Wiedza

Serwery VPS – kiedy niezbędne i jak je wybrać?

Serwery VPS – kiedy niezbędne i jak je wybrać?

Zazwyczaj pierwszą usługą serwerową, z jakiej korzysta webmaster, jest serwer współdzielony. Kolejna usługa, biorąc pod uwagę parametry i możliwości, to serwer VPS. Największe możliwości dają zaś serwery dedykowane, które jednocześnie są dosyć drogie. Rozwiązaniem optymalnym, również pod sklepy internetowe, wydaje się wspomniany serwer VPS. Kiedy właściwie jest on niezbędny i na co zwracać uwagę p... »

afiliacja obawy

Dlaczego w Polsce boimy się afiliacji?

Afiliacja to popularny sposób zarabiania w wielu krajach europejskich oraz w Ameryce. Polacy nadal sceptycznie podchodzą do tego tematu, mimo rozwoju sieci oraz dobrych wyników firm, które decydują się na to rozwiązanie. Dowiedz się, dlaczego w Polsce boimy się afiliacji w 2018 roku . Dostępne raporty dotyczące marketingu efektywnościowego nie budzą żadnych wątpliwości. Rynek afiliacyjny stale się... »

social media

Social media ninja – jak nim zostać?

Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się branży w ostatnim czasie. Postęp technologiczny sprawił, że klienci przenieśli się do internetu, który otworzył szerokie pole do działania dla marketingowców. Jednak bycie social media ninja to nie tylko siedzenie godzinami na Facebooku czy Instagramie i komentowanie, ale bardzo złożona i skomplikowana praca wymagająca zarówno wiedzy, ... »

seo i adwords

Pozycjonowanie i AdWords – która usługa najlepiej wypromuje Twój biznes?

W świecie marketingu internetowego dwie formy promocji szczególnie zwracają uwagę reklamodawców – mowa o usługach jakimi są pozycjonowanie i Google AdWords. Wyróżniają się one spośród innych metod wyraźną skutecznością i stają się sztandarowymi formami promocji, które wybierane są przez coraz większą liczbę przedsiębiorców. Jak działają? Na którą z nich warto się zdecydować? Czas je poznać i spraw... »

RODO a mailing

3 zasady email marketingu zgodnego z RODO

Prowadzisz email marketing? Zobacz co zrobić, aby dobrze przygotować się na Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, które wejdzie w życie już 25 maja. 1.   Przestrzegaj zasady permission marketingu Użytkownicy powinni zostawiać Ci dane osobowe w sposób jawny, świadomy i dobrowolny. W tym celu przestrzegaj zasady marketingu za przyzwoleniem (ang. permission marketing). Oznacza to, że po wpisani... »

vps czy hosting

Serwer dedykowany czy serwer VPS?

Aby dokonać wyboru między serwerem dedykowanym, a serwerem VPS trzeba poznać ich cechy charakterystyczne i rodzaje zastosowań. Rynek usług hostingowych jest dość stabilny, dlatego też rozwiązanie, na które zdecydujesz się teraz, może służyć ci przez wiele lat. Jak dokonać najlepszego wyboru w tym zakresie? Serwer VPS Serwer VPS to wirtualny serwer dedykowany. Jego najważniejszą cechą charakterysty... »

Lista sieci afiliacyjnych

28 sieci afiliacyjnych działających w Polsce – Lista

Wszystkim początkującym w marketingu afiliacyjnym (i nie tylko początkującym), zarówno po stronie wydawcy jaki i reklamodawcy, trudno jest odnaleźć się w gąszczu firm zajmujących się afiliacją. Szczególnie trudno jest rozeznać się w dostępnych na rynku sieciach afiliacyjnych, z którymi można nawiązać współpracę. Z tego właśnie względu prezentujemy listę sieci afiliacyjnych działających na polskim ... »

raport na temat afiliacji na świecie

Marketing afiliacyjny w Europie Wschodniej – Raport

Dzięki uprzejmości sieci afiliacyjnej Awin powstał raport na temat rynku afiliacyjnego w 2017 roku. Dane i doświadczenia zostały zebrane podczas współpracy przez sieć z 6000 reklamodawców i ponad 100 000 wydawców z całego globu. Pozwoliło to na zidentyfikowanie głównych charakterystyk 11 lokalnych rynków, na których działa sieć, oraz wyłonienie głównych trendów w afiliacji. Swoje miejsce w raporci... »

properad

Porównywanie kampanii w różnych sieciach afiliacyjnych

Każdy doświadczony wydawca wie jak istotne jest stałe śledzenie rynku. Nie jest to zadanie proste – w Polsce działa bowiem ponad czterdzieści sieci afiliacyjnych, nie licząc tych związanych z konkretnymi branżami. Rodzi to wiele pytań, w tym dwa najbardziej kluczowe aby praca wydawcy była efektywna : Po pierwsze – które kampanie wybrać? W idealnym założeniu wydawca pozyskuje ruch na kampanie, któr... »

social media marketing

Media społecznościowe jako przykład skutecznego marketingu online

Dziś posiadanie strony internetowej, wysyłanie mailingu do klientów i inne działania marketingowe online stały się standardem. Trudno byłoby znaleźć firmę, która nie kontaktuje się ze swoimi klientami online. Z roku na rok wzrasta również znaczenie mediów społecznościowych. Są one miejscem skutecznej rozmowy i komunikacji z klientem, a także miejscem umożliwiającym szeroką dystrybucję contentu. Są... »

Page 1 of 10123»