz zainteresowanie ofertą przez potencjalnego klienta.
  • CPA – prowizja naliczana jest za wykonanie konkretnej akcji, np. za zgłoszenie się do newslettera.
  • CPS – prowizja naliczana jest za zakup produktu przez potencjalnego klienta.

 

Istnieją również warianty hybrydowe wymienionych modeli rozliczeniowych:

  • CPL + CPS – prowizja naliczana jest za prawidłowo wypełniony formularz i zakup produktu przez klienta albo za samo złożenie wniosku, jeśli nie dojdzie do nawiązania umowy.
  • CPS + CPA – prowizja naliczana jest za sprzedaż oraz spełnienie warunków dodanych do produktu albo za samą umowę, jeśli warunki nie zostaną zrealizowane.

 

Oprócz tego co miesiąc za wzięcie udziału w wybranych kampaniach reklamowych przyznawane są ekstra bonusy.

Poza tym z okazji 1. urodzin platformy uruchomiono nową promocję – dodatkowe 5% od zarobków dla akcji wygenerowanych w dniu urodzin partnera lub w dniu powstania firmy.

Natomiast program polecający LeadStar zapewnia każdemu zarejestrowanemu uczestnikowi 5% dochodów wszystkich nowych partnerów, których uda mu się zachęcić do przyłączenia się do sieci.

Co ciekawe, jeżeli u wydawcy jest widoczny duży potencjał, to może on dokonywać negocjacji w sprawie wysokości otrzymywanych prowizji.

Niestety, jeśli chodzi o wypłaty dostępna jest tylko jedna forma – przelew bankowy. Na szczęście możemy go zlecać bez ograniczeń już od 1 zł prowizji. Przelewy realizowane są zwykle w kolejnym dniu roboczym od zgłoszenia zlecenia (dla osób fizycznych) i w ciągu 1-3 dni dla firm.

Narzędzia reklamowe

Wśród kreacji reklamowych, którymi możemy się posługiwać w ramach kampanii prowadzonych na platformie LeadStar, znajdują się linki tekstowe, bannery, mailingi, specjalne widgety oraz konfigurowalne strony partnerskie.

W przypadku linków istnieje możliwość oznaczania ich specjalnymi parametrami, które generują dokładne informacje o tym, skąd wziął się dany wniosek lub kliknięcie.

Większość programów udostępnia szeroki zakres wyboru bannerów reklamowych, które różnią się od siebie rozmiarem i rozmieszczeniem przedstawianych elementów. Dlatego można je w prosty sposób dostosowywać do tworzonego bloga albo posiadanej witryny internetowej.

Co do paczek mailingowych, obsługa platformy LeadStar umożliwia taką opcję oraz dostarcza wszelkie wymagane materiały tylko wydawcom, którzy mają podpisane oświadczenie RODO. Poza tym przed rozpoczęciem właściwej akcji rozpowszechniania maili, partner afiliacyjny musi przesłać ostateczną formę mailingu do wglądu przedstawicieli sieci.

Z punktu widzenia początkującego wydawcy istotnymi i interesującymi narzędziami wydają się być konfigurowalne strony partnerskie (do wyboru jest aż 6 różnych domen),w których można dostosowywać dużo więcej opcji wyglądu niż u konkurencji. Dzięki temu nie trzeba posiadać własnej witryny internetowej, tylko można skorzystać z dobrze zoptymalizowanych i mobilnie responsywnych stron oferowanych przez sam LeadStar.

Support

Przedstawiciele wsparcia sieci afiliacyjnej LeadStar są przyjaźnie i profesjonalnie nastawieni do użytkowników. Świadczy o tym chociażby wielość dostępnych sposobów kontaktowania się z obsługą. Partnerzy afiliacyjni mają do dyspozycji email, specjalny formularz w obszarze platformy, a także bezpośredni kontakt telefoniczny i Skype dla stałych wydawców.

Trzeba dodać, że poza indywidualnym kontaktem z użytkownikami, LeadStar udostępnia zarejestrowanym partnerom również różnego rodzaju poradniki, na przykład takie, które dotyczą rozliczania się z Urzędem Skarbowym albo pierwszych kroków stawianych w platformie.

Wiarygodność / Opinie

LeadStar to program partnerski, który obsługiwany jest przez AJA Media Sp. z o.o. Według dostępnych danych platforma działa od stycznia 2018 roku, dlatego to stosunkowo młoda, choć jedna z szybciej rozwijających się sieci afiliacyjnych w Polsce, otwarta na współpracę z zagranicznymi reklamodawcami i wydawcami, szczególnie z naszego kontynentu. Sama firma AJA Media działa od 2015 roku.

Ze względu na relatywnie krótki czas funkcjonowania na rynku, trudno odnaleźć sensowne informacje o LeadStar na istniejących portalach i forach internetowych. Aczkolwiek z relacji kilku wydawców wynika, że jest to w pełni profesjonalna i odpowiedzialna firma.

Dlatego gorąco zachęcamy do dzielenia się Waszym przeżyciami związanymi z tą siecią.

Podsumowanie

LeadStar jest jedną z prężniej działających sieci afiliacyjnych w polskim Internecie, która oferuje programy wywodzące się z różnego rodzaju branż. Jednak znakomitą większość dostępnych propozycji stanowią kampanie produktów finansowych i ubezpieczeniowych. LeadStar zapewnia szeroką gamę modeli rozliczeniowych, spośród których każdy znajdzie coś dla siebie. Ponadto sieć przyznaje liczne bonusy, które zachęcają wydawców do aktywnego uczestnictwa w zamieszczanych kampaniach reklamowych.


Podobało Ci się? Podziel się...
Zarejestruj się w tym PP

Opinie (4)

  1. Najlepszy program afilacyjny, przyjazna dla partnera pozwalająca duzooo zarobić, wiem bo pracuje w nim od początku prawie. Ebroker przy nich to pikuś

  2. Program jak dla mnie najlepszy ze wszystkich afilacyjnych. Bardzo dobry kontakt z supportem, duża gama produktów oraz najlepszy panel dla partnera jaki można stworzyć. Nie wspomnę już o stronkach partnerskich, które są fenomenem. Duża 5. Pracuje od kwietnia i mam zamiar zostać na dłużej. Brawo

    • potwierdzam! ich stronki miazdza system i sa naprawde pomocne w promowaniu ofert

  3. Szczerze polecam! Zarobiłem w programie blisko 10 tysięcy w ciągu 3 miesięcy.

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>