PMI Europe 2016 – Agenda
Ukazała się właśnie agenda konferencji Performance Marketing Insights Europe 2016. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo interesująco. Poniżej kilka najciekawszych według nas wystąpień, na które warto zwrócić uwagę.
Dzień 1:
- Search for 2016 – Understanding and Mastering SEO on All Devices – czyli SEO w 2016 roku na wszystkich typach urządzeń.
- The Next Wave of Customer Acquisition Techniques – techniki pozyskiwania nowych klientów w marketingu afiliacyjnym.
- Diversifying Your Partner Mix in 2016 – informacje na temat pozyskiwania partnerów, szczególnie przydatne dla reklamodawców/programów partnerskich.
- Baking Influencers into Your Affiliate Strategy – debata na temat pozyskiwania wpływowych blogerów/wydawców do swojej strategii afiliacyjnej.
- The Content Marketing KPIs for 2017 – kluczowe wskaźniki pomiarowe dla naszego contentu.
- Official After Party – czyli uwieńczenie pierwszego dnia wydarzenia 🙂
Dzień 2:
- The Pocket Guide to Optimising Your Audience Revenues – informacje na temat monetyzacji ruchu dla partnerów afiliacyjnych.
- How will the Rise of Programmatic Advertising Affect the Affiliate Marketing Industry? – jaki wpływ na afiliację będzie miał wzrost popularności automatycznego zakupu mediów?
- The Mobile Ad Formats Driving Results in Affiliate Marketing – najskuteczniejsze formaty reklamowe dla ruchu mobilnego.
- Affiliate LVA and Other Ways to Effective Publisher Recruitment in Europe – czyli skuteczne pozyskiwanie wydawców z Europy z uwzględnieniem ich wartości w czasie.
Pełna agenda wydarzenia do zobaczenia tutaj.
Podobało Ci się? Podziel się...