E-mail marketing

Fundamenty dobrego e-mail marketingu

Fundamenty dobrego e-mail marketingu

Dobrze przeprowadzona kampania e-mail marketingowa może znacząco przyczynić się do wzrostu sprzedaży, ale także do budowy dobrej opinii o marce, czy też produkcie. Poniżej przedstawiamy fundamenty dobrego e-mail marketingu, na które należy zwrócić szczególną uwagę w początkowej fazie planowania kampanii e-mail marketingowej.  1. Budowa bazy odbiorców Budowa odpowiedniej bazy odbiorców jest jednym ... »

wywiad z monetyzujemy.pl

Monetyzujemy – czyli zarabianie na bazach mailingowych [wywiad]

Dziś porozmawiamy z twórcą serwisu monetyzujemy.pl, czyli firmy pomagającej zarabiać na bazach mailingowych. Monetyzowanie baz to często dosyć trudne zagadnienie, dlatego wsparcie specjalistów z pewnością może się przydać. Na czym to dokładnie polega? Bartłomiej Adamczyk, właściciel monetyzujemy.pl odpowie nam m.in. i na to pytanie. 1. Czym jest Wasz projekt? Jaką macie przewagę nad konkurencją? N... »

Skuteczny mailing - 10 sposobów

10 sposobów na skuteczny mailing (email marketing)

Chcesz, aby Twoje działania mailingowe były skuteczne i bardziej efektywne? Przedstawiamy 10 porad dotyczących skutecznego mailingu. Mamy nadzieję, że pomogą Ci usprawnić Twój email marketing. Porady mają formę checklisty, którą warto wykorzystać podczas wysyłania kolejnego mailingu do swoich klientów. 1. Umieść w mailu wyraźne wezwanie do działania Głównym celem mailingu jest z reguły dostarczeni... »