Google testuje zielone etykiety dla reklam PPC

Google Adwords

Wygląda na to, że Google testuje w Europie nowy zielony kolor dla reklam PPC

Jako pierwsze reklamy z w nowym kolorze pojawiły się w Wielkiej Brytanii. Pojawia się więc, pytanie jaki jest powód takiej zmiany. Nie wiemy także czy jest to już pewne, że zielone barwy będą symbolem AdWords na dłuższy czas. Otóż mogą być to tylko testy i już w najbliższym czasie wszystko wróci do normy. Google prawdopodobnie sprawdza, który kolor spotka się z najlepszym odbiorem. Wiadomo bowiem,że dla Google w tej kwestii celem jest dostarczanie kliknięcia dla reklamodawców, a tym samym większe przychody dla siebie.

CgAEQkrWEAARVJC

Jeżeli zaś chodzi o sam kolor zielony, to najprostszym wytłumaczeniem jest to, że najlepiej będzie komponował się z adresem URL. Mniejsze też będą więc skojarzenia z reklamą.

 

Kolor zielony, od dawna kojarzony jest także z ekologią. Być może twórcy tej zmiany mają nadzieję, że podświadomie przekonają do siebie także tę grupę użytkowników. Pojawia się jednak pytanie, czy rzeczywiście ze względu na „ekologiczność” wyników wyszukiwania, będą bardziej skłonni do klikania w reklamę?


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*