Inne

modele rozliczeń kampanii online

Modele rozliczeń kampanii online – słownik

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele różnych modeli rozliczeń kampanii online. Aby móc wybrać ten najkorzystniejszy dla siebie, warto bliżej zapoznać się z ich charakterystyką. W tym właśnie celu stworzyliśmy słowniczek opisujący najpopularniejsze z nich. Wybór modelu rozliczenia kampanii online jest niezwykle ważny. Przed podjęciem decyzji trzeba wziąć pod uwagę różne warianty, aby wybrać ten n... »

zarabianie przez internet - 5 sposobow

5 szybkich sposobów na zarabianie pieniędzy w Internecie

Internet to niezwykłe medium, które daje nam wiele możliwości. Dzięki niemu możemy m.in. zarabiać pieniądze i to w różny sposób. Jakie są zatem najskuteczniejsze metody na szybkie zyski w Sieci? Internet to nie tylko nieograniczone źródło informacji, ale i także możliwość zarabiania pieniędzy. Co więcej, w Sieci czerpać zyski można szybko i do tego jeszcze na wiele sposobów. Każdy więc na pewno zn... »

Jak tworzyć persony?

Jak tworzyć persony?

Odpowiednie stworzenie persony to klucz do sukcesu w marketingu. Wymyślając profil odbiorcy idealnego możemy bowiem lepiej zrozumieć jego potrzeby, a tym samym i skuteczniej się z nim komunikować. Jak zatem we właściwy sposób skonstruować persony? Persona to archetyp odbiorcy danego produktu. Przedstawiona jest w postaci konkretnego człowieka, który posiada określone cechy, predyspozycje, potrzeby... »

zarządzanie czasem pracy - porady

8 porad – zarządzanie czasem pracy

Zarabianie w internecie, freelancing czy inne metody zarabiania przy komputerze mają to do siebie, że często pracujemy sami. Tym samym samodzielnie wyznaczamy sobie zadania, organizujemy pracę, wykonujemy ją i kontrolujemy efekty. Takie podejście wymaga od nas ogromnej samodyscypliny, którą jak pewnie dobrze wiecie trudno jest utrzymać. Facebook, YouTube, Newsy, e-mail, wszystkie te rzeczy to idea... »

Umowa dzierżawy powierzchni reklamowej

Umowa dzierżawy powierzchni reklamowej – Jak rozliczyć?

Umowa dzierżawy powierzchni pod reklamę to jedna z najpopularniejszych umów zawieranych pomiędzy programami partnerskimi (sieciami afiliacyjnymi, sieciami reklamowymi), a osobami fizycznymi. Głównie ze względu na łatwość obsługi tego typu umów przez firmy płacące wydawcom (osobom fizycznym) za dzierżawę powierzchni reklamowej. W tym przypadku wszelkie kwestie związane z odprowadzaniem i naliczanie... »

umowa o współpracy wyjaśnienia

Umowa o współpracy – Jak rozliczyć?

Umowa o współpracy to rozwiązanie wykorzystywane często w programach partnerskich. Nie jest to popularna forma umowy na polskim rynku, jednak dosyć dobrze nadaje się właśnie do działań afiliacyjnych. Umowa o współpracy jest zamiennikiem umowy o dzieło oraz umowy zlecenie, szczególnie w przypadku gdy relacje pomiędzy podmiotami nie będą ograniczać się do jednorazowego zlecenia. »

Page 2 of 212