Nowa strona internetowa nie przyciąga klientów? Pora wdrożyć pozycjonowanie w Google!

pozycjonowanie

Reklama w internecie już dawno prześcignęła tę tradycyjną. Jest nie tylko bardziej powszechna, ale zmienia sposób postrzegania promocji, przynosząc znacznie więcej korzyści. Marketing prowadzony online wzbudza zainteresowanie konkretnych osób, nie ogółu. Jest kierowany bezpośrednio do potencjalnych klientów, a co za tym idzie, wysoce skuteczny. Właśnie dlatego właściciele stron firmowych tak chętnie decydują się na ich pozycjonowanie. Wiedzą oni, że pojawiając się w organicznych wynikach wyszukiwania, pozyskają klientów i rozwiną biznesowe skrzydła. Ty też możesz to zrobić!

Postaw na pozycjonowanie i bądź obecny online, a Twoja firma zacznie przynosić zyski

Jest kilka sposobów na to, aby pokazać się użytkownikom internetu. Jednym z nich są płatne reklamy Google Ads, innym kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, kolejnym marketing szeptany. Każdy może stanowić źródło ruchu, prowadzącego do naszej strony internetowej. Jak się okazuje, najskuteczniejszym sposobem przyciągania klientów nie są typowe reklamy, lecz wyświetlanie się wysoko w wyszukiwarce. Wyniki organiczne działają na odbiorców, niczym magnes. Są oni bowiem przekonani, że sami decydują o tym, na jaką stronę zaglądają. To oni wpisują hasło w Google i oni wybierają miejsce, które odwiedzą. Tak naprawdę jednak zdecydowana większość z nich decyduje się kliknąć w pierwszy lub drugi link. Dalsze pozycje wydają im się mniej trafne, w związku z czym pomijają je na rzecz tych widocznych wyżej. Organiczne wyniki wyszukiwania to zatem najlepsze miejsce na zaprezentowanie swojej oferty. Pozostaje tylko pytanie, jak znaleźć się na ich szczycie? Odpowiedzią jest pozycjonowanie stron www, czyli nowoczesna metoda promocji internetowej.

W czasach, kiedy każdego dnia powstają kolejne witryny, marketing w sieci stał się szeregiem zaawansowanych działań, które prowadzone równolegle, zapewniają spektakularne efekty. Lecz nie da się ukryć, że dotarcie na pierwszą stronę wyników wyszukiwania wiąże się z koniecznością wdrożenia prac na różnych płaszczyznach. Zaczynając od kodu źródłowego promowanej witryny, a kończąc na zewnętrznych serwisach, które są znakomitą bazą do pozyskiwania wartościowych odnośników. Pozycjonowanie stron internetowych prowadzi do tego, że konkretne witryny pokazują się użytkownikowi wyszukiwarki, kiedy ten wpisze w jej okno zapytanie, związane z określoną tematyką. Przykładowo, promocja sklepu z ekologiczną żywnością będzie skupiała się na frazach, dotyczących zdrowych produktów EKO. Jeśli pozycjonowanie takiej strony firmowej zostanie przeprowadzone prawidłowo, będzie się ona wyświetlała w Google, kiedy ktoś zechce wyszukać sklep, oferujący ekologiczne jedzenie. Nie ukaże się ona jednak internautom, googlującym „ekologiczne samochody” czy „eko ubrania”.

Takie pozyskiwanie klientów jest bardzo efektowne, ponieważ odpowiada ich potrzebom. Nie ma przebież sensu, aby sklep z eko żywnością zapraszał do odwiedzin osobę, szukającą w Google mechanika samochodowego. Trafność fraz kluczowych ma zatem ogromne znaczenie, które w dłuższej perspektywie przekłada się na zyski. Co ciekawe, użytkownicy coraz częściej wpisują w wyszukiwarkę długie hasła. To pozwala jeszcze lepiej sprecyzować, kto ma zobaczyć naszą stronę. Zawierając na niej teksty optymalizacyjne, bogate w sformułowania wpisywane przez potencjalnych klientów, przyczyniamy się do tego, że witryna będzie często odwiedzana przez tych, którzy chcieli na nią trafić.

komputer i kobieta

Pozycjonowanie w internecie to strategia dla osób, które chcą promować biznes w sieci

Wielu przedsiębiorców przekonuje się o tym, że stworzenie atrakcyjnej wizualnie strony internetowej wcale nie gwarantuje jej popularności. Podstawą jest fachowa optymalizacja, czyli dostosowanie witryny do potrzeb wyszukiwarek oraz użytkowników sieci. Strona powinna mieć czytelny i intuicyjny układ, pozwalać odbiorcy szybko wyszukać interesujący go produkt albo wysłać formularz z zapytaniem ofertowym. Ponadto musi być responsywna, aby można było przeglądać ją na urządzeniach mobilnych. Na tym oczywiście nie koniec.

Do gry wkracza zaawansowane pozycjonowanie w Google, którym zajmują się profesjonaliści. Znaleźć ich można na przykład w Agencji AFTERWEB, świadczącej usługi pozycjonerskie dla klientów z różnych branż. W zdecydowanej większości są to właściciele firm, które nie przynoszą zakładanych zysków. Wdrażając indywidualnie dobraną strategię pozycjonowania, można wypromować strony firmowe w internecie do tego stopnia, że będą one widoczne na pierwszej stronie w Google. Aby tak się stało, specjaliści SEO przeprowadzają audyty i bazując na nich, realizują kampanie content marketingowe, dbają o link building, jak też regularnie publikują teksty zawierające frazy kluczowe. Rezultaty ich działań to przede wszystkim stałe pozyskiwanie nowych klientów, połączone z wyprzedzeniem konkurencji. Marka zaczyna być rozpoznawalna na rynku, wzrasta sprzedaż i popularność strony internetowej. Zadowoleni klienci polecają firmę znajomym, a ta szybko się rozwija. Korzyści, jakie niesie ze sobą pozycjonowanie stron w Google jest jeszcze więcej. Ważne, żebyś miał świadomość, że współcześnie promocja w sieci powinna być priorytetem dla każdego przedsiębiorcy. Zadbaj o nią, a Twoja strona firmowa będzie doskonale widoczna w wynikach wyszukiwania.

*Artykuł sponsorowany


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>