Wydatki na reklamę SEM rosną

Wydatki na reklamę SEM rosną

Wydatki związane z marketingiem w wyszukiwarkach stale rosną. Według wstępnych szacunków koszty poniesione na reklamę SEM w ubiegłym roku osiągnęły w Polce ponad miliard złotych. Co więcej, eksperci z branży prognozują, że w tym roku mają one jeszcze wzrosnąć.

Obecnie szacuje się, że wydatki na reklamę SEM zajmują drugą pozycję wśród innych form reklamy cyfrowej. Znajdują się zatem tuż za reklamą display. Należy jednak zauważyć, że koszty związane z marketingiem w wyszukiwarkach z roku na rok systematycznie wzrastają o ok. 11-12 procent.  Nie wykluczone więc, że w najbliższym czasie mogą zająć miejsce lidera.

 

Reklama SEM jest coraz bardziej doceniana przez marketerów przede wszystkim ze względu na fakt, iż chętniej korzystają oni z rozwiązań jakie daje Google. Przede wszystkim jest on dla nich źródłem wartościowego ruchu na stronę, który można optymalizować. Ostatnio jednak umacnia się również i content marketing, wychodzący na przeciw tak pożądanym dzisiaj treścią, które mają być wartościowe i angażujące. Nie wydaje się natomiast, żeby mógł on zagrozić silnej pozycji jaką zajmuje SEM, tym bardziej, że obecnie nie koncentruje się on już tylko na samych słowach kluczowych.

Wydatki SEM

Wydatki SEM 2016 – interaktywnie.com

 


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*