Zmiany długości okna konwersji po wyświetleniu w Google AdWords
Okno „konwersji po wyświetleniu” w Google AdWords wkrótce skróci się do jednego dnia. Zmiana nastąpi 29 marca tego roku.
Użytkownicy używający konwersji po wyświetleniu do mierzenia efektów kampanii displayowych, niebawem zobaczą mniejsze liczby. Od końca marca okno czasowe pomiaru konwersji będzie liczyć sprzedaż nie z trzydziestu, ale z jednego dnia. Tylko te wyświetlenia, które uzyskają efekt reklamowy w ciągu jednego dnia będą klasyfikowane jako VTC, czyli konwersje po wyświetleniu. Reklamodawcy w dalszym ciągu będą w stanie dopasować ustawienia konwersji w zakładce Narzędzia.
Ben Wainberg, menedżer do spraw marketingu w Jet.com twierdzi, że wiele wyświetleń reklamowych skłania klientów do zakupu w ciągu jednego dnia, kiedy przekaz jest jeszcze świeży.