2 edycja konferencji I love Marketing

konferencja I love marketing

25 października 2016 roku w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji I love Marketing. Przeznaczona jest ona dla małych i średnich firm. Ta największa konferencja marketingowa w Polsce (aż 800 uczestników) będzie miała miejsce w Multikinie Złote Tarasy.

Koszt uczestnictwa przy zakupie do 31 sierpnia wynosi 370 zł, później zaś cena wzrośnie do 670 zł. Ponadto zapisując się już dziś, można uzyskać dostęp do 18 prezentacji z poprzedniej edycji.

Podczas dziewięciogodzinnej konferencji przewidziane są wystąpienia 19 ekspertów z branży e- marketingu. Wystąpienia prelegatów będą dotyczyć budowania marki, analityki internetowej storytellingu, marketingu mobilnego oraz lokalnego. Poruszane będą także zagadnienia związane z Social Media, SEO oraz Content Marketing.

Konferencja rozpocznie się o godzinie 10 od prelekcji ks. Jacka Stryczka, założyciela Fundacji Wiosna. Tytuł jego prezentacji to Jak od zera wypromować projekt, który wsparł ponad milion Polaków?, podczas której opowie o tym jak udało im się pozyskać tak dużą liczbę osób dla projektu Szlachetna Paczka oraz sprawić, że jest to jedna z najbardziej znanych kampanii w Polsce. Nie zabraknie też przedstawienia strategii, która opiera się autentycznym Partnerstwie.

 

Następnie Mariusz Łodyga opowie o brandingu percepcyjnym, czyli o tym, jak sprawić, by silna marka zwiększała wartość postrzeganą produktów i usług.

Z kolei Paweł Tkaczyk, autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” zaprezentuje metody budowania silnego wizerunku pracodawcy, który będzie atrakcyjny dla potencjalnych pracowników.

Potęga preorderu – jak wyprzedać towary jeszcze przed startem właściwej sprzedaży? – to tytuł prezentacji Tomasza Millera, podczas której przedstawi nietypową strategię marketingową.

Michał Cortez opowie o Serwisach NSFW, czyli Not Save For Work, które mogą stać się inspiracją dla eCommerce.

Na konferencji nie zabraknie wykładów opartych na case study, jak chociażby wystąpienie Bartosza Góralewicza, gdzie pokaże na przykładach start up’ów, które bez zaplecza i działu marketingu internetowego osiągnęły sukces w sieci dzięki SEO.

O SEO opowie także Bartosz Berliński, skupiając się na 10 sprawdzonych działaniach, które pomogą początkującym.

Z kolei Maciej Lewiński przedstawi 6 ukrytych funkcji Google Analytics. Podczas jego wystąpienia dowiesz się, że to narzędzie analityczne służy nie tylko do sprawdzenia, ile osób odwiedziło Twoją stronę internetową.

Kolejnym case study będzie przedstawienie przez Michała Sadowskiego przykładów, jak zwiększyć liczbę klientów. Jego prezentacja 10 marketingowych tricków naszej drogi od 0 do 1000 klientów przedstawi metody i narzędzia mające na celu zdobycia nowych klientów.

Anna Białkowska pokaże, jak zdobyć „publiczność” opierając się na 5 zasadach teatru improwizowanego. Bo przecież skuteczny marketing musi wykraczać poza schematy.

Tematyka następnego wystąpienia, które wygłosi Paweł Sala, będzie dotyczyła e-maili i subskrypcji. Przedstawiając 5 elementów decydujących o sukcesie mailingu skupi się na realnych przykładach wiadomości, które generowały spore open rate’y i CT-y.

Z kolei Jakub Cyran odpowie na pytanie Jak wykorzystać narzędzia marketingu do generowania sprzedaży w realiach małych i średnich firm?

Na konferencji nie może zabraknąć tematu marketingu mobilnego, o którym opowie Katarzyna Dworzańska.

Z kolei Cezary Lech obiecuje, że podzieli się recepturą na udany Content Marketing. Przedstawi sześciostopniowy proces przygotowania popularnych treści, dzięki któremu będziesz w stanie zwiększyć liczbę odwiedzin i udostępnień, a nawet polepszyć swoją pozycję w wynikach wyszukiwania.

Kolejne wystąpienie na pewno zainspiruje Cię do nowych pomysłów na kampanie reklamowe, które sprawią, że będziesz się wyróżniać na tle konkurencji. Autorka jednego z najbardziej wpływowych blogów, Natalia Hatalska wie, że o uwagę klienta trzeba walczyć. Za jej radą nauczysz się działać tak, by nie wtapiać się w tłum.

Monika Czaplicka i jej 10 zasad skutecznej obsługi klienta w social media pomoże Ci uświadomić, że zaangażowanie to podstawa. Oprócz tego pokaże na przykładach, jak prowadzić dialog z klientami w Social Media.

Jeśli nie wiesz,  Jak ,,zrobić szum” w mediach społecznościowych bez wydawania pieniędzy na reklamę, to Maciej Budzioch Cię nauczy jak za pomocą inflencerów, nowych narzedzi i wirusowych treści przebić się w Social Media.

Kamil Bolek wskaże, jak za pomocą autentyczności dotrzeć do Pokolenia AdBlocka.

Natomiast Maciej Wróblewski skupi się na videomarketingu. Przedstawiając przykłady małych firm, pokaże jak stworzyć skuteczne kampanie video bez wydawania fortuny.

To, co wyróżnia tę konferencję to fakt, że wynagrodzenie trenerów zależy jedynie od liczby głosów oddanych przez widzów na daną prezentację. Żadna prezentacja nie będzie prezentacją sprzedażową – będą to jedynie merytoryczne wystąpienia mające na celu przekazanie uczestnikom wiedzy.

 


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*