Wiedza

adwords

Kampanie Google AdWords – czym się różnią od wyników organicznych i dlaczego warto je cały czas stosować?

Google AdWords to narzędzie pozwalające reklamować się firmom i markom w wyszukiwarce Google i w wyszukiwarkach partnerskich. A ponieważ z Google korzysta około 97 proc. internautów, nie warto bagatelizować usług reklamowych, jakie oferuje wyszukiwarka. Czym różnią się wyniki organiczne od wyników pochodzących z kampanii AdWords? Choć na pierwszy rzut oka wyniki pojawiające się w wyszukiwarce na z... »

praca przez internet

Popularne sposoby na zarabianie przez Internet

Internet daje bardzo duże możliwości zarabiania pieniędzy. Praca w domu może być nie tylko bardzo dochodowa, ale również przyjemna i rozwijająca w wielu kierunkach. Istnieje bardzo wiele metod uzyskiwania przychodu za pomocą sieci, z których skorzystać może praktycznie każdy. Wszystkie z nich wymagają systematyczności i zaangażowania, a w efekcie mogą przynieść doskonałe efekty. Zarabianie na włas... »

podatki dla blogerów

Zarabianie na blogu lub własnej stronie – jak ją rozliczyć?

Jak dobrze wiecie, sposobów na zarabianie na blogu jest bardzo dużo, zaczynając od afiliacji, a kończąc na reklamach adsense czy wpisach sponsorowanych. W każdym razie w tym wpisie, nie będziemy mówić o tym, jak na blogu zarabiać, tylko o tym jak robić to legalnie i bez zbędnego kontaktu z Urzędem Skarbowym. Problemem wielu początkujących blogerów jest niewiedza na temat tego jak można rozliczyć n... »

algorymt youtube

Jak sprawić aby algorytm YouTube pracował dla Ciebie?

Platforma YouTube oferuje ogromny wachlarz możliwości tworzenia materiału wideo, a co za tym idzie, zarobku. Niestety nawet najwyższej jakości kanał będzie miał trudności ze wzrostem jeśli jego twórcy nie będą świadomi mechanizmu, który leży u podstaw YouTube, i który determinuje jakie czynniki wpływają na wartość poszczególnych materiałów wideo oraz całego kanału. Innymi słowy, świadomość funkcjo... »

Lista sieci afiliacyjnych

25 sieci afiliacyjnych działających w Polsce – Lista

Wszystkim początkującym w marketingu afiliacyjnym (i nie tylko początkującym), zarówno po stronie wydawcy jaki i reklamodawcy, trudno jest odnaleźć się w gąszczu firm zajmujących się afiliacją. Szczególnie trudno jest rozeznać się w dostępnych na rynku sieciach afiliacyjnych, z którymi można nawiązać współpracę. Z tego właśnie względu prezentujemy listę sieci afiliacyjnych działających na polskim ... »

Marketerzy dziela się trendami z Mobile World Congress 2017

Sześcioro marketerów dzieli się trendami z Mobile World Congress 2017

Pojawienie się technologii 5G, dalszy rozwoju wirtualnej rzeczywistości, pożądana nową Nokia 3310 – tegoroczny Mobile World Congress z pewnością cieszył się wielkim zainteresowaniem i był niesłychanie ważną datą w kalendarzu każdego marketera mobilnego. Mając to na uwadze, prezentujemy wypowiedzi sześciu osób zajmujących się  marketingiem na mniejszym ekranie, aby dowiedzieć się, co przykuło... »

awin

Awin odpowiada na nasze pytania – rozmowa z Mateuszem Łukianiukiem

Mateusz Łukianiuk, Dyrektor Zarządzającym polskiego oddziału AWIN w rozmowie z nami zdradził plany marki na najbliższy czas. Jakich korzyści wynikających z połączenia brandów, mogą spodziewać się reklamodawcy i wydawcy? Jakie trendy czekają nas w marketingu afiliacyjnym? Jaki jest stosunek polskich reklamodawców do afiliacji oraz jak wypadamy jako afilianci na tle innych krajów? Zapraszamy do zapo... »

Komisja Europejska ostrzega portale społecznościowe

Komisja Europejska ostrzega portale społecznościowe

Komisja Europejska zwróciła uwagę na Facebooka, Google+ czy Twittera. Komisja wyraża zaniepokojenie rosnącą liczbą skarg od ludzi, którzy padli ofiarą oszustw w mediach społecznościowych i zostali poddani pod warunki, które są niezgodne z prawem europejskim. Pisząc do tych trzech firm w listopadzie, Komisja Europejska wraz z władzami konsumentów UE spotkała się, aby przedyskutować sposoby dalszego... »

Poradnik jak utrzymać stosunki z partnerem afiliacyjnym

Poradnik: jak osiągnąć dobrą relację z partnerem afiliacyjnym?

Złota zasada marketingu afiliacyjnego brzmi – utrzymuj dobre stosunki z partnerami. Zadowoleni partnerzy pracują ciężej, aby promować i sprzedawać twoje produkty i usługi. Utrzymanie odpowiednich relacji z nimi powinno być na szczycie Twojej listy priorytetów. Mimo to wiele agencji i firm nie ma odpowiednio ustawionego procesu pracy z partnerami medialnymi. Jest to dla nich zazwyczaj sprawa ... »

Wpływ kuponów rabatowych na przywiązanie do marki

Wpływ marketingu afiliacyjnego i kuponów rabatowych na lojalność wobec marki

Wszyscy się zgadzają, że oferowanie kuponów to dobra rzecz, prawda? Wielu handlowców używa kuponów, ponieważ wierzą, że te pomogą im zwiększyć średnią wartość zamówień oraz wskaźniki konwersji. Dlaczego więc nie używają ich wszyscy handlowcy? Najbardziej podstawowym powodem jest to, że niektórzy błędnie wierzą, że obniżona cena za towar prowadzić będzie do obniżenia dochodów. Jest to prawda, ale t... »

Page 1 of 9123»