10. edycja Forum IAB

8 i 9 czerwca odbędzie się kolejna, 10-ta już edycja Forum IAB. Jest to jedna z większych konferencji w Polsce poświęcona zagadnieniom marketingu internetowego. Tegorocznym tematem przewodnim będzie customer experience czyli wszystko to, co związane z tworzeniem najlepszych dla klientów rozwiązań.
Organizatorem Forum IAB jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Tegoroczna, jubileuszowa 10-ta edycja konferencji odbędzie się 8 i 9 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach. Tym razem hasło przewodnie spotkania to: „Customer experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. Prezentowane wystąpienia będą więc dotyczyły działań, które mają na celu zapewnienie klientom lepszych doświadczeń z marką oraz panujących obecnie najnowszych trendów w tym temacie.
Podczas tegorocznego Forum IAB swoją wiedzą oraz doświadczeniem z uczestnikami podzieli się wielu specjalistów od digital marketingu, zarówno z Polski jak i z zagranicy. Wśród nich znajdą się m.in. Brian Solis – futurolog i antropolog Internetu, Randall Rothenberg – CEO & president IAB US, Nicola Mendelsohn – VP EMEA Facebooka, a także przedstawiciele agencji polskiego rynku, którzy podczas poprzedniej edycji konferencji zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy – Anna Sakowicz (data & analytics officer SMG Polska), Krzysztof Sobieszek (chief strategy officer ZenithOptimedia Group) oraz Yuri Drabent (creative director w Isobar Polska).
Szczegółowe informacje o Forum IAB, tegoroczny harmonogram oraz zapisy dostępne są na oficjalnej stronie www.forumiab.pl.