PMI Europe 2016 – Agenda

agenda pmi europe 2016

Ukazała się właśnie agenda konferencji Performance Marketing Insights Europe 2016. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo interesująco. Poniżej kilka najciekawszych według nas wystąpień, na które warto zwrócić uwagę.

Dzień 1:

  • Search for 2016 – Understanding and Mastering SEO on All Devices – czyli SEO w 2016 roku na wszystkich typach urządzeń.
  • The Next Wave of Customer Acquisition Techniques – techniki pozyskiwania nowych klientów w marketingu afiliacyjnym.
  • Diversifying Your Partner Mix in 2016 – informacje na temat pozyskiwania partnerów, szczególnie przydatne dla reklamodawców/programów partnerskich.
  • Baking Influencers into Your Affiliate Strategy – debata na temat pozyskiwania wpływowych blogerów/wydawców do swojej strategii afiliacyjnej.
  • The Content Marketing KPIs for 2017 – kluczowe wskaźniki pomiarowe dla naszego contentu.
  • Official After Party – czyli uwieńczenie pierwszego dnia wydarzenia 🙂

 

Dzień 2:

  • The Pocket Guide to Optimising Your Audience Revenues – informacje na temat monetyzacji ruchu dla partnerów afiliacyjnych.
  • How will the Rise of Programmatic Advertising Affect the Affiliate Marketing Industry? – jaki wpływ na afiliację będzie miał wzrost popularności automatycznego zakupu mediów?
  • The Mobile Ad Formats Driving Results in Affiliate Marketing – najskuteczniejsze formaty reklamowe dla ruchu mobilnego.
  • Affiliate LVA and Other Ways to Effective Publisher Recruitment in Europe – czyli skuteczne pozyskiwanie wydawców z Europy z uwzględnieniem ich wartości w czasie.

Pełna agenda wydarzenia do zobaczenia tutaj.

 


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*