Wiadomości

Facebook w dalszym ciągu najpopularniejszy

Facebook w dalszym ciągu najpopularniejszy

Jak wynika z najnowszego raportu firmy eMarketer najpopularniejszym portalem społecznościowym jest obecnie Facebook. Utrzymuje on bowiem pierwszą pozycje w większości krajów na całym świecie. Badania te wskazują również, że coraz bardziej popularny staje się również Instagram. Ostatni raport firmy eMarketer potwierdza niezmiennie silną pozycję Facebooka. Wynika z niego bowiem, że w dalszym ciągu  ... »

reklama wideo raport marzec 2016

Wideo reklamy w Sieci – raport z marca 2016

Jak wynika z najnowszych badań, przeprowadzonych przez Gemiusa, ogólna liczba emisji reklam wideo w Sieci wyniosła w marcu ponad 1521 milionów. Dotarły więc one aż do prawie 79% użytkowników Internetu w Polsce. Badania GemiusAdReal,które przeprowadzone zostały w marcu, wskazują na to, że reklamy wideo w Polsce docierają do blisko 79% użytkowników Sieci. Jak wynika z uzyskanych danych, zostały one ... »

Reklama natywna w przewadze na urządzeniach mobilnych

Reklama natywna w przewadze na urządzeniach mobilnych

Wyniki ostatnich badań przeprowadzonych przez IHS Technology pokazują, że udział reklamy natywnej znacznie wzrasta. Szczególnie wyraźnie widać to na płaszczyźnie urządzeń mobilnych. Do 2020 r. znaczna cześć bo aż 63,2% wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, będą to właśnie reklamy natywne. Ma to bezpośrednie przełożenie na aż 53 mld dolarów wszystkich globalnych wydatków reklam... »

Fecebook umożliwia transmisje wideo na żywo

Fecebook umożliwia transmisje wideo na żywo

Twórcy Facebooka udostępniają kolejną nowość na swoim portalu. Tym razem jest to funkcja, która umożliwia transmisję transmisję wideo na żywo. Facebook Live póki co dostępny jest tylko na urządzeniach z systemem IOS, jednak już niedługo pojawić ma się również i na Androidzie. Fecebook Live to kolejna nowość wprowadzona przez twórców najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. Jest to... »

perofrmance marketing insights 2016 europe

Performance Marketing Insights Europe – 4-5 Lipiec 2016

Już 4 i 5 Lipca odbędzie się największa konferencja performance marketingu w Europie. Performance Marketing Insights to znana na całym świecie konferencja marketingowa organizowana przez portal PerformanceIN.com. Porusza takie tematy jak marketing afiliacyjny, generowanie leadów czy pozyskiwanie ruchu płatnego (programmatic, search, social).   Konferencja odbędzie się w Amsterdamie, w Hotelu Okura... »

Kłopoty finansowe serwisu Spotify

Kłopoty finansowe serwisu Spotify

Jak wynika z zestawienia finansowego na 2014 r. firma wciąż nie notuje żadnych zysków. Ich deficyt wynosi 162 miliony Euro co nie spotyka się z aprobatą inwestorów, którzy powoli tracą cierpliwość. Podstawowym problemem serwisu jest wciąż zbyt mała skala zasięgu i właśnie na rozwóju na tej płaszczyźnie Spotify zamierza się skupić. W planach jest również agresywna walka o użytkownika Premium, ponie... »

Askgamblers.com przejęte przez Catena Media za 15 milionów Euro

Askgamblers.com przejęte przez Catena Media za 15 milionów Euro

Sztokholmska firma specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym ogłosiła niedawno o dużym przejęciu serwisu Askgamblers.com opiewającym na sumę 15 milionów Euro. Jest to już trzecia tego typu udana transakcja w tym roku. Portal Askgamblers.com był dość liczącym się portalem na rynku hazardu internetowego. Catena Media spodziewa się znacznego potencjału wzrostu z zakupu serwisu, głownie poprzez poz... »

Nielsen zmierzy oglądalność reklam online w Polsce

Nielsen zmierzy oglądalność reklam online w Polsce

Firma badawcza Nielsen chce rozpocząć w tym roku w Polsce pomiary oglądalności reklam online. Badania te mają dotyczyć wszystkich dostępnych obecnie form reklamy w Internecie. Realizowane zostaną natomiast przy współpracy z Facebookiem. Nielsen w trzecim kwartale tego roku planuje uruchomić w Polsce Digital Ad Ratings mierzący oglądalność reklam online. Jest to już od pięciu lat globalny standard ... »

Mail My Day po raz czwarty

Mail My Day po raz czwarty

20 i 21 kwietnia po raz kolejny odbędzie się Mail My Day. Konferencja to poświęcona jest tematyce e-mail marketingu i będzie mieć miejsce już po raz czwarty. Na wydarzeniu tym swoje wystąpienia wygłoszą eksperci z branży, w tym również specjalnie na tą okazję zaproszeni goście z zagranicy. Czwarta edycja Mail My Day odbędzie się 20 i 21 kwietnia w Warszawie. W tym roku na konferencji wystąpi wielu... »

Yahoo sprzedaje część internetową

Yahoo sprzedaje zasoby internetowe

Koncern Yahoo zamierza sprzedać swoje internetowe zasoby: wyszukiwarkę, platformę e-mail i serwisy informacyjne. Termin składania ofert kupna wyznaczył do 11 kwietnia.  Do tego dnia mają wpłynąć wstępne propozycje kupna. Zainteresowanych jest około 40 firm, a szacowana kwota transakcji może wynieść nawet 10 miliardów dolarów. Yahoo na rynku firm internetowych działa od 1995 roku i należy do najsta... »

Page 19 of 29«1718192021»