Wiedza

wartościowy content seo copywriting

Wartościowy Content – Jak tworzyć treści SEO

W tym artykule przeczytasz: Jakie są rodzaje copywritingu? jak tworzyć treści w oparciu o rzeczywiste dane? Jak korzystać z Surfer SEO – Content Editora?   Na przestrzeni lat, dobre praktyki SEO zmieniły się niemal radykalnie. Działania, które jeszcze kilka lat temu traktowane były za zupełnie naturalne i przynoszące realne efekty, ustępują miejsca nowym, nieco bardziej skomplikowanym p... »

afiliacja w kasynach

Marketing afiliacyjny w kasynach internetowych

Czym jest kasynowy marketing afiliacyjny? Każda strona internetowa związana z hazardem przez Internet jest zaprojektowana w taki sposób, by zaprezentować swoim użytkownikom jak najwięcej informacji o swoich produktach. Automaty online, jackpoty, bonusy i promocje to tematy, które można zauważyć na danej stronie już w pierwszej chwili. W połączeniu z popularną w ostatnich czasach formą reklamy afil... »

granfluencer

Granfluencerzy – starsze pokolenia gwiazdami Instagrama

Każdy z nas prędzej czy później zetknął się z takim pojęciem jak Influencer. Powstała ich nowa grupa. Coraz więcej rozgłosu zdobywają tzw. granfluencerzy. Pokolenie naszych dziadków podbija Internet. Już jakiś czas temu marki produktowe dostrzegły potencjał w użytkownikach i możliwość wykorzystania ich jako ambasadorów produktów. Grupa jest dość rozbudowana i wewnętrznie zróżnicowania. Istnieją ch... »

forex marketing kryptowaluty

Statystyki rynku Forex dla marketingowców

Rosnąca liczba brokerów działających na rynku forex sprawia, że pozyskanie nowych klientów jest niezwykle trudne. Coraz ostrzejsza konkurencja i nakładane przez prawo ograniczenia zmuszają marketingowców do wymyślania coraz nowszych promocji i zachęt. Trendy i techniki, a także oczekiwania klientów wciąż ewoluują i korzystanie z przestarzałych informacji może znacząco odbić się na wynikach finanso... »

pozycjonowanie long tail

Czym jest pozycjonowanie long-tail?

W odróżnieniu od tradycyjnego podejścia do pozycjonowania, strategia long-tail pozwala na promowanie praktycznie nieskończonej ilości słów kluczowych związanych z naszą działalnością. W tym przypadku nie skupiamy się na frazach ogólnych, lecz wieloczłonowych słowach kluczowych, które pozwalają nam wypromować konkretne produkty z naszego asortymentu. To właśnie dlatego pozycjonowanie stron internet... »

Co musisz wiedzieć o znakach towarowych?

Co musisz wiedzieć o znakach towarowych?

Zastrzeżenie znaku towarowego w Urzędzie Patentowym zapewni Twojej marce najsilniejszą ochronę prawną. W tej formie przedsiębiorcy rejestrują najczęściej nazwę i logo firmy. Zanim jednak podejmiesz decyzję o zgłoszeniu, przeczytaj ten artykuł. Znajdziesz w nim najważniejsze informacje dotyczące procedury, kosztów i zagrożeń. Co to jest znak towarowy? Ustawa Prawo własności przemysłowej stanowi, że... »

Sklep internetowy na monitorze

Porzucone koszyki, czyli jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jako klient z pewnością sam nie raz zrezygnowałeś z wielu zakupów. Będąc sprzedawcą nie ma nic dziwnego w tym, że chcesz by więcej osób rzeczywiście dokonało zakupu, zamiast porzucało transakcje. Ale czy można zrobić cokolwiek z porzuconym koszykiem w e-commerce, tak by odzyskać część utraconych sprzedaży? Z pewnością tak, jest jednak wiele obszarów, między którymi można nawigować i poprawiać. W t... »

Agreement business clapping

5 sposobów na ulepszenie doświadczeń partnerów w sieci afiliacyjnej

Marketing afiliacyjny to must have dla firm, które większość swojej działalności opierają na funkcjonowaniu w Internecie. Jednak samo budowanie albo dołączanie do istniejącej sieci afiliacyjnej nie wystarczą, aby zachęcić partnerów do współpracy. Dużo osób lubi indywidualne podejście reklamodawców, które opiera się na pielęgnowaniu wzajemnych relacji i dostarczaniu jak najlepszych doświadczeń dla ... »

5 sukcesów afiliacji

Działasz w e-commerce? Nie zapominaj o afiliacji!

Marketing afiliacyjny staje się coraz popularniejszym narzędziem stosowanym w branży e-commerce. Jego zaletą jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty związane z promowaniem swojej oferty dopiero po osiągnięciu zamierzonego celu – czyli po zdobyciu klienta, który zapłacił za zakup wybranego produktu lub usługi. Chcesz się dowiedzieć, jakie czynniki składają się na sukces podczas pierwszych kroków s... »

pozycjonowanie

Czy pozycjonowanie przynosi korzyści?

Jak zaistnieć w sieci? Odpowiedzi na to pytanie szuka zapewne każdy, kto startuje z biznesem online lub chce pozyskać nowych klientów przez Internet. Często okazuje się, że na początku drogi biznesowej brakuje funduszy na rozbudowane działania marketingowe, zwłaszcza te skupiające się na rożnych kanałach i zasięgu ogólnopolskim. Czy da się zatem wypromować swoją stronę WWW bazując na ruchu organic... »

Page 1 of 11123»