O AdCredy słów kilka – nowy program afiliacyjny

adcredy

W ostatnich miesiącu na rynku pojawił się nowy program partnerski. Mogłoby się wydawać, że będzie to kolejna opcja, jakich wiele na rynku, jednak AdCredy od początku przewróciło sektor afiliacji do góry nogami.  Przede wszystkim program od pierwszego dnia swojej aktywności miał w swojej ofercie już kilkadziesiąt aktywnych reklamodawców. Co więcej, wynagrodzenie każdej kampanii jest równe albo wyższe niż w konkurencyjnych programach i zespół zapewnia, że będzie utrzymywać ten stan w kolejnych latach, poprzez dokładne monitorowanie rynku.  Jednak jak się okazuje, to nie wszystkie udogodnienia, jakie grupa AdCredy przygotowała dla swoich nowych klientów.

Opis programu

Przede wszystkim warto zauważyć, że AdCredy jest pierwszą siecią afiliacyjną, która zdecydowała się skupić tylko na sektorze finansowym. Dzięki temu, że posiada wyspecjalizowany zakres usług, świadczy je na najwyższym możliwym poziomie. Większość zespołu ma wieloletnie doświadczenie w filarze finansów, dlatego dokładnie wie, z jakimi problemami borykają się zarówno wydawcy, jak i reklamodawcy.

Rozmawiając z doświadczonymi wydawcami często można usłyszeć, że największym problemem we wszystkich programach jest powolna, zwykle opóźniona walidacja. Dlatego ogromną zaletą AdCredy jest walidacja real time. Ta sieć zmienia nie tylko formę rozliczeń, ale również podejście do klienta. „Programy partnerskie są spoiwem pomiędzy wydawcami a reklamodawcami, to dlatego jak najwyższa jakość kontaktu z ludźmi powinna być priorytetem sieci, a nie ilość kliknięć”. – odpowiada w jednym z wywiadów główny manager firmy.

 

Pracownicy podkreślają też, że program opiera się na idei stworzenia kompleksowej usługi pomagającej promować marki w sieci i monetyzować ruch. To nie jest jedynie narzędzie jak w przypadku innych sieci. Wyspecjalizowana kadra dba, nie tylko o utrzymanie platformy, ale przede wszystkim o kontakt z partnerami. Powiadamia ich o nowych możliwościach, promocjach, dostarcza materiały w celu zmaksymalizowania zysku. Doradcy AdCredy są zawsze gotowi odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiązać problemy, a także pomóc zaplanować strategię osobom, które stawiają dopiero pierwsze kroki w afiliacji. Na ich stronie można odnaleźć też wiadomość, że zespół techniczny jest gotowy dostarczyć dodatkowe materiały, które mogłyby pomóc w kampanii.

Poniżej screen z aktualnymi ofertami:

adcredy - oferta

Formy rozliczenia

W celu zapewnienia jak największego komfortu i pola do działania dla wydawców, firma ma w swojej ofercie różne typy rozliczeń: CPC, CPL, CPS i hybryda. Wydawca sam może zadecydować, za który etap chce otrzymywać wynagrodzenie. Wypłata pieniędzy też jest możliwa w różnych wariantach: Paypal , skrill, webmoney i wiele innych możliwości, jednak pracownicy AdCredy zapewniają, że chętnie udostępnią inne metody wypłaty wynagrodzenia, na życzenie klienta.

Co chyba najciekawsze firma wprowadziła dodatkowe wynagrodzenie dla aktywnych wydawców. Dla osób posiadających ponad 5 aktywnych  kampanii firma dodatkowo dopłaca 1% ich dochodu z afiliacji, za 10 kampanii – 2%, za 15 – 3%, za 20 -4%.  Biorąc pod uwagę, że firma utrzymuje najwyższe stawki pośród konkurencji, jest to na pewno najbardziej opłacalna propozycja obecnie na rynku.

Wiarygodność/Opinie

Marka AdCredy wywodzi się z powstałej w 2014 roku firmy Credy, która jest internetowym pośrednikiem w pożyczkach, bijącym rekordy popularności między innymi w Polsce, Gruzji, Hiszpanii, czy Meksyku. Firma w kilka lat podbiła międzynarodowy rynek i ciągle rozwija swoją działalność. Dzięki wyrobionej marce i ciągłej ekspansji na nowe kraje jest uważana, za stabilną, rzetelną i godną zaufania.

AdCredy pojawiło się na rynku polskim dopiero pierwszego sierpnia, dlatego nie ma jeszcze opinii na jego temat. Jednak, o innych produktach tej firmy można przeczytać bardzo ciepłe komentarze. Marka Credy wyróżnia się przede wszystkim postawieniem klienta na pierwszym miejscu i szybkością usług, czy tak samo będzie z AdCredy?- zobaczymy.

Podsumowanie

Nowy program partnerski to powiew świeżości na rynku afiliacyjnym i nadzieja dobrych zmian. Kuszące wysokie wynagrodzenia i dodatkowe bonusy za aktywne kampanie, na pewno przekonają nie jednego wydawcę do rozpoczęcia współpracy. Jednak najciekawsze wydaje się idea stworzenia usługi, zamiast narzędzia. To, co obserwujemy zwykle w sieciach afiliacyjnych, to produkt,  którym użytkownicy mniej lub bardziej umieją się posługiwać. AdCredy przedstawia nowy, świeży pomysł na afiliację, gdzie rola sieci nie sprowadza się jedynie do utrzymywania platformy, ale polega na kształceniu oraz pomocy merytorycznej i technicznej wydawcom i reklamodawcom. Na pewno jest to  pomysł godny uwagi i przełomowy. Jak uda się AdCredy wcielić ten plan w życie?- zobaczymy za parę miesięcy. Trzymam kciuki, aby plan wypalił w 100%, miło będzie oglądać kolejną, dobrze radzącą sobie sieć afiliacyjną.


Podobało Ci się? Podziel się...

5 komentarzy

  1. Dolaczylem zobaczymy jak pojdzie. Na razie jestem optymista.

  2. Szukam sieci z programami dot. inwestowania
    Czytam tekst a w nim ani słowa o tym o jakie produkty finansowe mają w tym Adcredy. Pewnie oklepane pożyczki?
    Wchodzę na stronę i tam również brak informacji o reklamodawcach.

    • Igor, trafna uwaga, gdzieś nam to uciekło w trakcie dodawania artykułu. Wpis został zaktualizowany, mam nadzieję, że będzie pomocny 🙂

  3. Również testuje. Pożyjemy, zobaczymy 🙂 Pytanko: w jednym przypadku na tej liście ogłoszeniodawca płaci 300zł za CPS. Czy to nie jest jakaś ściema?

    • Jak rozumiem mówisz o HapiPożyczki. To nie jest ściema, jednak pamiętaj, że wynagrodzenie otrzymujesz tylko w przypadku udzielenia pożyczki poleconemu klientowi, co nie zawsze jest takie łatwe. Udzielają pożyczki od 1500 do 7500 zł, więc stać ich na takie wynagrodzenie dla afiliantów 🙂 Jednak punkt wyżej masz ten sam produkt w wynagrodzeniu hybrydowym, co często może być lepszym rozwiązaniem, jeśli jakość dostarczanych leadów jest trochę słabsza.

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*