Zmiany w programie NutriProfits
W ostatnim czasie mogliśmy zaobserwować ciekawe zmiany w programie partnerskim NutriProfits. Obsługa programu starając się zwiększyć jakość oraz atrakcyjność serwisu zaoferowała nam kilka ciekawych propozycji. Poniżej zestawienie najnowszych zmian:
1.Dokładniejsze monitorowanie statystyk m.in:
NutriProfits udostępnia nam teraz następujące informacje na temat wygenerowanych zamówień:
- data zamówienia
- produkt
- kraj
- strona produktowa
- strona polecająca
- wypłata
Dodatkowo pojawiła się zakładka „chargeback”, w której monitorowane są wszystkie zwroty sprzedanych produktów.
Według nas to dobre rozwiązania, które zwiększą wiarygodność i przejrzystość programu.
2. Nowy stały termin wypłat (21 dnia każdego miesiąca) – wszystkie wypłaty raz w miesiącu w określonym dniu. Kolejny aspekt zwiększający transparentność programu.
3. Nowa zakładka „Pomoc”, której głównym zadaniem jest ułatwienie kontaktu z supportem. Znajduje się w niej adres firmy, adres e-mail do supportu oraz formularz kontaktowy. Jest to szczególnie dobry krok, patrząc na poprzednią wersję panelu, gdzie próba kontaktu z supportem potrafiła przysporzyć nieco kłopotów.
4. Nowe produkty + nowe rynki – Nutri rozszerzyło zasięg kilku produktów na takie kraje jak Łotwa i Czechy. Dodatkowo pojawił się nowy produkt – Green Coffee 5k, czyli dobrze znana już wszystkim zielona kawa. Warto wspomnieć również o zniknięciu produktu ViviComb, czyli grzebienia laserowego. Prawdopodobnie zniknął on z konkretnych powodów. Nie wiem czy pamiętacie jego dosyć wysoką cenę…
W każdym razie zmiany oceniamy bardzo pozytywnie. Zmieniła się tym samym ocena NutriProfits w naszym rankingu szybując do wartości 8,3.