Content marketing

niesamowity copywriting

23 zasady niesamowitego copywritingu cz. 1 – Jak napisać wstęp?

Bycie dobrym copywriterem jest trudne, prawda? A bycie znakomitym copywriterem jest już sztuką. Istnieje masa zasad dotycząca tworzenia unikalnych treści, ale tak naprawdę można sprowadzić je do kilkunastu najważniejszych. Niniejszy poradnik zawiera 23 zasady copywritingu, które przyniosą Ci sukces.  Napisanie artykułu, który odpowiadałby na wszystkie obowiązujące powszechnie zasady copywritingu j... »

Top 10 najlepszych narzędzi marketingowych 2016

Top 10 najlepszych narzędzi SEM/Content Marketing 2016

2017 już za nami, dlatego najwyższa pora, żeby podsumować mijający rok i panujące w nim trendy. Poniższe zestawienie dotyczy najlepszych narzędzi marketingowych, które z pewnością należy wykorzystać w Nowym Roku. 1. AnswerThePublic.com Jest to narzędzie pomagające znaleźć powiązane z danym tematem słowa kluczowe. Urządzenie jest idealnym rozwiązaniem dla copywriterów i seo-wców. Answer the public ... »

Przykłady artykułów evergreen content

Evergreen content – 12 przykładów treści

Treści i newsy odgrywają obecnie kluczową rolę w życiu człowieka. Opisują one bieżące zmiany, które mają miejsce wokół nas. Współcześnie ludzie preferują czytanie krótkich i aktualnych treści zawierających dużo informacji, dlatego newsy są najpoczytniejsze. Oprócz newsów popularne są także artykuły, które mają uniwersalny i ponadczasowy charakter. Muszą być przydatne i zawierać treści, które nie &... »

Dystrybucja treści w Internecie

Dystrybucja treści w Internecie – 6 sprawdzonych sposobów

Internet to dzisiaj gąszcz informacji i niezliczonej ilości stron. Posiadając własne miejsce w Sieci warto więc pomyśleć w jaki sposób wyróżnić się na ich tle tak, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników. Poznaj 6 sprawdzonych i niezwykle sposobów na skuteczną dystrybucję treści w Internecie. Dystrybucja treści w Internecie decyduje o tym ilu odbiorców będzie miała Twoja strona. Oto 6 s... »

content marketing i afiliacja

Content marketing w służbie afiliacji (ZMOT) – Case study

W połowie 2012 roku postanowiłem wejść w projekt afiliacyjny związany z bardzo wąską niszą – przedwczesnym wytryskiem. Była to bardzo obiecująca nisza. Po pierwsze liczba wyszukiwań słów kluczowych, związanych z tym męskim problemem, sięgała kilkunastu tysięcy w skali miesiąca. Po drugie udało mi się znaleźć kilka bardzo ciekawych programów partnerskich, które oferowały „rozwiązania... »

Page 2 of 212