Google zmienia platformę reklamową dla wydawców DFP

Google zmienia platformę reklamową dla wydawców DFP

Google zdecydował o wprowadzeniu zmian na platformie reklamowej dla wydawców DoubleClick for Publishers. Ma to na celu umożliwienie sprawniejszego dobierania ofert reklamowych w rzeczywistym czasie. Ponadto pozwoli również na szybsze uruchamianie stron.

Google postanowił wprowadzić zmiany na platformie reklamowej dla wydawców DoubleClick for Publishers. Koncern zapowiedział, że dzięki temu możliwe będzie dopuszczenie do aukcji reklam dla większej liczby reklamodawców. Jednocześnie wydawcy będą mogli osiągać lepsze wyniki finansowe w rzeczywistym czasie przy każdej odsłonie danej reklamy. Co ważne też, poprawie ma ulec również samo uruchamianie stron, które ma być szybsze. Zmiany w DFP mają w efekcie także prowadzić do ograniczenia korzystania przez wydawców z platformy header bidding. Obecnie jest ona bowiem coraz powszechniej przez nich wykorzystywana ze względu na swoją stosunkowo dużą elastyczność.

 

Póki co Google zdecydował o wprowadzeniu zmian w pilotażowym programie, który działał będzie we współpracy z kilkoma partnerami. Wśród nich znajdują się m.in. About.com, Zillow, Hearst i Meredith. Przedstawiciele koncernu podkreślają, że obecne działania mają na celu przede wszystkim znalezienie rozwiązania, które pomoże wydawcom zwiększyć zyski z reklam bez jednoczesnego wywołania negatywnych reakcji wśród internautów.

Według specjalistów zmiany w DFP faktycznie mogą przynieść dodatkowe korzyści sprzedawcom powierzchni reklamowych. Ponadto prawdopodobnie przyczynią się również do zwiększenia konkurencyjności pomiędzy kupcami jak również między dostawcami platform programatycznych typu SSP oraz DSP. Z pewnością minie jednak jeszcze sporo czasu zanim będzie można już z nich korzystać.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*