Afiliacja

forex marketing kryptowaluty

Finansowe programy afiliacyjne

Programy afiliacyjne, inaczej programy partnerskie, mogą mieć różny charakter. Pozwalają przede wszystkim na czerpanie korzyści z poleceń nowych klientów, którzy zaczynają aktywnie działać. Bardzo popularne są programy afiliacyjne finansowe, które są uruchamiane przez strony o tematyce finansowej – firmy pożyczkowe, banki czy brokerów rynku Forex. Czym są finansowe programy partnerskie? Poję... »

mylead 2020

Zarabianie w 2020 – co gwarantuje zysk?

Szacuje się, że w tym roku rynek afiliacyjny będzie wart 6,8 biliona dolarów w samych Stanach Zjednoczonych. Warto więc odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie zmiany czekają nas w roku 2020 i czym warto się zainteresować. W poniższym artykule zapoznasz się z tegorocznymi nowościami w sieci afiliacyjnej MyLead. Zarabianie przez internet z MyLead w 2020 roku Sieć afiliacyjna MyLead istnieje na rynku o... »

afiliacja w kasynach

Marketing afiliacyjny w kasynach internetowych

Czym jest kasynowy marketing afiliacyjny? Każda strona internetowa związana z hazardem przez Internet jest zaprojektowana w taki sposób, by zaprezentować swoim użytkownikom jak najwięcej informacji o swoich produktach. Automaty online, jackpoty, bonusy i promocje to tematy, które można zauważyć na danej stronie już w pierwszej chwili. W połączeniu z popularną w ostatnich czasach formą reklamy afil... »

Agreement business clapping

5 sposobów na ulepszenie doświadczeń partnerów w sieci afiliacyjnej

Marketing afiliacyjny to must have dla firm, które większość swojej działalności opierają na funkcjonowaniu w Internecie. Jednak samo budowanie albo dołączanie do istniejącej sieci afiliacyjnej nie wystarczą, aby zachęcić partnerów do współpracy. Dużo osób lubi indywidualne podejście reklamodawców, które opiera się na pielęgnowaniu wzajemnych relacji i dostarczaniu jak najlepszych doświadczeń dla ... »

5 sukcesów afiliacji

Działasz w e-commerce? Nie zapominaj o afiliacji!

Marketing afiliacyjny staje się coraz popularniejszym narzędziem stosowanym w branży e-commerce. Jego zaletą jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty związane z promowaniem swojej oferty dopiero po osiągnięciu zamierzonego celu – czyli po zdobyciu klienta, który zapłacił za zakup wybranego produktu lub usługi. Chcesz się dowiedzieć, jakie czynniki składają się na sukces podczas pierwszych kroków s... »

trendy w afiliacji 2019

Trendy w afiliacji – czego możemy się spodziewać w 2019 roku?

Marketing afiliacyjny z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Nie inaczej będzie w najbliższym czasie. Rosnąca popularność akcji niestandardowych, nowi gracze na rynku i jeszcze lepsze wykorzystanie dostępnych technologii, to tylko część czekających nas w 2019 roku zmian w świecie reklamy efektywnościowej. Obserwuj, analizuj, reaguj Afiliacja w nierozerwalny sposób wiąże się z zachodzącymi w cyfrowym ... »

afiliacja obawy

Dlaczego w Polsce boimy się afiliacji?

Afiliacja to popularny sposób zarabiania w wielu krajach europejskich oraz w Ameryce. Polacy nadal sceptycznie podchodzą do tego tematu, mimo rozwoju sieci oraz dobrych wyników firm, które decydują się na to rozwiązanie. Dowiedz się, dlaczego w Polsce boimy się afiliacji w 2018 roku . Dostępne raporty dotyczące marketingu efektywnościowego nie budzą żadnych wątpliwości. Rynek afiliacyjny stale się... »

Lista sieci afiliacyjnych

16 sieci afiliacyjnych działających w Polsce – Lista

Wszystkim początkującym w marketingu afiliacyjnym (i nie tylko początkującym), zarówno po stronie wydawcy jaki i reklamodawcy, trudno jest odnaleźć się w gąszczu firm zajmujących się afiliacją. Szczególnie trudno jest rozeznać się w dostępnych na rynku sieciach afiliacyjnych, z którymi można nawiązać współpracę. Z tego właśnie względu prezentujemy listę sieci afiliacyjnych działających na polskim ... »

raport na temat afiliacji na świecie

Marketing afiliacyjny w Europie Wschodniej – Raport

Dzięki uprzejmości sieci afiliacyjnej Awin powstał raport na temat rynku afiliacyjnego w 2017 roku. Dane i doświadczenia zostały zebrane podczas współpracy przez sieć z 6000 reklamodawców i ponad 100 000 wydawców z całego globu. Pozwoliło to na zidentyfikowanie głównych charakterystyk 11 lokalnych rynków, na których działa sieć, oraz wyłonienie głównych trendów w afiliacji. Swoje miejsce w raporci... »

properad

Porównywanie kampanii w różnych sieciach afiliacyjnych

Każdy doświadczony wydawca wie jak istotne jest stałe śledzenie rynku. Nie jest to zadanie proste – w Polsce działa bowiem ponad czterdzieści sieci afiliacyjnych, nie licząc tych związanych z konkretnymi branżami. Rodzi to wiele pytań, w tym dwa najbardziej kluczowe aby praca wydawcy była efektywna : Po pierwsze – które kampanie wybrać? W idealnym założeniu wydawca pozyskuje ruch na kampanie, któr... »

Page 2 of 61234»