Wiadomości

Chatbot Microsoftu nie zdał egzaminu

Chatbot Microsoftu nie zdał egzaminu

Najnowszy produkt Microsoftu okazał się być niewypałem. Chatbot imieniu „Tay” służyć miał do rozmów z internautami nie zdał jednak swego egzaminu. Sztuczna inteligencja okazała się bowiem bardzo podatna na manipulacje. Firma mimo to zapowiada dalsze prace nad projektem. Ostatnio głośno było o najnowszym rozwiązaniu Microsoftu, który wprowadził na rynek swój nowy produkt – chatbot... »

Spotify wprowada rozszerzenie Nakładki

Spotify wprowada rozszerzenie Nakładki

Spotify wprowadza aktualizację „Nakładki”- reklamy typu „witaj ponownie”. Będzie ona wyświetlana, kiedy użytkownik ponownie skorzysta z aplikacji w trakcie angażujących sesji muzycznych. Rozszerzenie to ma pozwolić na połączenie reklamy z narzędziami do targetowania Spotify. Ma to zagwarantować reklamodawcom 100% widoczność. Będą mogli kierowac sowje oferty i trafiać z nimi... »

Reklamy VoD są nieodpowiednio kierowane do odbiorców

Reklamy VoD są źle kierowane do odbiorców

Ostatnie badania przeprowadzone przez firmę Nielson pokazują, że reklamy w serwisach VoD są źle dobierane. Zdecydowana większość użytkowników ocenia je bowiem jako nieinteresujące. Tym samym zamiast zachęcać klientów, powodują ich frustrację. Najnowsze badania przeprowadzone przez globalną firmę Nielsen wskazują na zły dobór reklam w serwisach oferujących wideo na życzenie. Wynika z nich bowiem, ż... »

sieci afiliacyjne raport 2016

Sieci afiliacyjne i programy partnerskie 2016 – Raport Interaktywnie.com

Interaktywnie.com po raz kolejny opublikowało raport dotyczący sieci afiliacyjnych oraz programów partnerskich. Jest to jedyny tego typu raport w Polsce, dlatego warto sprawdzić jakie informacje oraz dane możemy w nim znaleźć. Przede wszystkim warto wspomnieć o zestawieniu sieci afiliacyjnych działających w naszym kraju, które pojawiło się w tym wydaniu. Redakcji Interaktywnie udało się zebrać kil... »

Ranking reklam Youtube- luty

Lutowy ranking najpopularniejszych reklam Youtube

W lutym br., najpopularniejszym spotem według użytkowników serwsiu Youtube była reklama „Fly to Gotham City with Turkish Airlines!”, linii lotniczych Turkich Airlines. W TOP 5 znalazły się takzę marki Princessa, Play, Fundacja Onkologiczna Alivia i Rossmann. Youtube co miesiąc udostępnia ranking najchętniej oglądanych spotów reklamowych na polskim rynku Nosi nazwę YouTube Ads Leaderboa... »

Google, Facebook i YouTube – te strony Polacy ostatnio odwiedzali najczęściej

Google, Facebook i YouTube – te strony Polacy ostatnio odwiedzali najczęściej

Badania przeprowadzone ostatnio przez Gemiusa pokazują, że Polacy w Internecie najchętniej odwiedzali Google, Facebook oraz YouTube. To właśnie one znalazły się w czołówce wśród dziesięciu innych najpopularniejszych stron. Trzy najchętniej odwiedzane przez Polaków strony w ostatnim czasie to Google, Facebok i YouTube. Tak wskazują najnowsze badania zrealizowane przez GemiusAudience między 7 a 13 m... »

Instagram, nowy porządek wyświetlania zdjęć

Nowy porządek wyświetlania zdjęć na Instagramie

Instagram zapowiedział zmiany w porządku wyświetlania zdjęć na kontach użytkowników. Dotychczas prezentowane one były chronologicznie, teraz algorytm ma ulec zmianie. Będziemy mogli zobaczyć najpopularniejsze zdjęcia, czyli te z największa ilością lajków lub fotografie dopasowane do preferencji użytkownika.  Instagram o zmianach poinformował na swoim blogu. Wedle serwisu przy obecnym, chronologicz... »

google analytics 360 suite

Google Analytics 360 Suite – Nowe narzędzia

Google wprowadza nową platformę analityczną – Analytics 360 Suite. Pozwoli ona na dokładne zrozumienie procesu zakupowego klientów w Internecie. Dzięki nowemu narzędziu będzie bowiem możliwe zbadanie danych pochodzących z różnych źródeł, a więc także i z urządzeń mobilnych. Google Analytics 360 Suite to odpowiedź na obecnie obserwowany wzrost liczby zakupów online, które dokonywane są przy p... »

Twitter płaci pracownikom za pozostanie w firmie

Twitter stara się za wszelka cenę zatrzymać pracowników

Twitter ma coraz poważniejsze problemy. Wedle raportów w czwartym kwartale 2015 roku firma nie odnotowała wzrostu liczby użytkowników. w samych stanach Zjednoczonych zaś liczba użytkowników zmalała z 66 mln do 65 mln. Twitter ma także problemy wewnętrzne. W styczniu z firmy odeszło czterech dyrektorów. Aby zatrzymać pracowników przedsiębiorstwo oferuje im bonusy gotówkowe. Wedle doniesień ich kwot... »

Skuteczność e-mail marketingu w e-commerce

Skuteczność e-mail marketingu w e-commerce

Najnowsze dane potwierdzają, że e-mail marketing wciąż pozostaje skutecznym narzędziem wykorzystywanym w e-commerce. Jak wynika z przeprowadzonych badań aż 90% firm z niego korzystających dostrzega jego pozytywną rolę w kontaktach z klientami. Z danych przedstawionych przez specjalistów z Optivo wynika, że e-mail marketing nadal utrzymuje się ścisłej czołówce najbardziej efektywnych narzędzi wspie... »

Page 20 of 29«1819202122»