Wiadomości

2016 rokiem mobile?

2016 rokiem mobile?

Z roku na rok zwiększa się liczba użytkowników technologii mobilnych. Trend ten jest na tyle zauważalny, że wzbudza coraz to większe zainteresowanie wśród przedsiębiorców. Czy warto zatem inwestować w ten kanał komunikacji marketingowej? Czy rok 2016 będzie tak długo wyczekiwanym i prognozowanym już od dawna rokiem mobile? Z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą IDC wynika, że w  2016 roku j... »

Google rezygnuje z Flash

Google rezygnuje z Flash

Ostatnio na platformie Google+ pojawiła się informacja dotycząca przyszłości Flasha w sieciach reklamowych Google. Plany dotyczą zaprzestania możliwości umieszczania reklam flashowych w AdWords i DoubleClick Digital Marketing.  Platformy te mają zaprzestać wyświetlania reklam display we Flashu od 2 lutego 2017 roku. Zapowiadane innowacje zostały podzielone na dwa etapy. Pierwszy z nich wchodzi w ż... »

konferencje marketingowe 2016

Konferencje marketingowe 2016 (Polska i zagranica)

Korzystając z faktu, że rok 2016 dopiero się rozpoczął, prezentujemy najbliższe konferencje poruszające tematykę afiliacji i marketingu internetowego. Większość z nich to konferencje zagraniczne, jednak być może ktoś z Was będzie miał możliwość wzięcia w nich udziału. Dodatkowo przybliżamy kilka polskich konferencji, które są luźno powiązane z tematyką afiliacji. Luty 4-7 – London Affiliate Confer... »

Program partnerski Easy Forex

Easy Forex najlepszym programem partnerskim w Europie

Magazyn Global Banking&Finance przyznał swoje cykliczne nagrody dla wyróżniających się firm z branży finansowej. Wśród tych nagród jest również jedna przeznaczona dla najlepszego programu partnerskiego w Europie. Tytuł ten w tym roku uzyskał program afiliacyjny brokera Easy Forex – Forex Affiliate. Nagrody zostały przyznane przez zewnętrznych ekspertów – traderów i profesjonalistów... »

ad blockers week

Ad Blocker Week i Association of Online Publishers’ (AOP) Autumn Conference

Od 28 września do 2 października na stronie PerformanceIN.com miał miejsce Ad Blocker Week, w trakcie którego opublikowano artykuły dotyczące różnych aspektów AdBlockerów. Przeprowadzono również sondaż, z którego wynika, że 48% ankietowanych spodziewa się, że AdBlockery będą stanowiły jeszcze większe zagrożenie dla przemysłu reklamowego w 2020 roku. Nawet więcej, bo aż 78% uważa, że spowoduje to w... »

Update Google odnośnie zainfekowanych stron w wynikach wyszukiwania

Update Google odnośnie zainfekowanych stron w wynikach wyszukiwania

Ostatnio Google znów dokonało aktualizacji swojego algorytmu, którego celem jest radzenie sobie z zainfekowanymi spamem stronami w wynikach wyszukiwania. Duża liczba stron jest hakowana przez spamerów i zaczyna służyć do nadużyć: pobierania złośliwego oprogramowania, promocji ruchu na witrynach niskiej jakości, pornografii czy też do obrotu towarami podrobionymi albo nielegalnymi lekami (często są... »

nutriprofits zmiany

NutriProfits podbija nowe kraje

Program partnerski NutriProfits cały czas rozwija swoją ofertę wprowadzając nowe produkty oraz nowe kraje, w których możemy je reklamować. W tym roku zostały dodane kraje hiszpańskojęzyczne takie jak Argentyna, Kolumbia i Meksyk. Dodatkowo doszła również bliżej położona Chorwacja. Gama produktów została wzbogacona m.in. o Garcinia Cambogia Actives, czyli zyskujący na popularności preparat na odchu... »

Sieć reklamowa Google (GDN) będzie obciążać tylko za widoczne reklamy

Sieć reklamowa Google (GDN) będzie obciążać tylko za widoczne reklamy

Google ogłosiło wczoraj oficjalnie, że będzie obciążać tylko za reklamy, które rzeczywiście będą widoczne na ekranie. Przemawiając podczas SMX East w Nowym Jorku, Brad Bender, wiceprezes zarządzania produktem Google Display Network powiedział: „Mam przyjemność ogłosić, że GDN zmierza do 100% widoczności. Zamierzamy przenieść wszystkie kampanie CPM w system CPM widocznych reklam. Wszyscy reklamodaw... »

Customer Match – Google pozwoli na wykorzystanie e-maili w AdWords

Customer Match – Google pozwoli na wykorzystanie e-maili w AdWords

Nowy produkt o nazwie Customer Match pozwoli reklamodawcom załadować listy adresów e-mail swoich klientów do AdWords. Plotki o uruchomieniu pojawiły się już wiosną w Wall Street Journal, ale okazuje się, że możliwości programu obejmą również reklamy na stronie YouTube i w Gmailu. Jak to zadziała w praktyce? Na nasze konto AdWords będziemy mogli załadować listę maili, które AdWords skojarzy z zalog... »

Berlin Affiliate Conference (BAC) już wkrótce

Berlin Affiliate Conference (BAC) już wkrótce

Już 22 października rozpocznie się tegoroczna edycja Berlin Affiliate Conference (BAC) i potrwa aż do 25 października. Po czterech latach iGB Affilliate postanowiło przenieść jedną z najważniejszych konferencji dotyczących programów partnerskich z Barcelony do stolicy Niemiec. W tym roku można się spodziewać ponad 2,2 tys. uczestników i przynajmniej 100 programów partnerskich. Z tego aż 70% to prz... »

Page 23 of 29«2122232425»