Wiedza

reklama na billboardach

Czy billboard i baner reklamowy oznaczają to samo?

Bardzo często słowo billboard reklamowy i baner używane są zamiennie. Tymczasem okazuje się, że oznaczają one dwa odmienne produkty. Różnica dotyczy sposobu, w jaki prezentowana jest treść. W przypadku billboardów reklama drukowana jest na specjalnych arkuszach, które – kiedy są już gotowe – umieszcza się na tablicy o odpowiedniej wielkości. W przypadku banerów mamy do czynienia z płachtą wykonaną... »

jak wybrać hosting seo

Hosting SEO przyjazny pozycjonowaniu w Google – jak wybrać?

Jak wybrać hosting SEO przyjazny w pozycjonowaniu w Google? Czym w ogóle jest hosting SEO? Jeśli szukasz odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy do lektury niniejszego artykułu już teraz. Aby strona internetowa była widoczna dla użytkowników, musi być jednocześnie widoczna w wyszukiwarce – na przykład w Google. W tym celu należy odpowiednio zoptymalizować swoją witrynę, wykorzystując do tego sz... »

pozycjonowanie organiczne

Pozycjonowanie organiczne, czyli co wpływa na pozycje strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google?

Poprawianie widoczności swojej firmy w internecie to złożony proces, często długofalowy. Warto skupić się na właściwej strategii marketingowej, pozycjonowaniu strony, zadbać o content i optymalizację strony, o tym ostatnim chcielibyśmy dziś porozmawiać. Czym jest pozycjonowanie organiczne? Wszystkie działania, które mają na celu zwiększenie widoczności strony i poprawienie jej pozycji w wyszukiwan... »

seo dla sklepu internetowego

Budowa i pozycjonowanie sklepu internetowego – wskazówki dla początkujących

Myślisz o własnym sklepie internetowym? Chcesz poszerzyć usługi o sprzedaż online? Niestety, budowa i pozycjonowanie sklepu e-commerce to dla Ciebie wielka niewiadoma? To normalne, w końcu przedsiębiorca powinien znać się przede wszystkim na biznesie, nie na marketingu. Służymy więc pomocą i omawiamy najistotniejsze kwestie dotyczące sklepów internetowych. Zachęcamy do lektury! Gdzie założyć sklep... »

kurs facebook ads

Jakie korzyści daje kurs Facebook Ads?

Kampanie reklamowe na Facebooku przynoszą oczekiwane rezultaty pod warunkiem, że są przygotowane w przemyślany sposób. Bez odpowiedniej wiedzy i pomysłu na reklamę, kampania Facebook Ads nie dotrze do potencjalnych klientów lub będzie dla nich mało interesująca. Dowiedz się, jak tworzyć reklamy w mediach społecznościowych i osiągać dzięki nim wyższe zyski. Jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebook... »

program afiliacyjny black friday

Jak wykorzystać programy afiliacyjne na Black Friday?

Black Friday jest już tuż za rogiem. W tym dniu będą miały miejsce ogromne wyprzedaże, a ludzi ogarnie szał zakupowy. Oprócz świetnej okazji do zakupu telewizora święto to można wykorzystać również do zarobienia pieniędzy. Jednym ze sposobów jest skorzystanie z programów partnerskich. W dzisiejszym artykule opowiemy jak wykorzystać programy afiliacyjne do zarabiania pieniędzy na Black Friday. Czym... »

analityka

Analityka internetowa – dlaczego warto w nią inwestować?

Analityka internetowa pomoże Ci ocenić skuteczność podejmowanych działań biznesowych związanych z Twoją stroną. Dzięki szczegółowej analizie zachowania użytkowników na stronie będziesz mógł sprawdzić, czy kampanie reklamowe przynoszą oczekiwany skutek, czy oferowane przez Ciebie produkty są dla klientów atrakcyjne, a także, czy sama strona nie zniechęca Twoich potencjalnych użytkowników do dokonan... »

pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron – na czym polega profesjonalna usługa?

Internet jest naprawdę ogromnym medium, w którym znajdzie się miejsce dla każdego twórcy lub przedsiębiorcy prowadzącego biznes online. Ma to swoje jasne, ale i ciemniejsze strony – wszyscy mają szansę zaistnienia w sieci, ale tylko dzięki odpowiednio wdrożonym działaniom z zakresu marketingu internetowego, możliwe jest zdobycie realnej przewagi nad konkurencją. Pisząc bloga, prowadząc sklep inter... »

prowadzenie firmowego bloga

Największe błędy w prowadzeniu firmowego bloga

Przestrzeń internetowa daje szereg możliwości do promowania firmy. Jednym z nich jest blog biznesowy, który pozwala zyskać nowych klientów oraz zbudować pozytywny wizerunek marki nie tylko w rzeczywistości online. Wiele osób jednak podchodzi do pisania na blogu zbyt lekko, bez przygotowania, co niejednokrotnie sprawia, że popełniają błędy, które odbijają się na jakości treści oraz zainteresowaniu ... »

polityka cenowa w ecommerce

Polityka cenowa w e-commerce – kiedy obniżać, a kiedy podnosić cenę?

Cena produktów odgrywa w e-commerce bardzo istotną rolę, znacznie większą niż w sprzedaży stacjonarnej. Dlatego właściciele i menedżerowie sklepów internetowych na co dzień stają przed wyzwaniem optymalizowania polityki cenowej w taki sposób, aby w oczach potencjalnych klientów zyskiwać przewagę nad konkurencję. Podpowiadamy, w jakich sytuacjach odpowiednim rozwiązaniem będzie obniżka cen, a kiedy... »

Page 1 of 14123»