Wiedza

8 czynników- optymalizacja strony (SEO)

Optymalizacja strony (SEO) – 8 kluczowych czynników

Każdy partner wie, jak ważna jest optymalizacja stron w działaniach afiliacyjnych. W wielu przypadkach jest to główne źródło ruchu na stronie, a zarazem główne źródło przychodów. Dlatego w niniejszym wpisie postanowiłem opisać podstawowe zasady optymalizacji stron, które powinny zostać wdrożone na każdej szanującej się stronie internetowej. Opisane tutaj elementy mają największy wpływ na pozycję w... »

szablony wordpress darmowi i płatne repozytorium

Szablony WordPress – darmowe i płatne

Częstym problemem podczas tworzenia stron pod afiliację jest znalezienie odpowiedniego szablonu WordPress. Darmowe szablony WordPress mają to do siebie, że często powtarzają się na wielu stronach internetowych. Z kolei płatne szablony WordPress wyglądają lepiej i są w miarę unikalne i profesjonalne, jednak musimy za nie zapłacić, co przy niewielkich i niepewnych projektach często nie wchodzi w grę... »

jak zainstalować google analytics

Instalacja Google Analytics

Google Analytics to jedno z najlepszy narzędzi do analityki internetowej. Dostarcza nam ogrom danych na temat ruchu na naszej stronie. Warto zainstalować to narzędzie chociażby po to aby wiedzieć skąd pochodzą nasi użytkownicy. Poniżej kilka podstawowych raportów dostępnych w Analytics: Odbiorcy (liczba użytkowników, sesji, średni czas spędzony na stronie, liczba przeglądanych podstron, dane demog... »

Umowa dzierżawy powierzchni reklamowej

Umowa dzierżawy powierzchni reklamowej – Jak rozliczyć?

Umowa dzierżawy powierzchni pod reklamę to jedna z najpopularniejszych umów zawieranych pomiędzy programami partnerskimi (sieciami afiliacyjnymi, sieciami reklamowymi), a osobami fizycznymi. Głównie ze względu na łatwość obsługi tego typu umów przez firmy płacące wydawcom (osobom fizycznym) za dzierżawę powierzchni reklamowej. W tym przypadku wszelkie kwestie związane z odprowadzaniem i naliczanie... »

umowa o współpracy wyjaśnienia

Umowa o współpracy – Jak rozliczyć?

Umowa o współpracy to rozwiązanie wykorzystywane często w programach partnerskich. Nie jest to popularna forma umowy na polskim rynku, jednak dosyć dobrze nadaje się właśnie do działań afiliacyjnych. Umowa o współpracy jest zamiennikiem umowy o dzieło oraz umowy zlecenie, szczególnie w przypadku gdy relacje pomiędzy podmiotami nie będą ograniczać się do jednorazowego zlecenia. »

nisza rynkowa

Jak znaleźć niszę dzięki Google

Pełny tytuł powinien brzmieć raczej tak: „Jak znaleźć niszę dla programów partnerskich dzięki Google KeyWord Planner oraz analizie SEO„. I właśnie na ten temat będzie ten artykuł. Poszukiwanie niszy to bardzo trudne zadanie, jednak dobrze wykonane potrafi przynieść bardzo dużo korzyści. Szczególnie skupię się tutaj na poszukiwaniu niszy dla konkretnego produktu w określonym programie p... »

Page 15 of 15«131415