Twitter stracił kolejnego managera

Twitter stracił kolejnego managera

Manager Twittera Kathy Chen odpowiadająca za jego rozwój w Państwie Środka, po spędzeniu na swoim stołku ostatnich 7-miesięcy postanowiła z niego ustąpić i ostatecznie zrezygnowała z pracy dla Twittera.

Pobudki, które popchnęły Kathy do rezygnacji z funkcji managera Twittera znajdziemy w zraportowanym przez nią 12-częściowym tweecie.

Dla polskiego użytkownika to ciągle jest pewnym niedowierzaniem, ale musimy pamiętać, że w Chinach Twitter nie jest dostępny dla przeciętnego Kowalskiego, czy raczej Zhanga. Uprzywilejowani do korzystania z tego medium społecznościowego są reklamodawcy, którzy w ten sposób przyciągają uwagę konsumentów spoza granic Państwa Środka. W obszernym tweecie Kathy znajdziemy informację, że w ciągu ostatnich dwóch latach osiągnęła sukces mierzony w 400% wzroście sprzedaży, tym samym czyniąc Chiny jedną z głównych składowych azjatyckiego rynku sprzedaży.

Kathy podkreśla, że na jej decyzję o ostatecznym odejściu z Twittera miało wpływ włączenie chińskiej części działu sprzedaży do azjatyckiej centrali.

Twitter nie po raz pierwszy w ciągu ostatnich miesięcy stracił swojego mangera. Spadek kondycji tego social media obserwujemy już od pewnego czasu. W grudniu 2016 odeszli od niego Adam Messinger (CTO) czy Josh McFarland (pracujący na rzecz rozwoju produktów opartych o VR), a w listopadzie z Twitterem rozstał się Adam Bain (COO).


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*