Zostań Aquaphorianinem – nowa misja i kampania reklamowa marki AQUAPHOR
AQUAPHOR to estońska firma, która obecna jest w Polsce od 15 lat. Misją marki jest zapewnienie dostępu do krystalicznie czystej wody ludziom na całym świecie. AQUAPHOR kształtuje potrzebę filtracji wody, promując jednocześnie zmiany na lepsze. Marka rozpoczęła nową kampanię marketingową pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem”, nawiązującą do jej misji.
Kampania ma zwrócić uwagę na problemy ekologiczne, z którymi do czynienia ma Ziemia i jej mieszkańcy. Zanieczyszczone powietrze, zagrożone gatunki zwierząt i roślin to przykłady problemów, z którymi musimy się borykać. Sytuacja postępującej katastrofy klimatycznej skłoniła AQUAPHOR do rozpoczęcia nowej misji z pomocą brand hero – AQUALENkiem. To przybysz z innej planety, który ma wspierać misję AQUAPHOR poprzez edukowanie dzieci i dorosłych na temat tego jak ważna jest ochrona środowiska i dbanie o ekologię. Imię brand hero pochodzi od włókna Aqualen – opatentowanego składnika oferowanych wkładów filtrujących.
Kampania „Zostań Aquaphorianinem” rozpoczęła się 22 kwietnia 2024 r. podczas Światowego Dnia Ziemi.
AQUALENek to sympatyczny przybysz z innej planety. Rozpoczyna swoją misję od wsparcia edukacyjnego. Jednak w kolejnych etapach ma udzielać wskazówek i pokazywać co można zrobić dla dobra planety. AQUAPHOR wie, że zachowania proekologiczne to w dużej mierze kwestia nawyków, dlatego wspólnie z AQUALENkiem chce dotrzeć do najmłodszych, ale również do ich rodziców. Dbanie o ekologię i środowisko poprzez zabawę oraz małe zmiany wprowadzane w codziennym życiu to, zdaniem marki, klucz do zahamowania postępu katastrofy ekologicznej.
Za strategię, koncept wizualny oraz komunikację kampanii w mediach odpowiada Marzena Lewandowska – dyrektorka marketingu Aquaphor Poland Sp. z o.o. Natomiast działaniami w sklepach sieciowych zajmuje się marketing manager Aleksandra Doroszewska. Za koncepcję wizualną kampanii odpowiada agencja Yellowcups. Prowadzeniem kampanii od strony digitalowej zajmuje się Dom Mediowy MediaIn Sp. z o.o.
Kampania komunikowana będzie poprzez angażujące i atrakcyjne materiały POS, m.in. na ekspozycjach spektakularnych, displayach, plakatach czy wobblerach.
Pierwszym etapem kampanii jest ogólnopolski konkurs, który trwa od 22 kwietnia do 19 maja 2024 r.: www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem. W konkursie przewidziano 58 nagród, w tym: hulajnogę elektryczną, dzbanki filtrujące i maskotki AQUALENka. W celu wzięcia udziału w konkursie należy zakupić dowolny produkt AQUAPHOR w sklepie stacjonarnym lub online, zachować dowód zakupu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
O AQUAPHOR
AQUAPHOR to producent systemów do filtracji wody. Oferta firmy skierowana jest do klientów indywidualnych, jak i przemysłu. Klientom indywidualnym AQUAPHOR oferuje dzbanki filtrujące, systemy podzlewowe i odwróconej osmozy, butelki filtrujące oraz rozwiązania do domu, np.: zmiękczacze czy filtry wstępne. Profesjonalne systemy filtrujące to rozwiązania m.in. do hoteli, restauracji, szkół, gabinetów kosmetycznych i zakładów przemysłowych.