5 zalet wyboru toreb papierowych z nadrukiem, jako gadżetu reklamowego

torby papierowe jako promocja

Reklama jest podstawowym narzędziem promocji firmy, decydującym o jej sukcesie. Pozwala dotrzeć z informacją o produktach czy usługach do szerokiego grona potencjalnych klientów.  Promocja może być realizowana na wiele sposobów, począwszy od spotów telewizyjnych czy wielkich bilbordów, po spersonalizowane prezenty. Jednym z produktów, który doskonale sprawdza się w tej roli są opakowania papierowe z nadrukiem.

Torby papierowe z nadrukiem – dwie funkcje w jednym produkcie

Opakowania papierowe cieszą się dużym powodzeniem z uwagi na ich wyjątkowe cechy. Są tanie w produkcji, lekkie i łatwe do utylizacji w związku, z czym nie stwarzają problemu po wykorzystaniu. Można też na nie nanosić nadruk, który z jednej strony jest wizytówką, a z drugiej narzędziem komunikacji z klientem. Możliwości drukowania grafiki są ograniczone jedynie gamą barwną i dostępną powierzchnią. Dlatego bez problemu można zaprojektować torby papierowe z logo, hasłem reklamowym, danymi teleadresowymi firmy czy też z zabawnym motywem.

torby papierowe

Schludne i proste torby pozwolą wyeksponować logo firmy. Źródła zdjęcia: https://www.opengift.pl/torby-papierowe-z-nadrukiem/

Torby papierowe z nadrukiem, które możesz zamówić w hurtowni OpenGift, są dostępne w dwóch rozmiarach. Pozwala to na ich wykorzystanie do pakowania gadżetów reklamowych, prezentów czy zakupionych produktów. Dzięki solidnym uchwytom można je wygodnie wziąć do ręki. W efekcie sprzyjają przenoszeniu zawartości bez dodatkowego opakowania, a nadruk na torbach papierowych jest doskonale widoczny. Oto pięć najważniejszych zalet toreb z nadrukiem.

1. Torby papierowe z logo – skuteczna reklama mobilna

Reklama mobilna należy do wyjątkowo skutecznych ze względu na to, że dociera do szerokiego grona odbiorców. Nadruk na torbach papierowych jest dedykowany nie tylko użytkownikowi, ale również wszystkim osobom, które mają z nim kontakt. Torby mogą też być wykorzystywane wielokrotnie. W efekcie ich potencjał reklamowy wzrasta. Za plus można też uznać nadruk, który przyciąga uwagę chwytliwym hasłem lub niecodzienną grafiką. Torby papierowe z logo budzą jednoznaczne skojarzenia z firmą, przypominają o jej istnieniu i zachęcają do skorzystania z jej usług.

2. Unikalny nadruk na torbach papierowych i personalizacja

Jedną z zalet opakowań papierowych z nadrukiem jest możliwość zaprojektowania unikalnej grafiki. Dotyczy to zarówno kompozycji kolorystycznej, jak i treści grafiki. Dzięki temu może powstać produkt, który jednoznacznie będzie się kojarzył z daną firmą. Przykładem są hasła reklamowe typowe dla spotów telewizyjnych, które często przechodzą do mowy potocznej. Unikalny nadruk pozwala też na personalizację, dzięki której adresat zawartości czuje się wyjątkowo wyróżniony. 

3. Utrwalanie pozycji marki

Dobra marka to taka, która kojarzy się z estetyką i dbałością o każdy szczegół jej wizerunku. Dlatego producent czy sprzedawca może ją umacniać, wprowadzając zwyczaj pakowania zakupionych produktów w efektowne torebki reklamowe z nadrukiem. Taka praktyka jest typowa dla dużych marek odzieżowych czy obuwniczych. Wychodząc ze sklepu z firmową torbą klient nie tylko zyskuje komfort przenoszenia zakupu, ale też pozytywnie odbiera obsługę i identyfikuje się ze sklepem.

4. Niski koszt produkcji

Papierowe torby z nadrukiem, które oferuje OpenGift, wyróżniają się też bardzo niskim kosztem produkcji. Koszt ich wytwarzania maleje jeszcze wraz ze wzrostem nakładu. Dlatego w przypadku dużych sklepów zamówienie firmowych opakowań z logo jest jeszcze bardziej opłacalne. Niewysoka cena sprawia też, że o własne torby papierowe z nadrukiem może się postarać niewielki sklepik osiedlowy.

5. Ekologiczne opakowania papierowe z nadrukiem

Ekologia jest obecnie popularnym tematem dyskusji, a dbanie o środowisko naturalne jest dobrze widziane przez klientów. Opakowania papierowe z nadrukiem kwalifikują się do recyklingu i mogą być wykorzystywane jako surowce wtórne. Dlatego są całkowicie bezpieczne dla natury. Ich zaletą jest też brak problemu z pozbyciem się po wykorzystaniu.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*