Analityka/CRO

analityka

Analityka internetowa – dlaczego warto w nią inwestować?

Analityka internetowa pomoże Ci ocenić skuteczność podejmowanych działań biznesowych związanych z Twoją stroną. Dzięki szczegółowej analizie zachowania użytkowników na stronie będziesz mógł sprawdzić, czy kampanie reklamowe przynoszą oczekiwany skutek, czy oferowane przez Ciebie produkty są dla klientów atrakcyjne, a także, czy sama strona nie zniechęca Twoich potencjalnych użytkowników do dokonan... »

Sklep internetowy na monitorze

Porzucone koszyki, czyli jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jako klient z pewnością sam nie raz zrezygnowałeś z wielu zakupów. Będąc sprzedawcą nie ma nic dziwnego w tym, że chcesz by więcej osób rzeczywiście dokonało zakupu, zamiast porzucało transakcje. Ale czy można zrobić cokolwiek z porzuconym koszykiem w e-commerce, tak by odzyskać część utraconych sprzedaży? Z pewnością tak, jest jednak wiele obszarów, między którymi można nawigować i poprawiać. W t... »

spam w analytics

Lista wykluczeń stron odsyłających w Google Analytics

Spamboty weszły już na dobre w krajobraz analityki internetowej i dużo osób nie robi sobie nic z ich obecności. Prawdopodobnie się im to znudziło z racji na fakt, że wykluczenie ich z ruchu było dla wielu osób bardzo problematyczne. Tworzenie filtrów w Google Analytics nie każdemu przypadło do gustów, a wykluczenie domen w pliku .htaccess mogło być zbyt trudne. Jakiś czas temu opublikowaliśmy wtyc... »

google analytics spam

Spam w Google Analytics – jak sobie z nim poradzić [wtyczka WordPress]

Chyba każdy, kto korzysta z Google Analytics zauważył, że od dłuższego czasu w różnych raportach pojawiają się bardzo dziwne witryny i dane. Na pierwszy rzut oka wygląda na to, że na jakiejś witrynie pojawił się link do naszej strony, z którego na dodatek czerpiemy ruch. Nie zastanawiając się długo wchodzimy na dany adres i… zostajemy przekierowani na zupełnie inną stronę, najczęściej poprze... »

7 wskazówek - optymalizacja konwersji w 2015 roku

7 wskazówek na zwiększenie konwersji w 2015 roku

Każdego roku sposoby na poprawę efektywności naszej strony ulegają zmianie. Pojawiają się nowe trendy w marketingu internetowym oraz nowe rozwiązania technologiczne. Warto śledzić te zmiany, aby na bieżąco dostosowywać swoją stronę do nowych warunków. Felietonista Tim Ash piszący m.in. dla Marketing Land opublikował właśnie listę 7 pomysłów na zwiększenie konwersji w 2015 roku. Oto one! 1. Zadbaj ... »

jak zainstalować google analytics

Instalacja Google Analytics

Google Analytics to jedno z najlepszy narzędzi do analityki internetowej. Dostarcza nam ogrom danych na temat ruchu na naszej stronie. Warto zainstalować to narzędzie chociażby po to aby wiedzieć skąd pochodzą nasi użytkownicy. Poniżej kilka podstawowych raportów dostępnych w Analytics: Odbiorcy (liczba użytkowników, sesji, średni czas spędzony na stronie, liczba przeglądanych podstron, dane demog... »