Nowości w programie partnerskim LeadStar

LeadStar.pl

Projekt LeadStar.pl pojawił się na rynku ponad dwa lata temu i jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się sieci afiliacyjnych w Polsce. Dużą część jej oferty stanowią kampanie związane z branżą finansową, ale przedstawiciele innych branż również znajdą w niej duże pole do działania. LeadStar skupia ponad 300 programów, a w jej obrębie działa ponad 25  tysięcy aktywnych Wydawców, którzy poprzez promowanie określonych produktów i usług mogą zdobywać atrakcyjne prowizje. LeadStar oferuje również miesięczne bonusy, z których mogą korzystać wszyscy zarejestrowani uczestnicy programu. Samo korzystanie z platformy użytkownika (Panelu Partnera) jest bardzo proste i czytelne. 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Wydawców, LeadStar wprowadza zmiany i nowości w swym programie. Istotnie, większość przedstawionych poniżej zmian to właśnie efekt sugestii ze strony Wydawców oraz odpowiedź na zgłaszane przez nich potrzeby. Pierwszą nowością jest uruchomienie firmowego bloga LeadStar. W tym miejscu można znaleźć wiele interesujących i przydatnych informacji na temat funkcjonowania programu. Blog dostępny jest pod adresem https://blog-leadstar.pl. LeadStar zadbał również o stronę techniczną swej działalności i podjął szereg działań, których celem jest zwiększenie wydajności serwera, bezpieczeństwa i poziomu satysfakcji Wydawców. 

Nowy wygląd zyskała również strona główna programu. Dużym ułatwieniem wprowadzonym w „katalogu programów” jest wyszukiwanie kampanii m.in. według branż i utworzenie dla nich dodatkowych podkategorii. LeadStar stawia na dynamiczny rozwój, z tego względu wprowadza nowe narzędzia, a te, które już istnieją, systematycznie aktualizuje, poprawia i dostosowuje do wysokich oczekiwań i potrzeb użytkowników. Wśród nowych narzędzi znajdują się m.in. „Chmura linków” oraz „Pasaż linków na stronę” (jeżeli nie wiesz, co to jest, zajrzyj na blog LeadStar lub zaloguj się do swojego Panelu Partnera i zajrzyj do zakładki Narzędzia). Uczestnicy programu partnerskiego mogą także skorzystać z rozbudowanych statystyk dostępnych w panelu użytkownika, możliwości ich sortowania i eksportowania, jak również z opcji personalizowania panelu Wydawcy. 

LeadStar przygotował również zakładkę „Rabaty dla Ciebie”, gdzie dostępne są specjalne zniżki i rabaty na usługi świadczone przez określone podmioty, właśnie dla Wydawców działających w programie. Kolejnym ułatwieniem dla Partnerów LeadStar jest wprowadzenie progu automatycznej wypłaty dla firm. System LeadStar na koniec każdego miesiąca, ze względów księgowo-podatkowych, automatycznie zleca wypłatę prowizji dla wszystkich Wydawców, którzy przekroczyli próg 1 zł. Konta założone na działalność gospodarczą są w tym momencie zobowiązane do wystawienia faktury. LeadStar jednak zwrócił uwagę na fakt, że dla niektórych przedsiębiorców wystawienie faktury na kilka złotych może być nieopłacalne, choćby z powodu korzystania z płatnego systemu wystawiania faktur. Z tego względu w systemie pojawiła się opcja określenia minimalnego progu wypłaty, który można ustawić na poziomie 1 zł, 20 zł, 50 zł lub 100 zł. 

Program Partnerski LeadStar uruchomił również możliwość wykonania przelewu ekspresowego. Dotychczas program jako jeden z nielicznych realizował wypłatę prowizji w kolejnym dniu roboczym. Obecnie ta usługa obejmuje osoby fizyczne i firmy. Jednak w odpowiedzi na sugestie klientów, LeadStar udostępnił również możliwość zlecenia przelewu ekspresowego, dzięki któremu pieniądze znajdą się na koncie wypłacającego nawet w 15 minut! Obecnie to rozwiązanie jest dostępne tylko dla osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej. Wynika to z faktu, że w ich przypadku do wypłaty prowizji nie są potrzebne żadne inne formalności, takie jak np. dostarczenie faktury. Minimalną kwotą przelewu ekspresowego jest 150 zł. Drugim niezbędnym warunkiem jest to, aby bank osoby zlecającej działał w systemie Express Elixir (warto pamiętać, że jest to coś innego niż Elixir!). 

Podsumowanie zmian w Lead Star:

  • Nowa strona główna LeadStar;
  • Rozbudowanie „katalogu programów”: wyszukiwanie po branżach i utworzenie dodatkowych podkategorii;
  • Nowe narzędzia „chmura linków”, „pasaże ofert na stronę”;
  • Rozbudowanie wszystkich dostępnych statystyk w panelu, możliwości sortowania, eksportowania;
  • Możliwość personalizowania panelu Wydawcy: tło, kolory itd.;
  • Programy z korzyściami dla klientów;
  • Dział z rabatami dla Wydawców;
  • Próg automatycznej wypłaty dla firm;
  • Wprowadzenie przelewów ekspresowych.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*