Wiadomości

Reklamy na YouTobe bardziej opłacalne od telewizyjnych

Reklamy na YouTobe bardziej opłacalne od telewizyjnych?

Jak pokazują badania przeprowadzone przez Google, kampanie reklamowe na YouTube mają większy zwrot z inwestycji w stosunku do reklam za pośrednictwem telewizji. Co więcej, różnica ta jest znacząca. Jak wynika bowiem z zaprezentowanych danych wynosi ona prawie 80%. Nic więc dziwnego, że reklamy na YouTube stały się obecnie tak popularne. Badania prowadzone przez Google oraz jego partnerów (m.in. Br... »

agenda pmi europe 2016

PMI Europe 2016 – Agenda

Ukazała się właśnie agenda konferencji Performance Marketing Insights Europe 2016. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo interesująco. Poniżej kilka najciekawszych według nas wystąpień, na które warto zwrócić uwagę. Dzień 1: Search for 2016 – Understanding and Mastering SEO on All Devices – czyli SEO w 2016 roku na wszystkich typach urządzeń. The Next Wave of Customer Acquisition Techniq... »

Google Adwords

Google testuje zielone etykiety dla reklam PPC

Wygląda na to, że Google testuje w Europie nowy zielony kolor dla reklam PPC.  Jako pierwsze reklamy z w nowym kolorze pojawiły się w Wielkiej Brytanii. Pojawia się więc, pytanie jaki jest powód takiej zmiany. Nie wiemy także czy jest to już pewne, że zielone barwy będą symbolem AdWords na dłuższy czas. Otóż mogą być to tylko testy i już w najbliższym czasie wszystko wróci do normy. Google prawdop... »

Listy produktów zmienią położenie w wyszukiwarce Google

Listy produktów zmienią położenie w wyszukiwarce Google?

Obecnie listy produktów w wyszukiwarce Google wyświetlane są w górnej części wyników wyszukiwania. Wygląda jednak na to, że już niebawem może się to zmienić. Trwają bowiem testy nad ich nowym położeniem u dołu witryny. Google testuje obecnie nowe położenie list produktów w swojej wyszukiwarce. Teraz znajdują się one na górze wyników wyszukiwania. Po wprowadzeniu zmian miałyby natomiast wyświetlać ... »

Cykl warsztatów dla studentów w ramach Internetowych Rewolucji od Google

Cykl warsztatów dla studentów w ramach Internetowych Rewolucji od Google

Już niebawem rusza tegoroczny cykl warsztatów organizowany przez Google Polska w ramach programu Internetowe Rewolucje. Jego celem jest podnoszenie wiedzy z zakresu marketingu online wśród studentów. Zajęcia prowadzone będą na dwudziestu uczelniach wyższych w całym kraju.  W poniedziałek rozpoczyna się organizowany przez Google Polska tegoroczny cykl warsztatów w ramach programu edukacyjnego Inter... »

Najchętniej oglądane spoty reklamowe na polskim YouTube – marzec 2016

Prezentujemy najnowsze zestawienie YouTube Ads Leaderborad. Przedstawia ono najchętniej oglądane spoty reklamowe na polskim YouTube w marcu. Oto czołowa piątka: 1. T-Mobile – Hit od T-Mobile. Internet w najlepszej sieci! (Kinga Preis i Tomasz Kot) 2. Carrefour Polska – Cesarz zarządza: wyższość najniższych cen 3. Carrefour Polska – Cesarz zarządza: zawsze najwyższa jakość 4. Blac... »

rapoart afiliacja w uk - iab 2015

1.3 miliarda funtów wydane na marketing efektywnościowy w UK w 2015

Brytyjscy reklamodawcy wydali 1.3 miliarda funtów na marketing afiljacyjny i generowanie leadów w 2015 roku. Ostatni szacunek IAB dotyczący marketingu efektywnościowego wykazał 9.3% wzrost budżetu w tym kanale rok do roku. To już czwarta prognoza IAB w partnerstwie z PwC dotycząca afiliacji, która staje się coraz bardziej wiarygodnym wskaźnikiem wartości tego kanału marketingowego. Marketing Afili... »

Twitter nie jest znaczącym generatorem ruchu na stronach

Twitter nie jest znaczącym generatorem ruchu na stronach

Najnowsze badania nad serwisem Twitter potwierdzają, że nie jest on znaczącym generatorem ruchu na stronach internetowych wydawców. W tej kwestii zdecydowanie lepiej sprawdza się bowiem Facebook, który jest niezaprzeczalnym liderem. Twitter natomiast służy przede wszystkim jako źródło informacji. Jest również ważny w kontaktach z czytelnikami. Badania przeprowadzone przez firmę analityczną Parse.l... »

Google zmienia platformę reklamową dla wydawców DFP

Google zmienia platformę reklamową dla wydawców DFP

Google zdecydował o wprowadzeniu zmian na platformie reklamowej dla wydawców DoubleClick for Publishers. Ma to na celu umożliwienie sprawniejszego dobierania ofert reklamowych w rzeczywistym czasie. Ponadto pozwoli również na szybsze uruchamianie stron. Google postanowił wprowadzić zmiany na platformie reklamowej dla wydawców DoubleClick for Publishers. Koncern zapowiedział, że dzięki temu możliwe... »

facebook konta adblock

Na Facebooku wciąż najchętniej klikamy „Lubię to”

24 lutego Facebook wprowadził zmianę przycisku „Lubię to” rozszerzając jego możliwości o dodatkowe pięć reakcji. Obecnie więc użytkownicy mogą również wyrazić swoje emocje poprzez kliknięcie „Super”, „Ha ha”, „Wow”, „Przykro mi” oraz „Wrr”. Jak się jednak okazuje w dalszym ciągu najchętniej używają „Lubię to”. Rozs... »

Page 18 of 29«1617181920»