Wiedza

44 porady SEO od 44 specjalistów

44 porady dotyczące SEO i Link Buildingu od 44 zagranicznych ekspertów

Poniżej prezentujemy wypowiedzi 44 ekspertów SEO z całego świata, którzy udzielili odpowiedzi na jedno pytanie: „Podaj swoją najlepszą technikę Link Buildingu/SEO w formie krótkiej wskazówki.„ W ten sposób powstała poniższa lista porad SEO. Oryginalne odpowiedzi można znaleźć na blogu Matthew Woodward’a. Poniżej zamieszczamy również najpopularniejsze tematy porad, które pojawiły ... »

domowe biuro praca w domu

Domowe biuro by Pat Flynn – czyli jak powinno się pracować w domu

Pat Flynn to znana postać w świecie marketingu afiliacyjnego. Od 2008 roku zarabia w Internecie i wychodzi na tym całkiem dobrze. Jego ostatnie miesięczne raporty zarobków opiewają na kwoty rzędu 70-80 tys. dolarów, dlatego też warto zobaczyć w jakich warunkach pracuje Pat. Właśnie stworzył swoje nowe domowe biuro i opublikował nagranie z jego wnętrza. Zapraszamy na spacer. Pat niedawno przeprowad... »

Skuteczny mailing - 10 sposobów

10 sposobów na skuteczny mailing (email marketing)

Chcesz, aby Twoje działania mailingowe były skuteczne i bardziej efektywne? Przedstawiamy 10 porad dotyczących skutecznego mailingu. Mamy nadzieję, że pomogą Ci usprawnić Twój email marketing. Porady mają formę checklisty, którą warto wykorzystać podczas wysyłania kolejnego mailingu do swoich klientów. 1. Umieść w mailu wyraźne wezwanie do działania Głównym celem mailingu jest z reguły dostarczeni... »

7 wskazówek - optymalizacja konwersji w 2015 roku

7 wskazówek na zwiększenie konwersji w 2015 roku

Każdego roku sposoby na poprawę efektywności naszej strony ulegają zmianie. Pojawiają się nowe trendy w marketingu internetowym oraz nowe rozwiązania technologiczne. Warto śledzić te zmiany, aby na bieżąco dostosowywać swoją stronę do nowych warunków. Felietonista Tim Ash piszący m.in. dla Marketing Land opublikował właśnie listę 7 pomysłów na zwiększenie konwersji w 2015 roku. Oto one! 1. Zadbaj ... »

Najczęściej udostępniany typ contentu na Twitterze

Najczęściej udostępniany typ contentu na Twitterze

Twitter jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media wśród biznesu, szczególnie tego internetowego i szczególnie tego zagranicznego. Jednak coraz więcej firm z Polski również zaczyna wykorzystywać to narzędzie. Dlatego też podejrzewam, że dla każdego okażą się przydatne statystyki zebrane przez Neil’a Patel’a dotyczące najpopularniejszego rodzaju treści na Twitterze. Poza tym... »

content marketing i afiliacja

Content marketing w służbie afiliacji (ZMOT) – Case study

W połowie 2012 roku postanowiłem wejść w projekt afiliacyjny związany z bardzo wąską niszą – przedwczesnym wytryskiem. Była to bardzo obiecująca nisza. Po pierwsze liczba wyszukiwań słów kluczowych, związanych z tym męskim problemem, sięgała kilkunastu tysięcy w skali miesiąca. Po drugie udało mi się znaleźć kilka bardzo ciekawych programów partnerskich, które oferowały „rozwiązania... »

8 czynników- optymalizacja strony (SEO)

Optymalizacja strony (SEO) – 8 kluczowych czynników

Każdy partner wie, jak ważna jest optymalizacja stron w działaniach afiliacyjnych. W wielu przypadkach jest to główne źródło ruchu na stronie, a zarazem główne źródło przychodów. Dlatego w niniejszym wpisie postanowiłem opisać podstawowe zasady optymalizacji stron, które powinny zostać wdrożone na każdej szanującej się stronie internetowej. Opisane tutaj elementy mają największy wpływ na pozycję w... »

szablony wordpress darmowi i płatne repozytorium

Szablony WordPress – darmowe i płatne

Częstym problemem podczas tworzenia stron pod afiliację jest znalezienie odpowiedniego szablonu WordPress. Darmowe szablony WordPress mają to do siebie, że często powtarzają się na wielu stronach internetowych. Z kolei płatne szablony WordPress wyglądają lepiej i są w miarę unikalne i profesjonalne, jednak musimy za nie zapłacić, co przy niewielkich i niepewnych projektach często nie wchodzi w grę... »

jak zainstalować google analytics

Instalacja Google Analytics

Google Analytics to jedno z najlepszy narzędzi do analityki internetowej. Dostarcza nam ogrom danych na temat ruchu na naszej stronie. Warto zainstalować to narzędzie chociażby po to aby wiedzieć skąd pochodzą nasi użytkownicy. Poniżej kilka podstawowych raportów dostępnych w Analytics: Odbiorcy (liczba użytkowników, sesji, średni czas spędzony na stronie, liczba przeglądanych podstron, dane demog... »

Umowa dzierżawy powierzchni reklamowej

Umowa dzierżawy powierzchni reklamowej – Jak rozliczyć?

Umowa dzierżawy powierzchni pod reklamę to jedna z najpopularniejszych umów zawieranych pomiędzy programami partnerskimi (sieciami afiliacyjnymi, sieciami reklamowymi), a osobami fizycznymi. Głównie ze względu na łatwość obsługi tego typu umów przez firmy płacące wydawcom (osobom fizycznym) za dzierżawę powierzchni reklamowej. W tym przypadku wszelkie kwestie związane z odprowadzaniem i naliczanie... »

Page 9 of 10«78910