Instagram udostępnia Dynamic Ads

Dynamic Ads

Dynamic Ads to funkcja powiązana z social media, ułatwiająca przedsiębiorcy skuteczne dotarcie do klienta, który jest zainteresowany ofertą.

Działanie owej funkcji polega na niewymagającym własnej ingerencji promowaniu produktu osobom, które już wcześniej były nim zainteresowane. Od niedawna funkcja dostępna jest także na Instagramie, i w w rozszerzonej wersji na Facebooku. Update polega głownie na powiększeniu zakresu kryteriów w grupach dla niestandardowych odbiorców o filtry, które zapewnią identyfikacje klienta. Ulepszone funkcje pomogą dotrzeć do klienta pod kontem kilku kryteriów :

  •            Częstotliwość, z jaką dana osoba powtarza czynność (na przykład wchodzi na stronę)
  •            Czas poświęcany na określoną czynność (na przykład oglądanie konkretnej podstrony)
  •            Zakres dat, jakim interesował się gość strony (np. rezerwując pobyt w hotelu czy przelot)
  •            Kwotę wydaną przez daną osobę

 

Zarówno w przypadku Facebooka jak i Allegro, które także korzysta z tej usługi, widać duży wzrost wskaźnika ROI, a także obrotu. Zmianę widać także w przypadku przychodów dostarczanych od osób, które wydawały sumy ponadprzeciętne.                                                                                                                                                                                                      


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*