Wiedza

Umowa dzierżawy powierzchni reklamowej

Umowa dzierżawy powierzchni reklamowej – Jak rozliczyć?

Umowa dzierżawy powierzchni pod reklamę to jedna z najpopularniejszych umów zawieranych pomiędzy programami partnerskimi (sieciami afiliacyjnymi, sieciami reklamowymi), a osobami fizycznymi. Głównie ze względu na łatwość obsługi tego typu umów przez firmy płacące wydawcom (osobom fizycznym) za dzierżawę powierzchni reklamowej. W tym przypadku wszelkie kwestie związane z odprowadzaniem i naliczanie... »

umowa o współpracy wyjaśnienia

Umowa o współpracy – Jak rozliczyć?

Umowa o współpracy to rozwiązanie wykorzystywane często w programach partnerskich. Nie jest to popularna forma umowy na polskim rynku, jednak dosyć dobrze nadaje się właśnie do działań afiliacyjnych. Umowa o współpracy jest zamiennikiem umowy o dzieło oraz umowy zlecenie, szczególnie w przypadku gdy relacje pomiędzy podmiotami nie będą ograniczać się do jednorazowego zlecenia. »

nisza rynkowa

Jak znaleźć niszę dzięki Google

Pełny tytuł powinien brzmieć raczej tak: „Jak znaleźć niszę dla programów partnerskich dzięki Google KeyWord Planner oraz analizie SEO„. I właśnie na ten temat będzie ten artykuł. Poszukiwanie niszy to bardzo trudne zadanie, jednak dobrze wykonane potrafi przynieść bardzo dużo korzyści. Szczególnie skupię się tutaj na poszukiwaniu niszy dla konkretnego produktu w określonym programie p... »

Page 11 of 11«91011