nazwa.pl
Program partnerski nazwa.pl
Nazwa.pl to jeden z najpopularniejszych usługodawców w Polsce w zakresie rejestracji domen i usług hostingowych. Jeśli kiedykolwiek chciałeś kupić domenę i stworzyć stronę, z pewnością spotkałeś się z „nazwą”. Firma jest obecna na rynku od 1997 roku, a do tej pory obsłużyła już ponad 1 000 000 klientów. Bardzo duża rozpoznawalność marki sprawia, że jej promocja za pomocą programu partnerskiego jest nieco łatwiejsza dla afiliantów. Z pewnością jest to program, któremu warto się przyjrzeć dokładniej. Zapraszamy!
Dane programu nazwa.pl
Adres www | nazwa.pl/program-partnerski/ |
Prowizja | Procentowa (25-50%) |
Produkty | Backup, Domeny, Poczta, WordPress, Hosting, VPS, SSL, e-Sklep |
Forma współpracy | Faktura (firmy), samodzielne rozliczenie podatku (osoby fizyczne) |
Próg wypłaty / forma wypłaty | Przelew, Wymiana na usługi |
Materiały reklamowe | Linki afiliacyjne, kody rabatowe, promocje |
Zasięg terytorialny | Polska |
Support | Telefon, email, formularz kontaktowy (24/7) |
Rok powstania | 1997 |
Omówienie programu
Nazwa.pl ze względu na swoją ogromną popularność jest jednym z najczęściej wybieranych usługodawców hostingowych i domenowych w Polsce. Ich główna działalność opiera się właśnie na sprzedaży tych dwóch typów usług. Mimo to, znajdziemy w nazwie również inne dosyć ciekawe produkty, które oferują nam trochę inne podejście do promocji usług nazwa.pl.
Mianowicie chodzi tutaj głównie o gotowe rozwiązania typu SaaS w formie sklepów internetowych czy stron.
Pełna lista usług nazwa.pl:
- Backup
- Domeny
- Poczta
- WordPress
- Hosting
- VPS
- SSL
- e-Sklep
Jeśli chodzi o ceny oferowane przez nazwa.pl to najniższe pakiety hostingowe są niestety nieco droższe niż u mniejszej konkurencji. Z drugiej strony oferują dużą ilość miejsca, a po przeliczeniu ceny za pakiet na ilość GB, standardowa cena hostingu wynosi 2 zł za 1 GB, czyli w większości przypadków taniej niż u konkurencji.
Prowizje
Nazwa.pl rozlicza się ze swoimi partnerami na zasadzie wynagrodzenia procentowego za zakup oraz przedłużenie usług. Tym samym raz polecony klient generuje dla nas prowizję za każdym razem gdy przedłuża swoje usługi.
Program wynagradza partnerów w postaci punktów, za które można wykupić od nich usługi lub wymienić na złotówki (1 pkt = 1 zł).
Standardową stawką za polecenie usługi jest 25%, które otrzymujemy zarówno przy pierwszym zakupie jak i przedłużeniu usługi przez klienta.
Jeśli jednak uważasz, że jesteś w stanie polecić min. 5 usług hostingowych w ciągu 3 miesięcy, możesz poprosić zespół nazwa.pl o podniesienie swojej prowizji do 50%. Jeśli nie wywiążesz się ze swojej deklaracji, wówczas Twoja prowizja zostanie ponownie przywrócona do poziomu 25%.
Obecnie do końca grudnia 2020 roku nazwa.pl utworzyła promocję i konkurs dla partnerów, gdzie każdy może dostać 50% prowizji, a na dodatek zaoferować swoim czytelnikom/klientom 20% rabat na usługi nazwy.
Narzędzia reklamowe
Niestety jeśli chodzi o dostępne narzędzia ułatwiające promocję produktów możemy liczyć na standardowy link polecający (prowadzący do strony głównej). Jeśli jednak będziecie potrzebowali szczegółowych linków prowadzących do określonych podstron, wystarczy skorzystać z formularza w panelu partnerskim (https://www.nazwa.pl/program-partnerski/) i poprosić o jego wygenerowanie.
Dodatkowo otrzymamy kupony zniżkowe (voucher) dla nowych klientów, które możemy wykorzystać do promocji. W takim wypadku mamy możliwość wygenerowania ładnie wyglądającego vouchera zniżkowego w formie PDF. Kod zniżkowy uprawnia do uzyskania 20% zniżki na pierwszy zakup w nazwa.pl, co może być bardzo fajną kartą przetargową w działaniach afiliacyjnych.
Wiarygodność / Opinie
Nazwa.pl to naprawdę bardzo duża firma z ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Nie może być tu mowy o ryzyku związanym ze współpracą afiliacyjną. Jak wspominaliśmy firma działa od 1997 roku i została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora usługi kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski.
Podsumowanie
Program partnerski od nazwa.pl to z pewnością bardzo ciekawe rozwiązanie, jeśli mamy dostęp do osób zainteresowanych własnym biznesem online, tworzeniem stron czy hostingiem. Martwi nieco mała ilość narzędzi dla afiliantów i to, że minimalne ceny pakietów oferowane przez nazwa.pl są trochę wyższe niż w mniejszych hostingach. Mimo to bardzo dobra rozpoznawalność brandu naszym zdaniem niweluje te wady. Ponadto sama oferta nazwy jest bardzo ciekawa i rozbudowana, co pozwala nam na promowanie szerokiego spektrum produktów. Z pewnością jest to program, który warto przetestować na żywo.