NetSales i SalesMedia łączę siły pod nową nazwą

Nowa marka na rynku affilacyjnym

W wyniku fuzji firm NetSales i SalesMedia powstaje zupełnie nowa marka o nazwie NetSalesMedia, a wszyscy współpracujący z nią wydawcy i reklamodawcy otrzymają m.in. dostęp do nowej platformy czy nową ofertę poszerzoną o kampanie afiliacyjne. Firma NetSales zajmowała się głównie kampaniami performance w modelach CPC i CPL dla klientów bezpośrednich i domów mediowych. Z kolei głównym przedmiotem działaności SalesMedia były kampanie dla sklepów e-commerce w modelach CPS i CPO. 

Nowy podmiot NetSalesMedia dodatkowo poszerzy ofertę o kampanie afiliacyjne prowadzone w oparciu o customer journey i cross-device tracking. Pozwoli to na tworzenie modeli atrybucyjnych w rozliczeniu z wydawcami. Moduł analityczny NetSalesMedia analizuje ścieżki konwersji na podstawie wszystkich źródeł ruchu (uwzględniając także sesje bezpośrednie i z wyszukiwarek). Dzięki temu umożliwia bardziej precyzyjną ocenę roli marketingu afiliacyjnego w kontekście wszystkich działań cyfrowych. Koniec integracji zaplanowana jest na końcówkę 2018 roku. 

Jak mówi Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director, odpowiedzialna za integrację sieci i asymilację afiliacji z działaniami dla klientów Cube Group:

Nowa sieć NetSalesMedia jest odpowiedzią na zmiany w zachowaniach konsumentów i oczekiwania reklamodawców i wydawców. Dziś kampanie mają dużo bardziej złożoną strukturę niż kilka lat temu, co wymaga rewizji w prowadzeniu, pomiarze i rozliczaniu działań. Dlatego stawiamy na unikalne rozwiązania technologiczne i partnerstwo afiliantów. Reklamodawcy otrzymują nową platformę trackingowo-analityczną, poszerzoną ofertę i dostęp do większej liczby wydawców, wydawcy zaś – dostęp do szerszego portfolio kampanii we wszystkich modelach w jednym miejscu oraz transparentne prowizje dostosowane do ich wpływu na konwersję

Najprostszy i najpowszechniejszy model rozliczeniowy „last click” jest równocześnie najbardziej szkodliwy dla e-commerce marketerów, którzy chcą zwiększać skalę sprzedaży. Przypisuje on konwersję ostatniemu touchpointowi, przez co nie angażuje tych wydawców, którzy inicjują ścieżkę zakupową lub asystują przy niej. Mowa tu m.in. o serwisach tematycznych, influencerach, blogerach, vlogerach czy właścicielach baz mailingowych. W ramach nowej platformy mamy w NetSalesMedia możliwość dogłębnej analizy ścieżek konwersji i atrybucji prowizji ściśle dostosowanej do celów i wyników reklamodawcy i wydawcy. Analiza i odpowiednia strategia atrybucyjna pozwala reklamodawcom lepiej zarządzać budżetami marketingowymi, a także budować wielokanałowy program partnerski.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*