Wiadomości

Google AdWords z nowym interfejsem

Google AdWords z nowym interfejsem

Google poinformował ostatnio o wprowadzeniu demo nowego interfejsu dla AdWords, nad którym prace trwały już od jakiegoś czasu. Zmiana ta ma nastąpić już 24 maja. Już niedługo użytkowników konta AdWords czeka spora zmiana. Wszystko za sprawą odmienionego interfejsu, którego wprowadzenie potwierdził ostatnio koncern Google. Zmiana ta ma nastąpić 24 maja. Póki co nie wiadomo dokładnie jakiego typu bę... »

republic media

OS3 Group kupuje Media Republic za kilka milionów złotych

Media Republic sprzedało OS3 Group S.A 51% swoich udziałów, pozbawiając się tym samy decyzyjnych praw do firmy. Dla holdingu OS3, jest to już kolejne tego typu posunięcie, które miejmy nadzieję wzmocni ich pozycję na rynku. Media Republic to spółka działająca na rynku od 2008 r. i od początku swojego istnienia odnosząca duże sukcesy i sukcesywnie umacniająca swoją pozycję na rynku. Cechuje ją bard... »

Linkedln zwiększa swoje przychody

Linkedln zwiększa swoje przychody

LinkedIn w pierwszym kwartale tego roku zanotował wzrost przychodów. Serwis, w porównaniu z ubiegłym rokiem, zyskał również liczbę zarejestrowanych użytkowników. Obecnie ich liczba wynosi 433 miliony. Wzrosła tym samym o 19%. Z danych za pierwszy kwartał tego roku wynika, że portal społecznościowy Linkedln zwiększył swoje przychody w porównaniu z ubiegłym rokiem o 35%. Tym samym zarobił 860,7 mili... »

Bumper - nowe reklamy na YouTube, których nie można pominąć

Bumper – nowe reklamy na YouTube, których nie można pominąć

Google poinformował o planowanym wprowadzeniu nowego formatu reklam na YouTube. Bumper – bo tak zostały nazwane – będą sześciosekundowymi spotami wideo. W odróżnieniu od dłuższych reklam, krótkie formy nie będą jednak mogły być pomijane przez użytkowników.  Bumper, według zapowiedzi przedstawicieli Google, mają być sześciosekundowymi spotami stanowiącymi zapowiedź dłuższych reklam, któ... »

Facebook w pierwszym kwartale tego roku zarobił aż 5,38 miliarda dolarów

Facebook w pierwszym kwartale tego roku zarobił aż 5,38 miliarda dolarów

Mimo wielu już prognoz wróżących rychły koniec Facebooka, serwis wciąż radzi sobie bardzo dobrze. Świadczą o tym chociażby ostatnie dane dotyczące jego przychodów z pierwszego kwartału tego roku. Okazuje się bowiem, że portal w tym czasie zarobił aż 5,38 miliarda dolarów. Jest to więc dużo lepszy wynik od ubiegłorocznego. Jak się okazuje, Facebook nieustannie przynosi spore dochody. Z najnowszych ... »

10. edycja Forum IAB

10. edycja Forum IAB

 8 i 9 czerwca odbędzie się kolejna, 10-ta już edycja Forum IAB. Jest to jedna z większych konferencji w Polsce poświęcona zagadnieniom marketingu internetowego. Tegorocznym tematem przewodnim będzie customer experience czyli wszystko to, co związane z tworzeniem najlepszych dla klientów rozwiązań. Organizatorem Forum IAB jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Tegoroczna, jubileu... »

income access

Vikibets wybiera firmę odpowiedzialną za marketing afiliacyjny

Regulowana na Malcie Vikibet, zajmująca się zakładami bukmacherskimi i ogólnie pojętym iGaming’iem, ogłosiła, że zamierza zaangażować się w marketing afiliacyjny. Opiekę nad programem partnerskim postanowili powierzyć w ręce firmy Income Access. Vikibet jest dużą firma iGaming’ową, która oferuje swoje usługi na rozległe rynki, od Skandynawię przez wschodnią Europę, aż po Amerykę Poludn... »

Przychody z reklam online w USA wzrosły o 20

Przychody z reklam online w USA wzrosły o 20%

2015 rok jest kolejnym już z rzędu rokiem, w którym przychody z reklamy online w Stanach Zjednoczonych znacząco wzrosły. Ich poziom osiągnął 59,6 miliarda dolarów, zwiększając się tym samym aż o 20%. Najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem reklamy internetowej stały się natomiast kanały mobile oraz social media. Ostatni rok w Stanach Zjednoczonych przyniósł kolejny wzrost przychodów z r... »

Reklamy na YouTobe bardziej opłacalne od telewizyjnych

Reklamy na YouTobe bardziej opłacalne od telewizyjnych?

Jak pokazują badania przeprowadzone przez Google, kampanie reklamowe na YouTube mają większy zwrot z inwestycji w stosunku do reklam za pośrednictwem telewizji. Co więcej, różnica ta jest znacząca. Jak wynika bowiem z zaprezentowanych danych wynosi ona prawie 80%. Nic więc dziwnego, że reklamy na YouTube stały się obecnie tak popularne. Badania prowadzone przez Google oraz jego partnerów (m.in. Br... »

agenda pmi europe 2016

PMI Europe 2016 – Agenda

Ukazała się właśnie agenda konferencji Performance Marketing Insights Europe 2016. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo interesująco. Poniżej kilka najciekawszych według nas wystąpień, na które warto zwrócić uwagę. Dzień 1: Search for 2016 – Understanding and Mastering SEO on All Devices – czyli SEO w 2016 roku na wszystkich typach urządzeń. The Next Wave of Customer Acquisition Techniq... »

Page 17 of 29«1516171819»