Pozyskiwanie ruchu

social media marketing

Media społecznościowe jako przykład skutecznego marketingu online

Dziś posiadanie strony internetowej, wysyłanie mailingu do klientów i inne działania marketingowe online stały się standardem. Trudno byłoby znaleźć firmę, która nie kontaktuje się ze swoimi klientami online. Z roku na rok wzrasta również znaczenie mediów społecznościowych. Są one miejscem skutecznej rozmowy i komunikacji z klientem, a także miejscem umożliwiającym szeroką dystrybucję contentu. Są... »

adwords

Kampanie Google AdWords – czym się różnią od wyników organicznych i dlaczego warto je cały czas stosować?

Google AdWords to narzędzie pozwalające reklamować się firmom i markom w wyszukiwarce Google i w wyszukiwarkach partnerskich. A ponieważ z Google korzysta około 97 proc. internautów, nie warto bagatelizować usług reklamowych, jakie oferuje wyszukiwarka. Czym różnią się wyniki organiczne od wyników pochodzących z kampanii AdWords? Choć na pierwszy rzut oka wyniki pojawiające się w wyszukiwarce na z... »

Fundamenty dobrego e-mail marketingu

Fundamenty dobrego e-mail marketingu

Dobrze przeprowadzona kampania e-mail marketingowa może znacząco przyczynić się do wzrostu sprzedaży, ale także do budowy dobrej opinii o marce, czy też produkcie. Poniżej przedstawiamy fundamenty dobrego e-mail marketingu, na które należy zwrócić szczególną uwagę w początkowej fazie planowania kampanii e-mail marketingowej.  1. Budowa bazy odbiorców Budowa odpowiedniej bazy odbiorców jest jednym ... »

5 obowiązkowych trików marketingu mobilnego

5 obowiązkowych trików marketingu mobilnego

Na całym świecie już ponad 5 miliardów ludzi korzysta z urządzeń mobilnych i przeznacza na ich użytkowanie blisko 5 godzin dziennie. Dużo? Bardzo! Wynika z tego, że na mobilne zaangażowanie poświęcamy więcej niż 20% naszej doby. Prognozy mówią, że te liczby ulegną jedynie zwiększeniu. Naszym celem jest zaprezentowanie 5 trików, które pomogą nam efektywnie wykorzystać ten mobilny ruch użytkowników.... »

testy seo

Testy SEO, które zmienią Twój sposób myślenia

Specjaliści od SEO wiedzą, że istnieje wiele teorii na temat skutecznego pozycjonowania. Niejednokrotnie są one nawet i sprzeczne ze sobą. Google nigdy bowiem nie wyjawił sposobu funkcjonowania swojego wewnętrznego algorytmu. Ze względu też na konflikt interesów zapewne też nigdy tego nie zrobi. W lepszym zrozumieniu jego działania pomocne mogą być więc wyniki z 16 testów, które zostały przeprowad... »

10 skutecznych form reklamy w sieci

10 skutecznych form reklamy w Internecie

Udało Ci się założyć swój pierwszy sklep internetowy ale nie wiesz co zrobić, by klienci dowiedzieli się o nim? Jesteś początkującym przedsiębiorcą i szukasz porad jak skutecznie promować markę w Internecie? Nie wiesz jak skutecznie rozbudować bazę swoich klientów? W artykule postaram się zebrać kilka najważniejszych porad dotyczących skutecznych form reklamy w Internecie. Twoim pierwszym i główny... »

10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie ruchu na stronie

10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie ruchu na stronie

Dla każdego marketera zaangażowanego w programy partnerskie, jedną z głównych trosk jest zwiększenie ruchu na stronie, najlepiej ruchu wysokiej jakości. Poniżej znajdziesz 10 sprawdzonych sposobów zwiększania ruchu (i zysków) na stronie. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w rozwoju biznesu. Kampanie mailowe Użyte ostrożnie kampanie mailingoweowe mogą szybko zwiększyć ruch na twojej stronie. Warto w tego... »

wywiad z monetyzujemy.pl

Monetyzujemy – czyli zarabianie na bazach mailingowych [wywiad]

Dziś porozmawiamy z twórcą serwisu monetyzujemy.pl, czyli firmy pomagającej zarabiać na bazach mailingowych. Monetyzowanie baz to często dosyć trudne zagadnienie, dlatego wsparcie specjalistów z pewnością może się przydać. Na czym to dokładnie polega? Bartłomiej Adamczyk, właściciel monetyzujemy.pl odpowie nam m.in. i na to pytanie. 1. Czym jest Wasz projekt? Jaką macie przewagę nad konkurencją? N... »

adwords livestream podsumowanie

AdWords livestream 2015 – podsumowanie | nowe reklamy

Dzisiejszego dnia odbyła się konferencja Google AdWords livestream 2015, na której to zespół AdWords przedstawił nowe formy reklam w wyszukiwarce dla urządzeń mobilnych. Trzeba przyznać, że niektóre z nich są sporą innowacją i mogą ładnie namieszać w SERPach. Według wiceprezesa Google AdWords zmiany te są natchnione przez rosnący udział urządzeń mobilnych w ruchu internetowym. Jakie to zmiany? Prz... »

jak oszacować ruch z mobile

Jak oszacować ruch mobilny w każdej niszy

Oszacowanie ruchu mobilnego podczas wyboru konkretnej niszy może okazać się bardzo przydatne, chociażby na etapie doboru programu afiliacyjnego, tworzenia strony internetowej lub planowania promocji. Jak zrobić to najłatwiej i uzyskać jak najdokładniejsze dane? Oczywiście z wykorzystaniem narzędzi wyszukiwarki Google. Chodzi dokładnie o „Planer słów kluczowych” udostępniany dla reklamo... »

Page 1 of 212