MGID wzmacnia globalny zespół kierowniczy
Ekspansja w Niemczech na horyzoncie po udanym przejęciu większościowego pakietu akcji Metup Native S.r.l. we Włoszech na początku tego roku.
MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dziś mianowanie Sary Buluggiu na stanowisko VP of Publisher Business Development oraz Sergio Vivesa na stanowisko Global Head of Publisher Acquisition, aby stymulować europejską ekspansję firmy.
Buluggiu wniesie bogate doświadczenie w zakresie międzynarodowych mediów cyfrowych z poprzednich role, w tym Digital Director w Starcom oraz VP, Regional Director na Włochy, Hiszpanię i MENA w Magnite, gdzie wdrażała swoją ofertę na Bliski Wschód i z powodzeniem rozwinęła działalność w Dubaju i Izraelu. W MGID będzie odpowiedzialna za rozwój globalnej strategii firmy zorientowanej na wydawców w Europie, Ameryce Północnej, Ameryki Łacińskiej i APAC regiony.
Jako uznany lider sprzedaży i rozwoju biznesu, Vives wniesie ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu przychodami, pozyskiwaniu wydawców i strategiach monetyzacji. Wcześniej VP Sales w Marfeel, globalnej platformie analizy treści i Global Sales Director w Softonic, będzie nadzorował globalne strategie pozyskiwania wydawców MGID.
Sergii Denysenko, CEO w MGID, skomentował:
„Wraz z rosnącą presją recesyjną i zaostrzającymi się przepisami dotyczącymi prywatności, wydawcy poszukują alternatywnych źródeł przychodów, które nie zagrażają user experience. Chcemy mieć pewność, że ci, którzy tworzą świetne treści w otwartej sieci i gromadzą cennych odbiorców, nie tracą sprawiedliwego udziału w wydatkach na reklamę.”
„Ponieważ rozszerzamy nasze wsparcie dla wydawców w zakresie rozwoju publiczności i generowaniu przychodów na nowych terytoriach globalnych, zaangażowanie zarówno Sary, jak i Sergio jest znaczącym krokiem, aby pomóc nam to osiągnąć.”