Black Friday 2020 – jak zarabiać na rozdawaniu kuponów?
O tym, czy warto kupować podczas Black Friday rozmawiać można długo, ale czy zastanawialiście się kiedyś jak ugryźć ten temat od drugiej strony? Jako Wydawca sieci afiliacyjnej możesz w tym czasie wiele zyskać. Wystarczy dobry pomysł i odrobina zaangażowania, a korzystając z ciekawych programów partnerskich możesz zarobić całkiem sporo.
Black Friday to święto, które przywędrowało do nas zza oceanu, a jego zasięg jest obecnie tak ogromny, że rozprzestrzeniło się już na cały świat. W Stanach Zjednoczonych Black Friday to piątek następujący tuż po Święcie Dziękczynienia, który w tym roku przypada 27 listopada. Niektóre stany ustanowiły to święto dniem wolnym od pracy, co stworzyło doskonałą okazję do zakupów rozpoczynających przedświąteczne szaleństwo.
Nie oszukujmy się, każdy z nas lubi promocje, prawda? Tego dnia wydajemy niebotyczne sumy pieniędzy, mając nadzieję, że uda nam się sporo zaoszczędzić. Jak jest naprawdę? Cóż… bywa różnie, ale nie o tym będziemy dziś rozmawiać.
Black Friday to dobry kolega innego święta dedykowanego zakupom. Mowa oczywiście o Cyber Monday – wirtualnym odpowiedniku rzeczonego piątku. Podczas gdy Black Friday na ogół spędzamy w sklepach stacjonarnych (co w tym roku niekoniecznie może wyglądać tak samo), rabaty i promocje w trakcie Cyber Monday dostępne są w sklepach online.
Black Friday w liczbach
Jak podaje Statista, co trzeci z respondentów planuje wydać od 100 do 300 złotych podczas tegorocznego Black Friday w Polsce, a blisko tyle samo od 300 do nawet 500 złotych.
Co ciekawe, wbrew pozorom to nie kobiety wydają dużo. Według danych z ubiegłego roku, zostawiły one w sklepach średnio niecałe 500 złotych. Wśród mężczyzn kwota ta wynosiła blisko 900 złotych.
Choć kwoty nijak mają się do tych, jakie nasi zagraniczni koledzy i koleżanki zostawiają w sklepach za oceanem, jedno jest pewne – wartość naszych koszyków wzrasta z roku na rok. W 2018 r. przeciętny Kowalski zostawił w sklepie ok. 190 zł, rok później – już 225 zł. To więcej niż 18% wzrostu.
Mając na uwadze wszystkie te dane, zastanawiasz się na pewno jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście nadchodzącego Black Friday. Przede wszystkim nie trać czasu. Od tegorocznego święta zakupów łączą nas już niemal godziny, a możliwości jest naprawdę sporo.
Promolovers – jak zarabiać na zniżkach
Z pewnością kojarzysz strony bądź aplikacje oferujące kody rabatowe do sklepów online. Któż z nas z nich nie korzystał? Ale czy znasz Promolovers? To jedna z tych stron, dzięki której znajdziesz setki kuponów w jednym miejscu. Nie jest to jednak zwyczajna strona. Dlaczego? Promolovers to nowy program partnerski dostępny w sieci afiliacyjnej MyLead, dzięki któremu zaczniesz zarabiać na zniżkach już dziś.
Do Promolovers dołączasz jak do normalnego programu partnerskiego – możesz uzyskać do niego dostęp od razu po założeniu konta na MyLead. Otrzymujesz unikalny adres do promowania strony, zupełnie tak, jakby miało to miejsce przy okazji każdej innej kampanii afiliacyjnej. Twój odbiorca wchodzi na stronę Promolovers za pośrednictwem Twojego linku, a jego oczom ukazuje się dokładnie to, czego potrzebował – setki kuponów rabatowych gotowych do wykorzystania. Gdy zdecyduje się skorzystać z któregoś z kuponów, tj. skorzysta z Twojej oferty i dokona zakupu w danym sklepie internetowym, jako Wydawca otrzymasz zysk.
Promolovers to unikalne rozwiązanie, jakim może pochwalić się MyLead. Nie jest ono dostępne nigdzie indziej. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o programie, przejdź na stronę kampanii:
Zalety korzystania z Promolovers
Jako Wydawca na pewno zastanawiasz się dlaczego powinieneś lub powinnaś zapoznać się z tym programem. Przede wszystkim, Promolovers to doskonała okazja do zarobku podczas Black Friday czy Cyber Monday. Dlaczego? Już o tym wspomnieliśmy – wszyscy uwielbiamy promocje.
Promolovers skupia setki różnych sklepów w ramach jednego linku. Nie musisz więc dołączać do każdego z programów z osobna. To naprawdę spora oszczędność czasu. Ponadto, stawka jest identyczna jak w sytuacji, gdybyś pojedynczo korzystał z ofert. Sieć nie pobiera żadnej prowizji. Jak więc widzisz – to czysty zysk.
Nie potrzebujesz również własnej witryny internetowej ani bloga – Promolovers możesz reklamować wyłącznie za pomocą linku. To od Ciebie zależy gdzie go umieścisz. Świetnie prawda?
Sam mechanizm działania jest bardzo prosty i opiera się na procedurze, jaką doskonale znasz. Nie musisz posiadać wyszukanych umiejętności czy tajemnej wiedzy. Dołączasz do programu, promujesz link, a reszta przyjdzie z czasem. Zupełnie tak, jak zawsze.
5 rzeczy, o których musisz pamiętać podczas zarabiania na Black Friday i Cyber Monday
1. Mobile czy PC?
Bardzo istotne podczas planowania działań marketingowych jest wiedza, w jaki sposób i na jakich urządzeniach Twoi klienci dokonują zakupów. Spora część wszystkich transakcji to te dokonywane na urządzeniach mobilnych. Przeanalizuj, czy Twoje działania kierowane są na właściwe urządzenia i czy odpowiadają sposobom, w jakie Twoi odbiorcy dokonują zakupów.
2. Postaw na prostotę
Nie każ swoim klientom “walczyć” ze źle zaprojektowaną stroną i skomplikowanym procesem zakupowym. Wybieraj proste rozwiązania dzięki czemu znacznie polepszysz doświadczenia użytkownika.
3. Pamiętaj o zakupach “last-minute”
Mówi się, że najbardziej oblegane godziny zakupów to 10:00 i 20:00. Pamiętaj jednak o tych, którzy o Black Friday przypomną sobie kwadrans przed północą. Może warto podrzucić im jakąś ofertę?
4. Rozpocznij przygotowania w ciągu roku
Masz stałe grono odbiorców? Zadbaj o to, by dostrzeć do nich również podczas trwania Black Friday i Cyber Monday. Pozyskanie uwagi klienta i jego ponowne odwiedziny to pierwszy etap konwersji.
5. Wykorzystaj mailing
Mailing to wciąż jedna z efektywniejszych form komunikacji. Według danych Custora już 25% transakcji dokonywanych w trakcie Black Friday ma swój początek właśnie w wysyłanych wiadomościach e-mail. Wykorzystaj go do swoich działań i zyskaj jeszcze więcej.