Inne

polityka cenowa w ecommerce

Polityka cenowa w e-commerce – kiedy obniżać, a kiedy podnosić cenę?

Cena produktów odgrywa w e-commerce bardzo istotną rolę, znacznie większą niż w sprzedaży stacjonarnej. Dlatego właściciele i menedżerowie sklepów internetowych na co dzień stają przed wyzwaniem optymalizowania polityki cenowej w taki sposób, aby w oczach potencjalnych klientów zyskiwać przewagę nad konkurencję. Podpowiadamy, w jakich sytuacjach odpowiednim rozwiązaniem będzie obniżka cen, a kiedy... »

błędy w firmie

Własna firma i najczęstsze błędy, które warto znać

Własna firma to marzenie wielu osób, które mają dość pracy na etacie, zmagania się z zasadami panującymi w korporacji, ulegania szefom, którzy nie zawsze są kompetentni. To marzenie jest bardzo realne w dzisiejszych czasach, bo do założenia firmy wystarczy jeden dokument i wpis do CEIDG. Niestety, teoria nie idzie w parze z praktyką, a młodzi marzyciele bardzo szybko się przekonują, że firma to sz... »

pakowanie w ecommerce

Pakuj z głową! – bezpieczne opakowania transportowe

Pandemia trwająca już ponad rok sprawiła, że chętniej dokonujemy zakupów w Internecie. Tą samą drogą sprzedajemy artykuły, które nie są nam już potrzebne. Szukamy przy tym najlepszych sposobów na zabezpieczenie przesyłki, aby dotarła cało i bezpiecznie do odbiorcy. Na to samo liczymy, dokonując zakupów w sklepach internetowych. Jak pakować, aby paczka, nawet ta z wrażliwym na czynniki zewnętrzne i... »

sprzedaż online

Jak promować sprzedaż w internecie? Popularne formy sprzedaży online

Sprzedaż online stała się ostatnio bardzo popularna, jako że pozwala ona na lepsze i szybsze dotarcie do potencjalnych klientów, a tym samym na uzyskanie większych przychodów. Jak jednak można w ten sposób działać? Jakie są popularne formy sprzedaży online? Czy opłaca się sprzedawać online? Każdy przedsiębiorca, który chce się utrzymać na rynku i sprzedawać jak najwięcej dóbr i usług, wie doskonal... »

wideokonferencja

Jaki system wideokonferencyjny dla małych firm?

Mimo że wideokonferencja od wielu lat była aktywnie wykorzystywanym sposobem komunikacji w przedsiębiorstwach, dziś nabrała szczególnego znaczenia. Ma na to wpływ między innymi sytuacja epidemiczna w kraju, wymuszająca zmianę schematów zarządzania firmami i przede wszystkim porozumiewania się z pracownikami oraz kontrahentami. Służą do tego nowoczesne systemy wideokonferencyjne, które przeznaczone... »

skanery

Skanery – zbędne gadżety czy użyteczne urządzenia?

Artykuł sponsorowany Skaner to w dzisiejszych czasach, słowo znane chyba każdemu. Wielu osobom kojarzy się jednak nie z nowoczesnym urządzeniem, ale raczej z czymś mało praktycznym. Bowiem kiedyś skanery miało wiele osób, ale praktycznie korzystało się z nich sporadycznie. Jednak skanery przetrwały próbę czasu i dziś nadal są ważnym rodzajem urządzeń peryferyjnych komputerów PC. Można wręcz zaryzy... »

opinie

Opinie w internecie – jak czytać opinie o firmach i usługach w sieci?

Chcesz dowiedzieć się, jak przebiega współpraca z daną firmą? A może nie masz pewności co do jakości jej produktów czy usług? Wtedy z pomocą przychodzą opinie w internecie. Tylko gdzie ich szukać i jak je czytać, aby mieć pewność, że nie wprowadzą cię w błąd? Gdzie szukać opinii o firmach, usługach? Dwa najpopularniejsze miejsca, jeśli chodzi o opinie w internecie, to wizytówka Google Moja Firma, ... »

przebranżawianie się

Przebranżowienie się na branżę IT – hasło dzisiejszych czasów

Praca IT od wielu lat przyciąga możliwościami i wysokimi zarobkami. Coraz częściej słyszymy historie ludzi, którzy odważyli się przebranżowić, czyli porzucili dotychczasową pracę na rzecz intensywnie rozwijającej się branży IT. Udało nam się porozmawiać z jedną z takich osób – Szymonem Kordasem, pracującym wiele lat w zawodzie geodety, dziś mieszkającym na stałe w USA i pracującym jako programista... »

znaki towarowe

Co to jest znak towarowy i czy warto go zarejestrować?

Na pewno poświęciłeś dużo czasu i środków na promocję swojej marki. Szkoda byłoby, gdyby po pewnym czasie okazało się, że może zostać przejęta przez konkurencję. Brzmi jak tania groźba? Niestety zagrożenie jest realne. Da się temu zapobiec, ale musisz działać, zanim pojawią się takie kłopoty. O tym, jak skutecznie chronić swoją markę dowiesz się z tego artykułu. Jak prawo chroni nazwę i logo firmy... »

automatyzacja marketingu

Automatyzacja Marketingu – Jakie Korzyści Może Przynieść Twojej Firmie?

Automatyzacja działań marketingowych to obecnie jedno z najpopularniejszych działań firm pragnących efektywnie pozyskiwać i analizować dane, których dostarczają im obecni lub potencjalni klienci. Jeszcze niedawno za obsługę procesów tych odpowiedzialni byli zatrudnieni pracownicy mający dostęp do mniej lub bardziej skutecznych narzędzi czy aplikacji. Obecnie sytuacja ta odwróciła się – pewne... »

Page 1 of 41234