Twitter wprowadza nowe narzędzie dla wydawców

Twitter wprowadza nowe narzędzie dla wydawców

Twitter ujawnił nowe narzędzie diagnostyczne, które pozwala na monitorowanie aktywnego oglądania filmów w mediach społecznościowych.

Narzędzie nazywa się Timing is Everything i jest kolejnym krokiem firmy rozwijającym funkcje dla wydawców. Aby móc z niego skorzystać, należy posiadać konto Twitter Media Studio. Narzędzie znajdziemy w zakładce Insight, która znajduje się w rozwijanym menu Analytics.

Timing is Everything korzysta z wykresów, które ukazują dane o użytkownikach aktywnie oglądających wideo. Twitter ma nadzieję, że informacje uzyskane dzięki narzędziu pomogą zwiększyć zaangażowanie i liczbę wyświetleń opublikowanych treści. Wiedza o tym, które filmy zostały przyjęte najlepiej leży u podstaw tworzenia treści, które widzowie zechcą oglądać w przyszłości. Narzędzie pomoże nam także wybrać odpowiedni czas na publikację, by zmaksymalizować zaangażowanie, konwersacje i wyświetlenia.

Co istotne, w narzędziu na razie nie są wyświetlane informacje o ruchu organicznym. Oznacza to, że nie wszyscy użytkownicy są liczeni, niezależnie od tego, czy obserwują już dane konto.

Serwis Twitter zachęca twórców, by publikowali treści wideo nieprzerwanie przez cały dzień. Namawia jednak do rozważenia opcji zamieszczania ich także w czasie największej aktywności użytkowników.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*