Wideo reklamy w Sieci – raport z marca 2016

reklama wideo raport marzec 2016

Jak wynika z najnowszych badań, przeprowadzonych przez Gemiusa, ogólna liczba emisji reklam wideo w Sieci wyniosła w marcu ponad 1521 milionów. Dotarły więc one aż do prawie 79% użytkowników Internetu w Polsce.

Badania GemiusAdReal,które przeprowadzone zostały w marcu, wskazują na to, że reklamy wideo w Polsce docierają do blisko 79% użytkowników Sieci. Jak wynika z uzyskanych danych, zostały one wyemitowane na komputerach osobistych ponad 1521 milionów razy oraz dotarły do przeszło 19 milionów internautów.

Wśród najczęściej wyświetlanych filmów reklamowych w marcu były reklamy takich marek jak: T-Mobile, Adidas, Allianz, Black Rad White i Nestle. Przeważnie pojawiały się one natomiast na stronach wydawcy Facebooka, YouTube, oraz Grupy TVN.

Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie internautów w Polsce, którzy korzystali z najbardziej popularnych przeglądarek internetowych na PC – Firefox, Chrome i Opera.

Szczegółowe wyniki z badania Gemiusa przedstawione zostały poniżej.

Wideo reklamy w Sieci - raport z marca 2016


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>