Przychody z reklam online w USA wzrosły o 20%
2015 rok jest kolejnym już z rzędu rokiem, w którym przychody z reklamy online w Stanach Zjednoczonych znacząco wzrosły. Ich poziom osiągnął 59,6 miliarda dolarów, zwiększając się tym samym aż o 20%. Najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem reklamy internetowej stały się natomiast kanały mobile oraz social media.
Ostatni rok w Stanach Zjednoczonych przyniósł kolejny wzrost przychodów z reklamy internetowej. Pokazują to dane dostarczone przez firmę PwC na zlecenie Interactive Advertising Bureau. Wynika z nich, że w 2015 roku zyski z reklam online wzrosły aż o 20%, przynosząc tym samym 59,6 miliarda dolarów. Jest to już szósty rok z rzędu, w którym ta tendencja wzrostowa osiąga dwucyfrowy wynik.
Segmenty reklamy internetowej, które przyniosły w Stanach Zjednoczonych największe przychody to mobile oraz social media. Jak wynika bowiem z danych, tylko w zeszłym roku reklama na urządzeniach mobilnych odnotowała wzrost na poziomie 66%, osiągając tym samym wynik 20,7 miliarda dolarów. Z kolei przychody z social media wyniosły 10,9 miliarda USD, co oznacza, że zwiększyły się o 55%. Dobry wynik miały również reklamy wideo, które przyniosły 30% wzrostu i 4,2 miliarda USD zysku.