Zmiany w programie NutriProfits

zmiany w programie nutriprofits

W ostatnim czasie mogliśmy zaobserwować ciekawe zmiany w programie partnerskim NutriProfits. Obsługa programu starając się zwiększyć jakość oraz atrakcyjność serwisu zaoferowała nam kilka ciekawych propozycji. Poniżej zestawienie najnowszych zmian:

1.Dokładniejsze monitorowanie statystyk m.in:

NutriProfits udostępnia nam teraz następujące informacje na temat wygenerowanych zamówień:

  • data zamówienia
  • produkt
  • kraj
  • strona produktowa
  • strona polecająca
  • wypłata

Dodatkowo pojawiła się zakładka „chargeback”, w której monitorowane są wszystkie zwroty sprzedanych produktów.
Według nas to dobre rozwiązania, które zwiększą wiarygodność i przejrzystość programu.

2. Nowy stały termin wypłat (21 dnia każdego miesiąca) – wszystkie wypłaty raz w miesiącu w określonym dniu. Kolejny aspekt zwiększający transparentność programu.

3. Nowa zakładka „Pomoc”, której głównym zadaniem jest ułatwienie kontaktu z supportem. Znajduje się w niej adres firmy, adres e-mail do supportu oraz formularz kontaktowy. Jest to szczególnie dobry krok, patrząc na poprzednią wersję panelu, gdzie próba kontaktu z supportem potrafiła przysporzyć nieco kłopotów.

4. Nowe produkty + nowe rynki – Nutri rozszerzyło zasięg kilku produktów na takie kraje jak Łotwa i Czechy. Dodatkowo pojawił się nowy produkt – Green Coffee 5k, czyli dobrze znana już wszystkim zielona kawa. Warto wspomnieć również o zniknięciu produktu ViviComb, czyli grzebienia laserowego. Prawdopodobnie zniknął on z konkretnych powodów. Nie wiem czy pamiętacie jego dosyć wysoką cenę…

W każdym razie zmiany oceniamy bardzo pozytywnie. Zmieniła się tym samym ocena NutriProfits w naszym rankingu szybując do wartości 8,3.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>