Czy billboard i baner reklamowy oznaczają to samo?

reklama na billboardach

Bardzo często słowo billboard reklamowy i baner używane są zamiennie. Tymczasem okazuje się, że oznaczają one dwa odmienne produkty. Różnica dotyczy sposobu, w jaki prezentowana jest treść. W przypadku billboardów reklama drukowana jest na specjalnych arkuszach, które – kiedy są już gotowe – umieszcza się na tablicy o odpowiedniej wielkości. W przypadku banerów mamy do czynienia z płachtą wykonaną z odpowiednio dobranego tworzywa.

Jakie są rodzaje billboardów?

Dostępne dzisiaj billboardy reklamowe są bardzo różne. Największą popularnością cieszą się modele ścienne. Jak sama nazwa wskazuje, umieszcza się je na ścianie budynku. Aby pełniły swoją rolę, nie trzeba stosować żadnych dodatkowych konstrukcji, co znacznie zmniejsza koszt, jaki trzeba ponieść. Wyróżnia się również bilbordy, które są na stałe związane z gruntem. Montowane są one na specjalnej konstrukcji, która jest zabetonowana w podłożu. To właśnie takie spotkać można na przykład przy autostradach i drogach szybkiego ruchu. W grę wchodzą również modele przestawne. Montowane są na specjalnej konstrukcji, którą można jednak przenosić z miejsca na miejsce. Nie jest ona bowiem na stałe przymocowana do podłoża. Niezależnie od tego, na jaki billboard zdecydujesz się postawić pamiętaj, aby postawić na rzetelnego, solidnego wykonawcę. Przykładem takiej firmy może być firma znajdzreklame to naprawdę dobry wybór. Jeśli chcesz poznać firmę bliżej, wystarczy, że wejdziesz na https://www.znajdzreklame.pl/billboardy.

billboard w galerii

Co powinno znaleźć się na billboardzie reklamowym?

Celem zastosowania billboardów jest oczywiście dotarcie do potencjalnych klientów. Muszą oni dowiedzieć się o danym produkcie bądź usłudze. Dlatego tak ważne jest to, co zostanie umieszczone na reklamie zewnętrznej. Przekaz stanowi bowiem absolutną podstawę.

Z treści znajdującej się na billboardzie musi jasno wynikać, co jest promowane. Jeśli jest to nowy kierunek wakacyjny, należy jasno wyartykułować o jaki chodzi. Jeżeli reklama dotyczy nowej linii ubrań znanej marki odzieżowej, również należy to jasno zaznaczyć. Ważne jest także umieszczenie informacji jasno wskazujących na to, gdzie można kupić produkt lub co zrobić, aby skorzystać z usługi. Istotna jest spójna identyfikacja wizualna. Należy postawić na kolory kojarzące się z firmą. Świetnie sprawdza się logo, które sprawi, że reklama zapadnie w pamięć.

Gdzie umieszczać billboardy?

Sam przekaz nie wystarczy, jeśli billboard znajdzie się w nieodpowiednim miejscu. Właściwa jego lokalizacja jest niezbędna do tego, aby reklama zadziałała. Pamiętaj, że sprawdzają się te miejsca, które są tłumnie odwiedzane przez potencjalnych odbiorców reklamy. Naprawdę bardzo dobrze sprawdzają się:

  • centra dużych miast;
  • ruchliwe ulice;
  • gęsto zamieszkane dzielnice.

Pamiętaj, że bilbordy takie jak https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/warszawa można śmiało umieszczać przy autostradach i drogach szybkiego ruchu. W takich miejscach można stawiać na reklamy adresowane do kierowców.

billboardy warszawa

W przypadku jakich branż sprawdzą się billboardy?

Jeśli zastanawiasz się nad billboardem, pamiętaj, że jest to jeden z bardziej uniwersalnych nośników reklamy. Oznacza to, że doskonale sprawdza się w przypadku różnych branż. Decydując się na billboard, można reklamować artykuły spożywcze, odzież, samochody, meble, usługi kosmetyczne. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby po taki nośnik reklamy sięgnąć również w przypadku innych produktów i usług. Tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest lokalizacja – chodzi o to, aby billboard znalazł się w miejscu, w którym znajdują się potencjalni klienci. Reklamy zewnętrzne to dobry wybór, jeśli szukasz sposobu na tanie i szybkie dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów. Oprócz wspomnianych billboardów możesz zdecydować się również na citylighty. Niezależnie od tego, co wybierzesz, pamiętaj, że reklama musi być wykonana perfekcyjnie. Odbiorcy wyłapią nawet niewielkie niedociągnięcia, a reklama jest wizytówką Twojej firmy. Zawsze musi być dopracowana perfekcyjnie. W przeciwnym razie może najzwyczajniej w świecie nie zadziałać.

Wpis sponsorowany


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*