Zmiana polityki reklamowej Google po bojkotach

google youtube polityka

Google ogłosił w poniedziałek wprowadzenie nowych zasad z powodu kontrowersji, jakie wzbudziły reklamy pojawiające się przy materiałach propagujących terroryzm w serwisie YouTube.

Duże marki, takie jak sieć McDonald’s, brytyjski dziennik The Guardian czy zajmujący się finansami HSBC wycofały swoje reklamy z serwisu po raporcie Financial Times, który poinformował, że reklamy mogą pojawiać się obok kontrowersyjnych nagrań – nacjonalistycznych lub ekstremistycznych.

 

Szef Google, Philipp Schinlder zapowiedział podniesienie standardów polityki reklamowej, przeprowadzanie kontroli dla reklamodawców, a także wprowadzenie narzędzi, które będą wykrywać treści o kontrowersyjnej zawartości.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*