Wiedza

Agreement business clapping

5 sposobów na ulepszenie doświadczeń partnerów w sieci afiliacyjnej

Marketing afiliacyjny to must have dla firm, które większość swojej działalności opierają na funkcjonowaniu w Internecie. Jednak samo budowanie albo dołączanie do istniejącej sieci afiliacyjnej nie wystarczą, aby zachęcić partnerów do współpracy. Dużo osób lubi indywidualne podejście reklamodawców, które opiera się na pielęgnowaniu wzajemnych relacji i dostarczaniu jak najlepszych doświadczeń dla ... »

5 sukcesów afiliacji

Działasz w e-commerce? Nie zapominaj o afiliacji!

Marketing afiliacyjny staje się coraz popularniejszym narzędziem stosowanym w branży e-commerce. Jego zaletą jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty związane z promowaniem swojej oferty dopiero po osiągnięciu zamierzonego celu – czyli po zdobyciu klienta, który zapłacił za zakup wybranego produktu lub usługi. Chcesz się dowiedzieć, jakie czynniki składają się na sukces podczas pierwszych kroków s... »

pozycjonowanie

Czy pozycjonowanie przynosi korzyści?

Jak zaistnieć w sieci? Odpowiedzi na to pytanie szuka zapewne każdy, kto startuje z biznesem online lub chce pozyskać nowych klientów przez Internet. Często okazuje się, że na początku drogi biznesowej brakuje funduszy na rozbudowane działania marketingowe, zwłaszcza te skupiające się na rożnych kanałach i zasięgu ogólnopolskim. Czy da się zatem wypromować swoją stronę WWW bazując na ruchu organic... »

prezenty biznesowe

Prezenty biznesowe dla klientów i kontrahentów: katalog dobrych praktyk

Upominki to skuteczny i sprawdzony sposób na umocnienie relacji z klientem, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zaistnienie w świadomości tych, którzy jeszcze o nas nie słyszeli. Prezenty biznesowe mogą być istotnym elementem strategii marketingowej pod warunkiem, że zostaną mądrze wybrane Upominek czyli co? W branży marketingowej za upominki uznaje się drobne, związane z działalnością firmy p... »

trendy w afiliacji 2019

Trendy w afiliacji – czego możemy się spodziewać w 2019 roku?

Marketing afiliacyjny z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Nie inaczej będzie w najbliższym czasie. Rosnąca popularność akcji niestandardowych, nowi gracze na rynku i jeszcze lepsze wykorzystanie dostępnych technologii, to tylko część czekających nas w 2019 roku zmian w świecie reklamy efektywnościowej. Obserwuj, analizuj, reaguj Afiliacja w nierozerwalny sposób wiąże się z zachodzącymi w cyfrowym ... »

content

7 dowodów na to, że content marketing sprawdzi się również w twojej firmie

Sądzisz, że stosowanie strategii content marketingu nie przyniesie twojej marce żadnych korzyści? Przedstawiamy dowody na skuteczność marketingu treści. W obecnych czasach content marketing uznawany jest za jedną z najskuteczniejszych strategii, która umożliwia zarówno dotarcie do stałych klientów, jak i pozyskanie zainteresowania potencjalnych nabywców. Co – w praktyce – może zyskać twoja firma d... »

Serwery VPS – kiedy niezbędne i jak je wybrać?

Serwery VPS – kiedy niezbędne i jak je wybrać?

Zazwyczaj pierwszą usługą serwerową, z jakiej korzysta webmaster, jest serwer współdzielony. Kolejna usługa, biorąc pod uwagę parametry i możliwości, to serwer VPS. Największe możliwości dają zaś serwery dedykowane, które jednocześnie są dosyć drogie. Rozwiązaniem optymalnym, również pod sklepy internetowe, wydaje się wspomniany serwer VPS. Kiedy właściwie jest on niezbędny i na co zwracać uwagę p... »

afiliacja obawy

Dlaczego w Polsce boimy się afiliacji?

Afiliacja to popularny sposób zarabiania w wielu krajach europejskich oraz w Ameryce. Polacy nadal sceptycznie podchodzą do tego tematu, mimo rozwoju sieci oraz dobrych wyników firm, które decydują się na to rozwiązanie. Dowiedz się, dlaczego w Polsce boimy się afiliacji w 2018 roku . Dostępne raporty dotyczące marketingu efektywnościowego nie budzą żadnych wątpliwości. Rynek afiliacyjny stale się... »

social media

Social media ninja – jak nim zostać?

Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się branży w ostatnim czasie. Postęp technologiczny sprawił, że klienci przenieśli się do internetu, który otworzył szerokie pole do działania dla marketingowców. Jednak bycie social media ninja to nie tylko siedzenie godzinami na Facebooku czy Instagramie i komentowanie, ale bardzo złożona i skomplikowana praca wymagająca zarówno wiedzy, ... »

seo i adwords

Pozycjonowanie i AdWords – która usługa najlepiej wypromuje Twój biznes?

W świecie marketingu internetowego dwie formy promocji szczególnie zwracają uwagę reklamodawców – mowa o usługach jakimi są pozycjonowanie i Google AdWords. Wyróżniają się one spośród innych metod wyraźną skutecznością i stają się sztandarowymi formami promocji, które wybierane są przez coraz większą liczbę przedsiębiorców. Jak działają? Na którą z nich warto się zdecydować? Czas je poznać i spraw... »

Page 1 of 11123»