eBrokerPartner.pl

Program partnerski eBroker.pl

ebrokerpartner program partnerski
Produkty
Prowizje
Płatności
Materiały reklamowe
Support
Wiarygodność
Stabilny program finansowy.
8.7/10
Ogółem
Użytkownicy: 7.6
(Głosów: 18)

Program partnerski należący do grupy Interia.pl (Rankomat), to kolejny „zbiór” programów o charakterze finansowym. Podobnie jak programy Bankier.pl czy Money.pl oferuje swoim partnerom możliwość zarabiania na polecaniu produktów największych instytucji finansowych w naszym kraju. W ten sposób możemy polecać zarówno kredyty od Noble Bank jak i ubezpieczenie samochodowe od PZU. Zestaw produktów, które możemy promować jest dosyć duży. Sam program powstał w 2008 roku, a wcześniej działał jako firma Mediasoft Polska (Grupa eBroker), zrzeszając takie portale jak ebroker.pl, finansomania.net, biznes-firma.pl, opinie24.pl, ocenbank.pl czy porady-finansowe.pl.

Produkty / Usługi

Jak wspominałem na wstępie, eBroker oferuje praktycznie same produkty finansowe. Jednak wśród tych wszystkich kredytów i pożyczek zachowało się również kilka programów pozafinansowych. Dla przykładu możemy polecać jazdę próbną w salonie samochodowym, operatorów komórkowych, portale wycieczkowe czy zakupy w internetowym sklepie spożywczym. Lista oferowanych produktów zmienia się dynamicznie. Niektóre oferty się kończą, inne zaczynają, tak jak to bywa w sieci afiliacyjnej. Mimo wszystko możemy cały czas liczyć na stałą bazę programów o określonej tematyce. Obecnie w sieci jest blisko 200 różnych programów. Poniżej prezentuję listę kategorii dostępnych programów partnerskich. Pełną listę programów możecie znaleźć po rejestracji w programie lub na przykładowej stronie sprzedażowej.

 

Kredyty Oszczędzanie Ubezpieczenia Konta/Karty Dla firm Inne
kredyty hipoteczne
kredyty gotówkowe
kredyty samochodowe
szybkie pożyczki
lokaty
inwestycje
emerytura III filat
ubezpieczenia na życie
ubezpieczenia zdrowotne
ubezpieczenia AC/OC
ubezpieczenia podróży
ubezpieczenia mieszkań
karty kredytowe
konta oszczędnościowe
konta osobiste
konta firmowe
kredyty firmowe
leasing
pozostałe oferty
finansowe
jazdy próbne
taryfy GSM
inne

 

Prowizje

Programy rozliczane są w modelach CPL (prowizja za lead), CPS (prowizja za sprzedaż), CPA (prowizja za akcję wykonaną na wygenerowanym leadzie). Niektóre prowizje rozliczane są również w modelu procentowym. Każdy program posiada indywidualną stawkę, dlatego ze względu na dużą ilość programów i ich zmienność, nie będę zamieszczał wszystkich w tej recenzji. Przedstawię tylko kilka z nich, tak abyście mieli pogląd na wysokość wynagrodzenia, które możecie otrzymać. Warto jeszcze wspomnieć, że każda konwersja, aby mogła zostać uznana za prawidłową, musi spełnić określone warunki. Przykłady również poniżej.

Warto również wspomnieć o tym, że stawki są negocjowalne, dlatego jeśli macie spore możliwości promocji tego typu produktów warto odezwać się do obsługi sieci w celu negocjacji stawek.

Zakres prowizji: od ok. 1 zł do 300 zł (Prowizje procentowe od 0,75 do 14%).
Większość prowizji waha się w graniach 30-60 zł.

stawki-ebrokerpartner

Jeśli chodzi o porównanie prowizji z innymi programami tego typu to wypada ono całkiem dobrze. Zdarzają się jednak stawkie nieco mniejsze w porównaniu z konkurencją.

Ponadto eBrokerPartner oferuje drugi poziom prowizji w wysokości 5%, 10% lub 15% w zależności od zarobków partnera.

Płatności / Rozliczenia

Minimalna płatność wynosi 1 zł. Program jest oczywiście przeznaczony zarówno dla osób fizycznych jak i dla firm. Aby wypłacić zgromadzoną prowizję, trzeba do 7 dnia następnego miesiąca, po przekroczeniu progu wypłat, zatwierdzić rachunek lub fakturę w panelu partnerskim. System sam wystawia za nas faktury.

Współpraca odbywa się standardowo, na zasadzie umowy dzierżawy powierzchni reklamowej, dlatego wszelkie obowiązki związane z rozliczeniem płatności spoczywają na głowie partnera.

Płatność dokonywana jest prosto na konto bankowe.

Dodatkowo każdy partner na start otrzymuje bonus w wysokości 50 zł.

Strony sprzedażowe / Landing page

Jeśli chodzi o strony sprzedażowe to owe nie różnią się od stron dostępnych w innych programach finansowych. Otóż za wszystkie landing page odpowiadają ostateczni sprzedawcy, czyli banki i inne firmy biorące udział w programie. Akurat jeśli chodzi o ich doświadczenie w budowaniu LP, to jest ono z pewnością bardzo duże.

Praktycznie wszystkie landingi są typowo sprzedażowymi onepage’ami, zmuszającymi odwiedzającego do podjęcia tylko jednej, słusznej decyzji, wypełnienia formularza. Jeden call to action na stronie, prosty formularz (nawet jak na banki), uwidocznione korzyści i ładny layout. Nic dodać, nic ująć.

getin bank landing page

Getin – LP

netia landing page

Netia – LP

lendon landing page

Lendon – LP

netcredit landind page

Net Credit – LP

Materiały reklamowe

eBrokerPartner udostępnia nam kilka ciekawy narzędzi do promocji programów. Poniżej krótki przegląd wszystkich opcji.

    • Banery – w panelu dostępne mamy dosyć dobrze wyglądające banery, które kierują użytkowników na stronę naszego pasażu handlowego.
    • Rankingi – czyli jedno z ciekawszych narzędzi reklamowych. Możemy za jego pomocą stworzyć ranking dowolnych produktów znajdujących się w programie partnerskim. Przybiera on formę prostej tabelki z podstawowymi informacjami przydatnymi do porównania produktów.ebrokerpartner ranking kredytów
    • Pasaż handlowy – czyli rzecz bardzo popularna wśród programów finansowych. Jest to nic innego jak własna strona w subdomenie programu, na której znajdują się wszystkie oferowane produkty. Link do przykładowej strony tutaj. Minusem tego typu stron jest nikła możliwość ich modyfikacji. Przez to otrzymujemy produkt słabej jakości pod kątem SEO. Mówię tutaj praktycznie o wszystkich programach finansowych. Dla przykładu w eBrokerPartner możemy jedynie zmienić meta dane naszej witryny (title, description, keywords). Szczerze mówiąc przydała by się jeszcze możliwość dodania tekstu w stopce i w nagłówku strony. Do tego zbudowanie kilku podstron, gdzie również moglibyśmy umieścić własną treść. W tej chwili otrzymujemy onepage’a, bez możliwości modyfikacji, których w sieci jest już przynajmniej kilkaset. Ciężko przez to pokusić się nawet o indeksację w Google. W ten sposób pasaż handlowy pozostaje narzędziem, gdzie możemy odsyłać ruch wygenerowany w innym miejscu.
    • Plik XML – pozwala na integrację dostępnych w ebrokerpartner ofert z własną stroną internetową.
    • Mailing – jest to formularz, w którym możemy zgłosić mailing, który planujemy wysłać do własnej bazy mailingowej. Zgodnie z prawem eBrokerPartner musi wyrazić zgodę na wysyłkę mailingu. Dodatkowo istnieje możliwość otrzymania kreacji od eBrokera, którą możemy wykorzystać przy wysyłce mailingu. W przyszłości pojawią się prawdopodobnie gotowe kreacje.

Dostępne narzędzia wydają się dosyć kompletne jak na tego typu program partnerski. Można je porównać do innych sieci finansowych. Jedyny minus w tej kategorii może dotyczyć słabych możliwości konfiguracyjnych pasażu handlowego.

Support

Support programu szybko odpowiada na pytania i udziela konkretnych odpowiedzi. Dodatkowo poza standardowym kontaktem mailowym, mamy do dyspozycji również formularz kontaktowy i telefon.

Zasięg

Ze względu na rodzaj oferowanych produktów są one przede wszystkim przeznaczone dla klientów z Polski.

Wiarygodność / Opinie

eBrokerPartner jest wiarygodnym partnerem, co do którego nie powinniśmy mieć żadnych obaw. Firma działa na rynku od 2008 roku i jest jednym z bardziej znanych graczy na rynku programów finansowych. Nie spotkałem się z opiniami dotyczącymi problemów z wypłatą zgromadzonych środków. Jedyne zarzuty z jakimi można się spotkać na forach to te dotyczące niskiej konwersji. Dużo odesłań, mało zaliczonych wniosków. Trzeba jednak pamiętać, że takie zarzuty pojawiają się w stosunku do każdego programu finansowego. Wynika to prawdopodobnie z faktu, że to instytucja finansowa musi potwierdzić prawidłowość wysłanego wniosku. W niektórych przypadkach może to potrwać nawet 3 miesiące.

Podsumowanie

eBrokerPartner to bardzo ciekawy program partnerski z branży finansowej. Posiada dosyć dużą bazę produktów, nie tylko finansowych. Również płatności są rozwiązane w wygodny sposób. System sam generuje dla nas faktury i rachunki, a płatność otrzymuje wprost na konto. Baza materiałów reklamowych również stoi na bardzo dobrym poziomie. Warto pochwalić również support, który szybko odpowiada na nasze pytania oraz jest dostępny pod telefonem.

Minusem wydają się dosyć niskie prowizje w porównaniu z konkurencją. Również „pasaż handlowy” powinien być lepiej przystosowany pod kątem SEO.

Mimo wszystko program wygląda bardzo ciekawie i warto przetestować go na własnych stronach. Z pewnością zyskamy w eBroker silnego i stabilnego partnera w naszych działaniach afiliacyjnych. Dodatkowo w kwietniu 2015 roku program przeszedł gruntowne odświeżenie, czego efektem jest poprawa wyniku w naszym rankingu oraz obecny wygląd recenzji. Dzięki temu możemy być pewnie, że eBrokerPartner będzie rozwijał się razem z nami.


Podobało Ci się? Podziel się...
Zarejestruj się w tym PP

Opinie (6)

  1. EbrokerPartner to jeden wielki kant. Akceptują ile tam chcą wniosków niezależnie od tego ile im klientów we wnioskach dostarczyłeś. Teraz gdy mało kto tam dla nich robi za osła zrobili coś z regulaminem, że jeżeli kasa nieuzbierana w ostatnich dwóch miesiącach do minimum wypłaty przepada i nie będzie można ją pobrać nigdy! Dziwiło mnie iż bardzo dużo ludzi brało przez partnera EbrokerPartner pożyczki z mojego regionu, a mając nadzór nawet spisywałem nazwiska i numery wniosków. Okazało się że tylko kilka zatwierdzeń było a resztę szlak trafił. Nie polecam, odradzam, szukajcie innego PP.

    • Po przeczytaniu Twojej opinii zapoznałem się z całym regulaminem tego PP i nigdzie nie znalazłem punktów, o którym piszesz. Co prawda jest informacja, że wynagrodzenie nie zatwierdzone w terminie nie przechodzi na kolejny miesiąc (kiepsko gdy ktoś nie pilnuje), ale minimalna kwota wypłaty, to teraz 1 zł, gdzie w innych programach to nawet 150 zł.

      Kolega nie z konkurencji?

      • Nie wiem czy DziennikarzSledczy jest z konkurencji bądź nie, sam przepiąłem linki do ebroker i jakiegoś szału nie ma muszę zrobić w wolnej chwili zrobic porównanie konwersji, bo dali mi konkurencyjne stawki, ale leady jakoś nie wpadają.

  2. Nie korzystam z tego programu, ale mam stronę finansową z dużym ruchem i ciężko na niej było wyżyć z leadów. Testowałem wiele pp i większość z nich zatwierdzała marny ułamek leadów!
    Zarabiam teraz na tej stronie inaczej. Umieszczam na niej kilka banerów do firm pożyczkowych z którymi umawiam się indywidualnie. Ktoś pisze że chce ze mną współpracować i rozliczać się za leady? Takiego. Kup powierzchnie reklamową i płać za nią.
    Taki sposób polecam wszystkim.

  3. Oni każą potwierdzić dane przelewem weryfikacyjnym jak przy zakładaniu konta bankowego. Trochę to mnie zdziwiło, bo w żadnym innym PP czegoś takiego nie ma. To jest pewna firma? Spółka z Leszna.
    Chyba żaden program w pełni poprawnie nie akceptuje wniosków, zawsze coś jest nie tak.

    • Rzeczywiście sposób weryfikacji nietypowy, jednak firma jest wiarygodna. W grudniu otrzymałem od nich wypłatę prowizji w terminie, więc są wypłacalni. Do tej pory nikt nie zgłaszał również zastrzeżeń co do ich funkcjonowania.
      Jeśli chodzi o akceptację wniosków to niestety zawsze będzie wokół tego sporo kontrowersji, jednak poza samym PP, a raczej reklamodawcą nikt chyba nie dowie się, czy wniosek rzeczywiście został odrzucony zgodnie z zasadami. Tak jest w każdym programie finansowym.

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>