Wideo reklamy w Sieci – raport z marca 2016
Jak wynika z najnowszych badań, przeprowadzonych przez Gemiusa, ogólna liczba emisji reklam wideo w Sieci wyniosła w marcu ponad 1521 milionów. Dotarły więc one aż do prawie 79% użytkowników Internetu w Polsce.
Badania GemiusAdReal,które przeprowadzone zostały w marcu, wskazują na to, że reklamy wideo w Polsce docierają do blisko 79% użytkowników Sieci. Jak wynika z uzyskanych danych, zostały one wyemitowane na komputerach osobistych ponad 1521 milionów razy oraz dotarły do przeszło 19 milionów internautów.
Wśród najczęściej wyświetlanych filmów reklamowych w marcu były reklamy takich marek jak: T-Mobile, Adidas, Allianz, Black Rad White i Nestle. Przeważnie pojawiały się one natomiast na stronach wydawcy Facebooka, YouTube, oraz Grupy TVN.
Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie internautów w Polsce, którzy korzystali z najbardziej popularnych przeglądarek internetowych na PC – Firefox, Chrome i Opera.
Szczegółowe wyniki z badania Gemiusa przedstawione zostały poniżej.