Wiedza

pozycjonowanie long tail

Czym jest pozycjonowanie long-tail?

W odróżnieniu od tradycyjnego podejścia do pozycjonowania, strategia long-tail pozwala na promowanie praktycznie nieskończonej ilości słów kluczowych związanych z naszą działalnością. W tym przypadku nie skupiamy się na frazach ogólnych, lecz wieloczłonowych słowach kluczowych, które pozwalają nam wypromować konkretne produkty z naszego asortymentu. To właśnie dlatego pozycjonowanie stron internet... »

Co musisz wiedzieć o znakach towarowych?

Co musisz wiedzieć o znakach towarowych?

Zastrzeżenie znaku towarowego w Urzędzie Patentowym zapewni Twojej marce najsilniejszą ochronę prawną. W tej formie przedsiębiorcy rejestrują najczęściej nazwę i logo firmy. Zanim jednak podejmiesz decyzję o zgłoszeniu, przeczytaj ten artykuł. Znajdziesz w nim najważniejsze informacje dotyczące procedury, kosztów i zagrożeń. Co to jest znak towarowy? Ustawa Prawo własności przemysłowej stanowi, że... »

Sklep internetowy na monitorze

Porzucone koszyki, czyli jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jako klient z pewnością sam nie raz zrezygnowałeś z wielu zakupów. Będąc sprzedawcą nie ma nic dziwnego w tym, że chcesz by więcej osób rzeczywiście dokonało zakupu, zamiast porzucało transakcje. Ale czy można zrobić cokolwiek z porzuconym koszykiem w e-commerce, tak by odzyskać część utraconych sprzedaży? Z pewnością tak, jest jednak wiele obszarów, między którymi można nawigować i poprawiać. W t... »

Agreement business clapping

5 sposobów na ulepszenie doświadczeń partnerów w sieci afiliacyjnej

Marketing afiliacyjny to must have dla firm, które większość swojej działalności opierają na funkcjonowaniu w Internecie. Jednak samo budowanie albo dołączanie do istniejącej sieci afiliacyjnej nie wystarczą, aby zachęcić partnerów do współpracy. Dużo osób lubi indywidualne podejście reklamodawców, które opiera się na pielęgnowaniu wzajemnych relacji i dostarczaniu jak najlepszych doświadczeń dla ... »

5 sukcesów afiliacji

Działasz w e-commerce? Nie zapominaj o afiliacji!

Marketing afiliacyjny staje się coraz popularniejszym narzędziem stosowanym w branży e-commerce. Jego zaletą jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty związane z promowaniem swojej oferty dopiero po osiągnięciu zamierzonego celu – czyli po zdobyciu klienta, który zapłacił za zakup wybranego produktu lub usługi. Chcesz się dowiedzieć, jakie czynniki składają się na sukces podczas pierwszych kroków s... »

pozycjonowanie

Czy pozycjonowanie przynosi korzyści?

Jak zaistnieć w sieci? Odpowiedzi na to pytanie szuka zapewne każdy, kto startuje z biznesem online lub chce pozyskać nowych klientów przez Internet. Często okazuje się, że na początku drogi biznesowej brakuje funduszy na rozbudowane działania marketingowe, zwłaszcza te skupiające się na rożnych kanałach i zasięgu ogólnopolskim. Czy da się zatem wypromować swoją stronę WWW bazując na ruchu organic... »

prezenty biznesowe

Prezenty biznesowe dla klientów i kontrahentów: katalog dobrych praktyk

Upominki to skuteczny i sprawdzony sposób na umocnienie relacji z klientem, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zaistnienie w świadomości tych, którzy jeszcze o nas nie słyszeli. Prezenty biznesowe mogą być istotnym elementem strategii marketingowej pod warunkiem, że zostaną mądrze wybrane Upominek czyli co? W branży marketingowej za upominki uznaje się drobne, związane z działalnością firmy p... »

trendy w afiliacji 2019

Trendy w afiliacji – czego możemy się spodziewać w 2019 roku?

Marketing afiliacyjny z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Nie inaczej będzie w najbliższym czasie. Rosnąca popularność akcji niestandardowych, nowi gracze na rynku i jeszcze lepsze wykorzystanie dostępnych technologii, to tylko część czekających nas w 2019 roku zmian w świecie reklamy efektywnościowej. Obserwuj, analizuj, reaguj Afiliacja w nierozerwalny sposób wiąże się z zachodzącymi w cyfrowym ... »

content

7 dowodów na to, że content marketing sprawdzi się również w twojej firmie

Sądzisz, że stosowanie strategii content marketingu nie przyniesie twojej marce żadnych korzyści? Przedstawiamy dowody na skuteczność marketingu treści. W obecnych czasach content marketing uznawany jest za jedną z najskuteczniejszych strategii, która umożliwia zarówno dotarcie do stałych klientów, jak i pozyskanie zainteresowania potencjalnych nabywców. Co – w praktyce – może zyskać twoja firma d... »

Serwery VPS – kiedy niezbędne i jak je wybrać?

Serwery VPS – kiedy niezbędne i jak je wybrać?

Zazwyczaj pierwszą usługą serwerową, z jakiej korzysta webmaster, jest serwer współdzielony. Kolejna usługa, biorąc pod uwagę parametry i możliwości, to serwer VPS. Największe możliwości dają zaś serwery dedykowane, które jednocześnie są dosyć drogie. Rozwiązaniem optymalnym, również pod sklepy internetowe, wydaje się wspomniany serwer VPS. Kiedy właściwie jest on niezbędny i na co zwracać uwagę p... »

Page 5 of 15«34567»