Wiadomości

aquaphor

Zostań Aquaphorianinem – nowa misja i kampania reklamowa marki AQUAPHOR

AQUAPHOR to estońska firma, która obecna jest w Polsce od 15 lat. Misją marki jest zapewnienie dostępu do krystalicznie czystej wody ludziom na całym świecie. AQUAPHOR kształtuje potrzebę filtracji wody, promując jednocześnie zmiany na lepsze. Marka rozpoczęła nową kampanię marketingową pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem”, nawiązującą do jej misji. Kampania ma zwrócić uwagę na problemy ekologiczne... »

zmiany w mylead

Bonusowa 3% prowizja w MyLead [Update]

Wraz z siecią afiliacyjną MyLead uruchomiliśmy dla naszych czytelników nową promocję. Mianowicie każdy, kto zarejestruje się w MyLead z naszego linku partnerskiego, otrzyma dodatkową bonusową prowizję w wysokości 3% do każdego leada. Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2024, jednak prawdopodobnie zostanie z nami na stałe! Zarejestruj się i odbierz prowizję Warto wspomnieć, że MyLead ulega dosyć dyna... »

uokik i afiliacja

Influencerzy i UOKiK. O co chodzi i jakie wytyczne mają influencerzy dla oznaczania współprac?

Po 12 latach istnienia Instagrama, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) rozpoczął polowanie na czarownice i wziął pod lupę influencerów. Wielu z nich boi się, że wprowadzone zmiany w prawie mogą być końcem marketingu afiliacyjnego, który stanowi przecież dużą część zarobków niektórych influencerów. Jakie wytyczne dla influencerów ma UOKiK? Czy zmiany wprowadzone przez UOKiK dotyczące in... »

mgid

MGID wzmacnia globalny zespół kierowniczy

Ekspansja w Niemczech na horyzoncie po udanym przejęciu większościowego pakietu akcji Metup Native S.r.l. we Włoszech na początku tego roku. MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dziś mianowanie Sary Buluggiu na stanowisko VP of Publisher Business Development oraz Sergio Vivesa na stanowisko Global Head of Publisher Acquisition, aby stymulować europejską ekspansję firmy.... »

mgdi i pubmatic

MGID zaczyna współpracę z PubMatic, by poszerzyć bazę odbiorców

MGID, globalna platforma reklamowa, oraz PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna, zapewniająca łańcuch dostaw reklamy cyfrowej przyszłości, ogłosiły dziś nowe partnerstwo reklamowe. MGID, globalna platforma reklamowa, oraz PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna, zapewniająca łańcuch dostaw reklamy cyfrowej przyszłości, ogłosiły dziś nowe partnerstwo reklamowe. Kl... »

mgid nagroda

MGID zdobywa nagrodę ‘Best Digital Ad Network’ na MarTech Breakthrough Awards

MGID, globalna platforma reklamowa, została uznana za „Najlepszą cyfrową sieć reklamową” w konkursie MarTech Breakthrough Awards. Wyróżnienie jest wyrazem uznania technologii inteligencji kontekstowej MGID i rygorystycznych, przejrzystych procesów dotyczących bezpieczeństwa marki. MGID, globalna platforma reklamowa, została uznana za „Najlepszą cyfrową sieć reklamową” w kon... »

migd news

MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG

MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dzisiaj, że dla swoich globalnych operacji spełniła rygorystyczne standardy wymagane do uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa marki Trustworthy Accountability Group (TAG). Certyfikat TAG potwierdza zaangażowanie MGID w ochronę marki reklamodawców poprzez ustalanie najlepszych praktyk branżowych w zakresie bezpieczeństwa marki, w tym monitorowanie i wykry... »

mgid przejmuje epeex

MGID przejmuje włoski Metup Native S.r.l.

Zakup powoduje, że MGID wzmacnia natywną ofertę reklamową na rynku. MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dziś, że nabyła większościowy pakiet udziałów w Metup Native S.r.l., wiodącej włoskiej sieci reklamy natywnej, która wcześniej należała do MetUp. Ta umowa to najnowszy krok w globalnych planach ekspansji MGID. Firma MGID weszła na rynek włoski, współpracując z Metup w 2019 roku. Wykorzy... »

mgid

Global player MGID rozszerza swoją działalność w zakresie reklamy cyfrowej na Polskę

MGID startuje z kolejnym etapem globalnej ekspansji w Polsce, oferując reklamodawcom rozwiązania premium, oparte na sztucznej inteligencji i prywatności, w regionie. MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła swoją ekspansję na rynek polski w 2022 roku. Dzięki swojej globalnej wiedzy i oddanym przedstawicielom lokalnym, MGID umożliwi reklamodawcom w Polsce dotarcie do unikalnych odbiorców na duż... »

global traffic conquerors

Webinar Global Traffic Conquerors już 15.12.2020

Ten trudny rok dobiega końca. Czas zastanowić się nad wynikami i wyznaczyć cele na 2021 rok! Może zastanawiałeś się nad wejściem na rynki zagraniczne? Dobrze się składa! Już o 12.00 (GMT+1) 15 grudnia odbędzie się webinar online z Viljami Tiainen, Global Partnerships Manager dla Credit24, Creditea, Hapiloans, Sving, Provident. Jednak wyniki roku nie będą jedynym tematem dyskusji. Podczas spot... »

Page 1 of 25123»