Pozyskiwanie ruchu

granfluencer

Granfluencerzy – starsze pokolenia gwiazdami Instagrama

Każdy z nas prędzej czy później zetknął się z takim pojęciem jak Influencer. Powstała ich nowa grupa. Coraz więcej rozgłosu zdobywają tzw. granfluencerzy. Pokolenie naszych dziadków podbija Internet. Już jakiś czas temu marki produktowe dostrzegły potencjał w użytkownikach i możliwość wykorzystania ich jako ambasadorów produktów. Grupa jest dość rozbudowana i wewnętrznie zróżnicowania. Istnieją ch... »

pozycjonowanie long tail

Czym jest pozycjonowanie long-tail?

W odróżnieniu od tradycyjnego podejścia do pozycjonowania, strategia long-tail pozwala na promowanie praktycznie nieskończonej ilości słów kluczowych związanych z naszą działalnością. W tym przypadku nie skupiamy się na frazach ogólnych, lecz wieloczłonowych słowach kluczowych, które pozwalają nam wypromować konkretne produkty z naszego asortymentu. To właśnie dlatego pozycjonowanie stron internet... »

pozycjonowanie

Czy pozycjonowanie przynosi korzyści?

Jak zaistnieć w sieci? Odpowiedzi na to pytanie szuka zapewne każdy, kto startuje z biznesem online lub chce pozyskać nowych klientów przez Internet. Często okazuje się, że na początku drogi biznesowej brakuje funduszy na rozbudowane działania marketingowe, zwłaszcza te skupiające się na rożnych kanałach i zasięgu ogólnopolskim. Czy da się zatem wypromować swoją stronę WWW bazując na ruchu organic... »

social media

Social media ninja – jak nim zostać?

Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się branży w ostatnim czasie. Postęp technologiczny sprawił, że klienci przenieśli się do internetu, który otworzył szerokie pole do działania dla marketingowców. Jednak bycie social media ninja to nie tylko siedzenie godzinami na Facebooku czy Instagramie i komentowanie, ale bardzo złożona i skomplikowana praca wymagająca zarówno wiedzy, ... »

seo i adwords

Pozycjonowanie i AdWords – która usługa najlepiej wypromuje Twój biznes?

W świecie marketingu internetowego dwie formy promocji szczególnie zwracają uwagę reklamodawców – mowa o usługach jakimi są pozycjonowanie i Google AdWords. Wyróżniają się one spośród innych metod wyraźną skutecznością i stają się sztandarowymi formami promocji, które wybierane są przez coraz większą liczbę przedsiębiorców. Jak działają? Na którą z nich warto się zdecydować? Czas je poznać i spraw... »

social media marketing

Media społecznościowe jako przykład skutecznego marketingu online

Dziś posiadanie strony internetowej, wysyłanie mailingu do klientów i inne działania marketingowe online stały się standardem. Trudno byłoby znaleźć firmę, która nie kontaktuje się ze swoimi klientami online. Z roku na rok wzrasta również znaczenie mediów społecznościowych. Są one miejscem skutecznej rozmowy i komunikacji z klientem, a także miejscem umożliwiającym szeroką dystrybucję contentu. Są... »

adwords

Kampanie Google AdWords – czym się różnią od wyników organicznych i dlaczego warto je cały czas stosować?

Google AdWords to narzędzie pozwalające reklamować się firmom i markom w wyszukiwarce Google i w wyszukiwarkach partnerskich. A ponieważ z Google korzysta około 97 proc. internautów, nie warto bagatelizować usług reklamowych, jakie oferuje wyszukiwarka. Czym różnią się wyniki organiczne od wyników pochodzących z kampanii AdWords? Choć na pierwszy rzut oka wyniki pojawiające się w wyszukiwarce na z... »

Fundamenty dobrego e-mail marketingu

Fundamenty dobrego e-mail marketingu

Dobrze przeprowadzona kampania e-mail marketingowa może znacząco przyczynić się do wzrostu sprzedaży, ale także do budowy dobrej opinii o marce, czy też produkcie. Poniżej przedstawiamy fundamenty dobrego e-mail marketingu, na które należy zwrócić szczególną uwagę w początkowej fazie planowania kampanii e-mail marketingowej.  1. Budowa bazy odbiorców Budowa odpowiedniej bazy odbiorców jest jednym ... »

5 obowiązkowych trików marketingu mobilnego

5 obowiązkowych trików marketingu mobilnego

Na całym świecie już ponad 5 miliardów ludzi korzysta z urządzeń mobilnych i przeznacza na ich użytkowanie blisko 5 godzin dziennie. Dużo? Bardzo! Wynika z tego, że na mobilne zaangażowanie poświęcamy więcej niż 20% naszej doby. Prognozy mówią, że te liczby ulegną jedynie zwiększeniu. Naszym celem jest zaprezentowanie 5 trików, które pomogą nam efektywnie wykorzystać ten mobilny ruch użytkowników.... »

testy seo

Testy SEO, które zmienią Twój sposób myślenia

Specjaliści od SEO wiedzą, że istnieje wiele teorii na temat skutecznego pozycjonowania. Niejednokrotnie są one nawet i sprzeczne ze sobą. Google nigdy bowiem nie wyjawił sposobu funkcjonowania swojego wewnętrznego algorytmu. Ze względu też na konflikt interesów zapewne też nigdy tego nie zrobi. W lepszym zrozumieniu jego działania pomocne mogą być więc wyniki z 16 testów, które zostały przeprowad... »

Page 1 of 212